Dat vraag ik me dus ook af, en why d'r vriend niet wat oplettender is... Ik bedoel dit ook zeker niet aanvallend, maar als ik mezelf zo zou kennen dat ik m regelmatig zou vergeten dan vroeg ik toch of m'n hubbie mee eraan wilde denken. is die niet constant aanwezig dan zoek je toch een andere oplossing/vorm van anticonceptie?
Nee, zeker niet aanvallend, ik kan me voorstellen dat je hem ooit vergeet, maar als je jezelf er zo slecht aan kunt houden, vraag ik me af wat de reden ervan is dat de pil als enige manier van anticonceptie ziet. Er is nog zoveel meer mogelijk! Groetjes Jelske
oke dank je schijdelvolk nou ja...kwas gewoon vergeten mja kan toch gebeuren.. kan toch nix aan te doen.. kwil gewoon graag weten of ik zwanger worden kan? ik zou eigenlijk heel graag zwanger et worden hihi... ik doe niet expres de pillen vergeten dus..
Hier spreek je jezelf wel heel erg tegen, meid! Denk je heel goed na over wat je nu echt wilt? Zwanger worden of niet? Dit is wel iets waar je het samen over moet hebben! Niet wel de pil gebruiken, maar hem af en toe vergeten en ondertussen eigenlijk wel zwanger willen worden.... Groetjes Jelske
Geen dank hoor, en ja kan idd wel eens gebeuren, maar omdat ik begreep dat het je al vaker is overkomen... Ik zou niet durven zeggen of je nu zwanger zou kunnen zijn. Mij lijkt dat je daar toch nog even voor moet wachten. Weet niet hoe ver je in je cyclus bent? Maar meestal is de eerste week niet zo'n groot gevaar (de kans bestaat natuurlijk altijd ! ) Anders kun je gewoon het beste een testje wagen als je ongesteld moet worden. Dan heb je zekerheid. En probeer er anders eens met je vriend over te hebben of hij er niet mee aan wil denken... als ie bijvoorbeeld niet bij je is dat hij dan een smsje of iets dergelijks stuurt... Het lijkt me voor jezelf ook niet fijn als je jezelf dit elke keer af moet vragen. Suc6 meid!
kan best zijn Natas, maar lijkt me dat er met haar ogen niets mis is, en met wat zij schrijft zij het wat moeilijker dan menigeen is er geen tolk nodig om dat te vertalen dusse.,...
dus je wilt eigenlijk weten of je zwanger worden kan? hm ja nou begrijp ik het ja je bent gewoonweg onverantwoordelijk bezig... ga nadenken en overleggen met je partner wat jullie willen, wel of geen kind...en kan het kind komen ben je daar verantwoordelijk genoeg voor etc. want slechthorend, woorddoof of what so ever...je verstand is niet aangetast lijkt me.... om zwanger te worden zijn er 2 nodig en je wordt niet zomaar zwanger omdat je wilt weten of je het wel kan worden...
oke nee ik begrijp het ook dat jij zou niet durven zeggen of ik nu zwanger kunnen zijn.. maak nie uit.. maar ik wil graag gewoon weten of de kans is groot of nie daarom maar goed! zien wel op 10 mei of ongi te worden of nie?
Leg een voorraad bij je vriend neer, en een voorraad thuis. Dan kun je hem niet bijvoorbeeld in je "andere" tas vergeten. En idd, vraag je vriend het jou te helpen herinneren. En anders moet hij gewoon zeggen geen pil = deze maand geen sex... (afhankelijk van welke week je zit) dan vergeet je het vast niet meer.
ja weet ik.. maar wij wonen niet samen dus.. ik woon op mezelf.. en hij kan niet mij helpen met de pil.. daarom hij vraagt nooit als ik de pil vergeet.. dus.. lastig he ja! ik logeer 3 a 4 per week bij hem.. en neer en terug naar huis.. vanwege werk.. etc.. dus zwaar voor mij laatste tijd.. maarja lang verhaal.. vooral kut werk ik moest steeds op het weekend werken.. ik moet ook vanuit utrecht naar omgeving den bosch rijden voor werk.. en dan terug naar mijn vriend toe.. daarom snap je?
Ik heb zo ook een hele tijd op en neer gereisd en stopte de strip gewoon in mn tas, totdat ik bij hem in trok. Maar juist dan, er zijn andere manieren van anticonceptie waar je niet iedere dag aan hoeft te denken. Waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan nodig is? Groetjes Jelske
ja ikke ook altijd de strip gewoon in mijn tas hoor.. maar toch vergeten.. tsjaa.. kwas erg snel vermoeiend laatste tijd..daarom vergeten de pil :S nou ik maak me geen te zorgen om dat ik zwanger bent.. maar ik wil alleen gewoon weten of ik kan zwanger te worden isgroot kans of nie daarom.. ik wacht gewoon ff af tot 10 mei ongi te worden he.. kwil graag van iemand ook meer ervaring van de pil vergeten etc.. daarom ik maak niet moeilijker over dat dus..