De ene dag omo wit,de vlgde dag streepje?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Zwangnie, Jan 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik zit officieel 6 dagen vóór NOD en ja ik weet het; ik ben TE vroeg. Echter wisselt mijn NOD soms een paar dagen en dan meestal ietsje eerder.

Maar mijn vraag:

-Wie testte er te vroeg? De eerste test omo-wit en de volgende dag (of die daarop volgend) toch positief?

Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat "DE TEST" dan ineens morgen of overmorgen toch een streepje gaat geven...

2. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

Jan 21, 2013
    1,291
    192
    63
    Female
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ik testte drie dagen voor mijn NOD positief, en op mijn NOD was het streepje donkerder...

Heeft ook wel te maken met HCG! Dit verdubbelt ongeveer elke 48 uur, dus het kan best zijn dat je de ene dag een OMO witte test hebt en twee dagen later een streepje hoor...

zoals je zelf al zegt: je bent erg vroeg! Nog even volhouden...
    ik duim voor twee streepjes op je test!

3. Theetj

Theetj Actief lid

Jan 3, 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer moet je ongesteld worden? Mij nod is aanstaande dinsdag, heb vandaag negatief getest ik hoop echt dat ik nog positief test! Wat denken jullie?

4. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Donderdag 9 januari heb ik mijn NOD. Ik kan mij echter niet voorstellen dat ik nu omo witte testen heb en enkele dagen later toch een streepje zal ontwaren...

@Kaatje, bedankt voor je reactie. Met mijn BBZ testte ik pas anderhalve week na NOD positief, maar dat komt doordat je dan minder HCG aan maakt.
    Ik kan mij niet voorstellen dat ik deze cyclus nog positief ga testen....

5. abi

abi Bekend lid

Mar 12, 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Hier een witte test gehad en 2 dagen later zei de digitale zwanger

6. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

Jan 21, 2013
    1,291
    192
    63
    Female
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Het is eigenlijk ook wel iets wonderlijks en aparte... Maar die testen geven pas een positieve uitslag vanaf een bepaalde waarde van HCG, en die is er dus kennelijkpas rond de NOD!

Het schijnt zelfs zo te zijn dat de streepjes na 6 weken zwangerschap weer minder worden omdat de testen de hoge HCG waarde dan niet meer aankunnen... Hihi!
    Raar toch?

Positief blijven meid en na t weekend weer een tekstje wagen!

7. Theetj

Theetj Actief lid

Jan 3, 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL

Dit geeft me een beetje hoop!:(
    Had je symtomen, of gewoon uit nieuwsgierigheid opnieuw getest?

8. abi

abi Bekend lid

Mar 12, 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ik heb icsi gedaan dus bij terugplaatsingen was de testdrang wat groot. Ik had nul symptomen ja die van je word ongesteld. Maar ik had paar dagen ervoor beetje bruin verlies gehad. En geen rood dus dan blijf je hoop houden. Ik had geen andere testen meer dus moest een digi doen ik was nog boos op mezelf dat ik zo'n dure test aan het verspillen was maar tot mijn verbazing kwam er zwanger te staan

Share This Page