hoi ik heb 30 oktober mijn nod dag. nu hebb ik sinds vandaag buikpijn ( soort ongi gevoel) zijn er mensen die ook een ongi gevoel en toch zwanger bleken te zijn?
ik op mijn nod een ongie gevoel... ben nu inmiddels ruim 5 weken zwanger en heb daar nog steeds last van dus het zou wel kunnen.. maar ik zou toch even mijn nod afwachten... ik heb op mijn nod positief getest.. succes ermee.. liefs peetjuh
Yep! Ik had mijn NOD op een maandag moeten hebben, maar op de zaterdag er voor had ik al ongi krampjes dus zat al te balen. Vervolgens bleef ongi de hele week daarna uit, maar bleef wel het gevoel houden. Die vrijdag test gedaan, en .........mega zwanger Dat ongi gevoel heb ik de afgelopen 2 weken ook gehad, sinds gister minder geworden. Dussssssssssss het zou goed kunnen! Ik ga voor je duimen. Groetjes Cindy
hoi hoi ook ik heb er last van gehad het schijnt heel normaal te zijn we zullen voor je duimen groetjes grummelke
Hier nog één die zit te balen van die ongi-klachten......... maarre vooralsnog geen duivels te bekennen! Groetjes 10uss
Ik had op mn NOD echt het gevoel dat ik ongi moest worden. Heb die dag wel getest, negatief. De dagen daarna was het ongi gevoel er zeker nog wel, maar een stuk minder heftig. Toen ik 4 dagen overtijd was heb ik positief getest. Het gevoel dat je ongi moet worden, maar niet wordt kan dus best positief zijn. Ik hoop voor je dat je NIET ongi wordt... Liefs, Duveldraakje
he dat ongi gevoel heb ik nu ook en ik zit ook een paar dagen voor mijn nod. ik heb ook last van mijn borsten. en spierpijn in mijn benen en armen. liefs san.
Ik had daar ook last van! Heb dat nu ook nog maar toch al minder! Voor de rest heb ik eigenlijk van bitter weinig last, alleen kan ik niet goed slapen, heb last van brandend maagzuur en een moeilijkere stoelgang maar voor de rest voel ik me enorm goed! Heb heel veel energie, wat ik bij mijn eerste zwangerschap niet had, was toen enorm moe! Dus het kan inderdaad! Succes ik duim voor je! Greetz Cate