Hoi Ilja, Alles goed?Gefeliciteerd, ik zag dat je zwanger bent ! Ik heb een vraag over onze nachten met Daan. Zal even uitleggen hoe het hier gaat... Daan krijgt zijn laatste (pap)fles rond 19.30 en gaat daarna zijn bedje in. Hij valt dat, zonder te huilen, heerlijk in slaap.Tót een uur of 2 `s nachts. Dan wordt hij krijsend wakker, geef ik hem zijn speentje en een aai over zijn koppie en dan slaapt ie direct weer door (soms vraag ik mij af of hij wel wakker is). Vanaf dan meld hij zich gemiddeld elk uur en geef ik hem dus zo`n 5 x zijn speentje, waarna hij weer verder slaapt. OM een uur of 6 `s morgens leg ik hem tussen ons in en slaapt ie heerlijk tot half 8. Voor hem lekker, maar voor mij (ons) gebroken nachten! Heb jij een advies hoe ik dit kan veranderen?Daan is bijna 6 maanden, dus een fles geven wil ik niet meer doen...moet ik hem laten huilen, met als gevolg dat wij en onze andere 3 kids ook wakker zijn, of is er iets anders te doen? Liefs Emma
Ik zou hem inderdaad laten huilen. Nu weet hij mama komt toch zo wel. En aanleren is altijd makkelijker dan afleren. Het kost even tijd, maar als je consequent blijft pluk je straks de vruchten. Ilja