Eisprong!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ZijnVrouw, 1 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZijnVrouw

ZijnVrouw Lid

23 jan 2014
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    beste dames, Bij hoeveel mm hebben jullie een eiersprong gehad?

Heb deze cyclus metingen gehad, aangezien er twijfel was of ik uberhaupt een eiersprong krijg!( 2jaar bezig met kinderen krijgen)
    Bij de controle echo (moeten ze altijd doen voor ze clomid voorschrijven), zag ze niets, alleen wazige blaasjes, die zou ze in de gaten houden als er niets gebeurd dan zouden we met clomid starten volgende week. Na week is er opeens een eicelletje ondekt! Van 13 mm dus dat was echt een verrassing, die ei hebben ze een week lang gevolgd.

vandaag 17 mm en volgens de gyno zou die eventueel vandaag of morgen kunnen springen! Graag hoor ik jullie ervaringen te gemoed!:p:p

2. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ik was twee weken terug bij de gyn en hij zei dat die dag of de volgendedag mijn ei zou gaan springen. Tot op heden nog niet ongesteld.
    Wij zijn niet actief bezig, maar het zou wel kunnen. Als we het echt gaan proberen hoeven we maar 6 maanden te proberen. Daarna ook clomid ivm verminderde vruchtbaarheid...

Ik hoop dat je over twee weken een mooie test hebt!

3. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0

Ik heb mijn eisprong afgelopen weekend gehad zaterdag of zondag afgelopen donderdag was de FM 17mm en zei mijn gyno dat ie tussen dan en gister zou springen vrijdag t/m zondag hele erge buikpijn gehad wat ik standaard rond mijn eisprong heb.
    Nu weer 2 weken in onzekerheid en spanning zitten en flink duimen en hopen.
    Wij zijn ook al 2 jaar bezig en zitten inmiddels al 7 maanden in de MMM omdat ik PCOS heb heb 6 maanden clomid gehad plus een extra maand en ben nu geloot voor nog een keer 6 maanden clomid dus hopen dat we snel geluk hebben en een klein wondertje mogen verwachten die zo gewenst en gewild is, onze kinderwens was al een paar jaar voor we begonnen heel sterk maar wouden een stevige en stabiele basis voor een kleintje dus hebben we nog even gewacht.
    Helaas nooit verwacht dat zwanger worden zo moeilijk zou worden wisten dat het niet makkelijk zou zijn maar hadden dit nooit verwacht en al helemaal niet omdat ik uit een familie van vruchtbare vrouwen kom.
    Maar we blijven hoop houden en blijven dromen van een gezinnetje dat is onze grootste wens

4. ZijnVrouw

ZijnVrouw Lid

23 jan 2014
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jeejtjee heb je niet al getest dan??? Het zou dan zomaar kunnen toch...

5. ZijnVrouw

ZijnVrouw Lid

23 jan 2014
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad, ik heb het ook, iedereen vruchtbaar maar bij mij gaat het wat minder snel... Ben benieuwdd of je positief test ! Wil het graag horen

6. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Ben nu in ronde 7 met clomid50 en heb alleen ronde 6 van clomid50 geen eisprong gehad dat kan wel eens gebeuren zei mijn gyno

7. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Dat maakt het dan toch wel wat moeilijker te accepteren vind ik persoonlijk weet niet of jij dat ook hebt?
    En om ons heen worden er vriendinnen ongepland zwanger door de pil heen een hele goede vriendin is binnen een jaar zelfs ongepland zwanger geraakt van haar 2e dus dat was wel even flink slikken voor ons, maar we houden hoop en hopen heel hard dat de HSG helpt om snel zwanger te raken hopen natuurlijk deze ronde nog zwanger te raken maar we moeten het nog even afwachten.
    Natuurlijk hou ik je op de hoogte mijn NOD is de 13e dus nog maar 11 dagen afwachten die 2 weken na de eisprong duren altijd het langst vinden wij mja dan kun je ook alleen nog maar afwachten en hopen dat het raak is

Deel Deze Pagina