hoi hoi, Ik voel me al een hele tijd niet goed. Dus vorige week nogmaals naar huisarts geweest. Voelde me somber, moe, duizelig enz enz. Klachten lijkend op depressie. Al vaker mee naar huisarts geweest ze schreef het aan veranderingen met kleine, stress enz. Toen ook wel bloed geprikt maar was telkens goed. Tot vorige week de waardes van mijn schildklier waren niet goed. Volgens huisarts is hij gaan ontsteken door zwangerschap ofzo. Hij werkt hierdoor te snel. afgelopen maandag nog weer bloedgeprikt. Ze belde vanmiddag dat de waardes niet veranderd waren. Het positieve was dat ik geen antistoffen tegen de schildklier aanmaakte en dat het waarschijnlijk met 6 tot 8 weken over is. Nu moet ik over 1,5 week weer bloedprikken en kijken hoe het dan is. Voel ik me in de tussentijd slechter moet ik direct aan de bel trekken. Mijn eigen huisarts heeft 1,5 week vakantie. Heeft iemand dit nog meer gehad na de zwangerschap??? En wat waren jou klachten?
ik heb een te langzaam werkende schildklier aan mijn zwangerschap overgehouden. maar de klachten die je dan hebt zijn vrijwel hetzelfde als wat jij beschrijft. daarnaast had ik ook nog eens last van opvliegendheid, slechte stoelgang en wilde het afvallen totaal niet lukken. bij een te snelle schildklier zou je trouwens van het laatste geen last moeten hebben. na de eerste keer bloed prikken moest ik 6 weken later weer prikken. toen mijn waardes nog niet goed waren heb ik medicijnen gekregen. sindsdien ga ik me langzaamaan weer beter voelen. wat ik een fijne site vond was www.schildklier.nl
ik moet nu over 1,5 week weer bloedprikken. Mijn stoelgang is ook niet je van het. en het afvallen ja als ik niet zoveel snoepte en zo (chips, snoep) zou ik ook veel zijn afgevallen nu niet zo heel veel maar wel afgevallen.
ik snoepte niet en was 4x per week aan het sporten. en ik kwam alleen maar aan. ik ben wel blij dat dat gestopt is en ik weer bijna op mijn oude gewicht ben. die vermoeidheid is nu met de medicijnen ook bijna weg en dat is ook wel lekker.