Hoe zitten die bij jullie na een tijdje? Ik heb nl 3 broeken nu, 2 van mamalicious en 1 van noppies. Die van noppies is na 1 dag al niet meer te dragen, zo flubbert hij. Die van mamalicious mag ik ook al wassen na 1 dag omdat het ook niet mooi meer zit. Nou heb ik net een bestelling binnen van de h&m. Heb 2 maten gekozen. De kleinste zit wel strak, maar ik vraag me af hoe hij straks zit.. Of moet ik de grote nemen, die nu wel goed zit? Maar straks misschien heel flubberig? Ik vind dat zo lelijk he.. Wie heeft er ervaring met positiebroeken van de h&m, en wie weet of ze erg uitlubberen?
Ik heb een tuinbroek van de H&M,ook positie uiteraard,en een spijkerbroek...blijven geweldig zitten,ik draag ze al v.a 16 weken zwangerschap.En lubberen niet uit!
ik heb er een paar gehad en de meeste broeken zitten wel prima hoor.. alleen 1 soort ervan die vond ik zelf lelijk zitten.. ook te wijd na 1 dag dragen..
ik heb er ook 1 van noppies,die lubbert idd ook verschrikkelijk. verder heb ik alle broeken van de h&m die zitten heerlijk. ik heb best wel een dikke buik nu en ze zitten niet te strak,wel lekker stevig zeg maar. groetjes
Hallo, Ik ga voor al mijn positiebroeken naar miss etam. Daar kan ik tenminste broeken vinden in mijn maat. ALs ik een broek in mijn maat aandoe bij H&M zit ie gigantisch strak! Ik ga daar niet meer heen.
Ik heb hem van de week binnen gekregen van de H&M. Ik heb het wijde model online besteld. Hij zit super lekker in vergelijking met die dure broeken. Hij is erg stoer en lekker zacht. Ik heb gewoon de maat genomen die ik voorheen voor ik zwanger werdt ook had. Het is alleen jammer dat ze maar 1 kleur hebben, ik had er graag nog 2 gewilt maar dan donkerder. Succes ermee. Gr Inge
Ik vind de H&M broeken echt verschrikkelijk. Ze knellen heel erg. De mamalicious die ik heb die vond ik echt heerlijk zitten maar nu een hoop weken later knelt hij ook in mijn buik. Ik heb nu een paar broeken van esprit, ze zijn wel duur, maar knellen niet. Ik zou als ik jou was nu niet een broek kopen die perfect zit, want over een week of 10 moet je weer een nieuwe kopen.
Ze vallen errug klein, de maten kloppen echt niet! Ik heb 2 positiebroeken van Noppies en 1 van Mamalicious en die zijn alledrie top!
ik ben dus niet te spreken over Mamalicious en Noppies! Maar misschien ligt dat aan mijn figuur? Ik heb namelijk hele slanke benen, en mamalicious en noppies zitten eigenlijk standaard te wijd bij mijn benen. Heb na lang zoeken een skinny jeans gevonden van Noppies, maar ja dat vind ik echt flutkwaliteit. Hoop geld voor neergelegd, en het zit na een dag al niet goed meer Dit is de eerste broek die goed en mooi zit.. Maar als hij straks weer uitlubbert, schiet ik er alsnog niks mee op..
ik heb van de hm ook een spijkerbroek. zat heerlijk maar moest wel een maat groter dan normaal. nu zit de broek eigenlijk te strak. De buikband zit behoorlijk strak nu terwijl ik eigenlijk niet eens zo'n heel dikke buik heb.
Had jij met 21 weken een dikke buik dan? Want ik denk dat mijn buik niet zo dik wordt. Ik vind positiebroeken nu fijner zitten, ook omdat het lekker warm is, maar in principe zou het eigenlijk ook nog niet hoeven. Mijn gewone broeken zitten dan wat strakker aan de voorkant, ook niet heel fijn, maar toch. Ik ben nog niks aangekomen
Ik heb juist stevige benen en kont, dat zal het zijn, hihi! En de kwaliteit vind ik echt super, blijft mooi, ook na het wassen. Ik heb twee jeans en een ribcort. Dat lubberen ligt wsl meer aan het model dan aan de kwaliteit?
Nee, juist niet haha. Een skinny jeans hoort nauw aansluitend te zijn. En die andere 2 van mamalicious zijn ook strakke modellen. Bij mij dus alleen na een dag niet meer . Nou maar hopen dat ik snel een dikkere buik krijg dan, misschien dat het beter zit Wat is een ribcort overigens?
Rib/ribcort, ja zo noem je dat. Met zo'n ribbeltje zeg maar! Zit er soms stretch in? Daar heb ik echt een hekel aan!
Nope, geen stretch, daar ben ik echt allergisch voor! Ik heb een grotere maat en moet wel bekennen dat ik de broeken heb laten bestellen door de winkel met de aantekening: geen stretch!
Kijk, misschien ligt het probleem daar! Maar hoe weet ik of het geen stretch is of wel? Dat kan ik nergens van het labeltje aflezen..
Voelen, eraan trekken! En als erop staat: spandex, dat is stretch. Stretch in de breedte is minder erg dan stretch in de lengte, dan lubbert de broek zo over je schoenen heen, bahbahbah! 8)