Zwanger of niet? Graag reageren

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door apoua, 10 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoua

apoua Lid

10 okt 2006
    50
    0
    0
    Den Haag
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje.
    Ik ben nu ongeveer 5 maanden gestopt met de pil. En ben 10 dagen over tijd. Heb gisteren een test gekocht maar die is mislukt.
    Het is zo dat ik eergisteren opeens rond 7h in de ochtend wakker werd en had heel erg pijn in mijn buik. Moest toen braken dat heb ik ook gedaan, maar had ook last van diaree. Toen ik naar de toilet liep voelde ik dat ik flauw ging vallen en liep gauw terug naar mijn bed. Maar sinds dien voel ik me niet meer misselijk ofso. Kan het dan gaan om een zwangerschapsverschijnsel? Of moet je echt een paar dagen last hebben van misselijkheid. Mijn borsten voelen ook heel zacht aan, maar ze zijn niet pijnlijk of gevoelig ofso, zo af en toe voel ik een steek. Ik voel wel heel vaak een raar gevoel in mijn buik.

Ik zou graag jullie mening willen horen.

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo..

nou ik zit een beetje in hetzelfde schuitje.. ik heb veel zwangerschapsverschijnselen.. maar heb een negatieve test... alleen ik ben 2 maanden terug bevallen van een dochter.. en ben daarna niet meer onegsteld geworden dus ik heb geen idee wanneer het voor mij de juiste tijd is om te testen.. ik wet wel dat ik toen ik zwanger was van mn dochtertje pas een positieve test kreeg toen ik 5/6 weken zwanger was.. dus 2/3 weken overtijd ongeveer...

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Tja het kan beide kanten op... het kan ook zijn dat je een (buik)griep te pakken hebt. Maar wat bedoel je met de test is mislukt? Was hij negatief?

Anders even naar je ha!

Succes

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

sommige meiden zijn helemaal niet of nauwelijks misselijk. ik heb zelf een keer gespuugd, verder geen misselijkheid, alleen maar erg moe.

anders test je toch noh een keer

5. apoua

apoua Lid

10 okt 2006
    50
    0
    0
    Den Haag
    kan een buikgriep maar heel even duren? Neej was niet negatief maar ik zag helemaal geen streepjes op mijn test.

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Nou dan zou ik zeker nog een keer testen hoor. dat je dat nog niet gedaan hebt joh ;) ik zou direct naar de apotheek zijn gerend.

meid ik duim voor je.
    gewoon nog een keer testen

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dan is de test dus niet goed uitgevoerd en zul je een nieuwe moeten doen om meer zekerheid te krijgen. Ik zou als ik jou was meteen morgen eentje halen!

8. apoua

apoua Lid

10 okt 2006
    50
    0
    0
    Den Haag
    ik zou het eigenlijk vandaag gaan doen, maar ben bang voor de uitslag want ik wil het heel graag. Ik ga het zeker morgen halen. Maar wat denken jullie?

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Tja zoals ik al zei kan het alle kanten op, het kan ontpillen zijn, kan een zwangerschap of een griepje zijn. Wij kunnen je geen garantie geven wat het is... daarvoor zul je toch echt moeten testen

10. apoua

apoua Lid

10 okt 2006
    50
    0
    0
    Den Haag
    bedankt voor jullie reacties ga morgen gelijk een test halen. Moet het ochtend urine zijn of maakt dat niet uit?

11. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ochtend urine!
    Je kan het ook opvangen in een schoon potje/glas en in de koelkast bewaren en daarna testen...

Succes!:D

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ochtendurine is geconcentreerder maar als je al 10 dagen overtijd bent moet dat niet uitmaken. Ik zou voor de zekerheid toch voor de ochtendurine gaan. Je kunt het ook in een schoon/droog bakje opvangen en ik de koelkast bewaren, dan snel naar de drogist oid en thuis meteen testen.

Succes morgen!

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    haha shelde, zelfde reactie op hetzelfde tijdstip ;)

14. apoua

apoua Lid

10 okt 2006
    50
    0
    0
    Den Haag
    hahah, denk niet dat mijn man het fijn vind als hij een potje met urine in de koelkast vind.

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    hihi zolang hij er vanaf blijft is er niks aan de hand ;)

16. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Niet verwisselen met appelsap natuurlijk! :) :) :)

17. apoua

apoua Lid

10 okt 2006
    50
    0
    0
    Den Haag
    tsja wil het zo goed mogelijk doen, dus denk dat ik het morgen ga halen en het dan die ochtend erop ga doen. Als ik kan wachten dan

18. apoua

apoua Lid

10 okt 2006
    50
    0
    0
    Den Haag
    mauela79, ik zie dat jij je vandaag zou gaan testen. En ben je zwanger of heb je het nog niet gedaan?

19. apoua

apoua Lid

10 okt 2006
    50
    0
    0
    Den Haag
    Ooh ja en heb veel last van scheetjes :)

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Buikgriepje lijkt het toch meer op, ;)

Maar 10 dagen overtijd? Dat is ook wel raar.

Ik hoop voor je dat het symptomen zijn, :p

Deel Deze Pagina