Hoi allemaal, Ik had een vraagje ik en mijn vriend zijn van plan ivb met financi en huis enzo over jaar te gaan beginnen met klussen. Maar ik had is gelezen dat het het beste is voor je zwanger word als je dan helemaal ontpilt bent, ik las dat dat toch wel een jaartje geen pil inhoud. Maar ik vraag me af ofdat klopt want het is een tijdje terug dat ik dat las. Weet iemand hier meer van? Groetjes! en alvast bedankt Shooter
Ontpillen is iets wat heel erg persoons gebonden is. Bij de ene gebeurd het niet, word snel weer gewoon regelmatig ongesteld en de ander niet, die moet maanden wachten tot er wat komt.
ik stopte met de pil en heb nu nog steeds n regelmatige cyclus, en dat ik stopte met de pil is 6 jaar trug, en heb nog nooit n langere of kortere cyclus gehad
Hey bedankt voor jullie reacties. Het gaat me nietzo zeer om weer normaal ongesteld worden. Maar meer of dat beter is om te doen voorde baby het schijnt nietzo heel goed te zijn namelijk als die stoffen vandie pil nog in je bloed zitten als j zwanger raakt. Dat het het beste is om echt helemaal clean te zijn ervan. En ik vraag me dus af of dat klopt want anders kan ik ook wel nog een jaar die rotpil slikken
Ik ben 2 maanden na het stoppen van de pil zwanger geraakt. Als je toch besluit om met de pil te stoppen zouden condooms misschien een optie kunnen zijn... Succs
hoi saartje, ja zoizo moet ik dan wat anders als de pil bedenken maar dat is geen probleem. bedankt voorje reactie en gefeliciteerd nog met je zwangerschap!
ohwww.. ik d8 namelijk dat ik toen had gelezen dat het toch wel even duurt ofzo zal ik me wel vergist hebben!
lekker door blijven slikken of een andere anticonceptie nemen als je geen pil meer wil slikken.....tegen de tijd dat jullie voor het "eggie" willen gaan de pil inruilen voor foliumzuur, en hopen dat je een regelmatige cyclus krijgt als je gestopt bent...
toen ik stopte met de pil was ik al gelijk regelmatig ongesteld, niks ontpillen maar heb wel 18 maanden op een zwangerschap moeten wachten. als je pas over een jaar er voor wilt gaan zou ik dan pas stoppen niet nu, want er zijn er bij die stoppen met de pil en zijn gelijk zwanger en een ander duurd het ff.