Hoi! Ik lees al een tijdje mee, en nu heb ik dus echt een vraag dus heb ik me aangemeld Ik heb op donderdag 26 april de laatste pil genomen, ben toen 30 april ongie geworden, ik heb vanaf dag 1 getemperatuurd, maar gisteren had ik ineens een paar druppels bloed in mijn onderbroek en de avond ervoor zulke zere en jeukende tepels dat ik niet kon slapen, kan dit al een eisprong zijn? temperaturen zijn: dag 1: 36.9 dag 2 :36.7 dag 3 : 36.8 dag 4 :36.8 dag 5 :36.7 dag6 :36.8 dag7: 36.8 dag 8: 36.4 dag 9: 36.7 om ongeveer 8.30 wat druppels bloed dag 10: 36.7 Nou, ik snap er echt niks van hoor, hopelijk weet iemand het! Groetjes Laupio
Dit zou er mee te maken kunnen hebben ja. Maar het kan ook ontpillen zijn hoor. Ik zou zeggen kom ook bij "net gestopt met de pil" Gr. Kat
Ik ben er ook bewust niet mee begonnen. Heb geen "haast" en als ik al die methodes ga gebruiken dan, is voor mij/ons het spontane eraf.
haha. Ik denk dat dat de schuld is van deze site. Veel te veel(goeie) informatie. Je weet dus teveel en dan gaat het spontane er ook een beetje af. En bij mijzelf speelt ook nog mee dat de wens gewoon heel groot is en natuurlijk mijn leeftijd. Liever vandaag zwanger dan morgen en eigenlijk gisteren al!
ik, euh wij doen verder nix speciaals, zitten nu in ronde 1, maar doen niet met temperaturen of iets anders, gewoon lekker klussen wanneer we zin hebben, mocht het de eerste maanden dan nog niet lukken, dan gaan we ons wel verder verdiepen in temperaturen etc. Ook al willen we het liefst zo snel mogelijk, maar we hebben zoiets van 't komt vanzelf wel, we gaan eerst lekker spontaan bezig.. emily emily
oja, wat ik nog even wilde zeggen, kom bij ons bij het onderwerp net gestopt met de pil, zoals kattja ook al zei, we hebben al een heel leuk clubje bij een, er zijn zelfs al lijstjes gemaakt wie er ondertussen alleemaal in het groepje zitten en hoever iedereen er mee is, etc.. harstikke leuk..
Ik temp. oook, maar we klussen wanneer we zin hebben. Hubby weet niet niet wanneer mijn ei is, want dat zorgt dat hij niet meer kan presteren.Ik temp puur voor me zelf, om te weten of mijn lichaam werkt, zoals het zou moeten.