Sinds vandaag ben ik begonnen met de etos zwanger worden capsules. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? En maakt dit de cyclus ook wat korter en regelmatiger? Ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Helaas kan ik je niet helpen, maar ik ben wel benieuwd naar het antwoord. Toevallig heb ik vandaag ook een topic geopend over tarwekiemolie en teunisbloemolie omdat dit ook iets goeds voor de cyclus kan betekenen. Ik heb zelf de zwanger-worden capsules van de hema, maar ik ben er nog niet mee begonnen. Ik denk dat ik er vanaf november mee ga beginnen.
Toen ik stopte met de pil, had ik ook een lang en onregelmatige cyclus.. maar met die capsules van de Etos, had ik het idee dat het wel wat regelmatiger werd.. helaas niet korter.. toen zat ik tussen de 35-37 dagen Het enige nadeel; die capsules doorslikken vond ik zoooo yuck!! zo groot en vies.. blegh!
Ik heb ze gebruikt, maar had in die periode nog altijd een cyclus van 60 dagen, dus echt kort werd mijn cyclus er niet van.
Ik gebruik ze vanaf het moment dat mijn spiraaltje eruit ging (eind aug). Ik weet natuurlijk niet hoe mijn cyclus zou zijn als ik ze niet zou gebruiken. Ik vind ze niet vies, ze ruiken nergens naar en ik vind ze makkelijk in te nemen. Gewoon maar proberen zou ik zeggen
Regelmatiger als in alle cycli ong even lang.. Maar hoe lang dat is, heeft het geen invloed op denk ik
Bedankt voor alle reacties! De capsules vind ik erg vies en krijg ze ook niet doorgeslikt, ik maak ze nu open en doe ze door de yoghurt. Hopelijk werken ze
De pillen hadden bij mij geen invloed op de lengte van de cyclus, bleef nog steeds rond de 45 dagen... Sinds 2 maanden aan de tarwekiemolie en toen was mijn cyclus weer 32, wat voor mij normaal is.... En over deze ronde kan ik nog niks zeggen, zit op 28.......