Hallo, Ik weet niet zeker of ik dit hier kan plaatsen maar anders hoor ik het graag!! Ik ben werkeloos sinds mijn vorige zwangerschap, mijn contract is niet verlengd en na mijn zwangerschapsverlof ging ik dus de ww in. Daar heb ik 2 maanden volledig ingezeten en ben toen als gastouder gaan werken. Wat inhield dat ik een aantal uur werkte en een aantal uur ww nog kreeg. Dat ging lang goed tot ik ontzettende last kreeg van mijn bekken en vermoeidheid. Ik heb me toen uiteindelijk 12 april ziekgemeld. Dat ging al niet goed, mijn ziekmelding is bij het UWV niet goed vermeld in de computer. Na twee weken nog niks gehoord te hebben belde ik maar eens, er stond niks over een ziekmelding Alsnog een keer doorgegeven en binnen 24 uur belde de meneer van het UWV. Hij stelde dat ik nog wel 10 uur kon werken, ik vertelde hem dat ik al niks meer in het huishouden doe en als de kids weg zijn, dat ik plat moet en Slapen! Zo moe. Nee, 10 uur werken kon wel. Afin, 20 mei nog maar eens gebeld aangezien ik nog geen betaling had gehad. Weer het hele verhaal van de ziekmelding die niet gemeld was etc. etc. ze zouden meteen betalen want het duurde al zo lang. Nu is het zo dat het gastouderen is afgelopen, ofwel ik zou dus 10 uur ww nog moeten krijgen (denk ik??), aangezien meneer vh UWV zei dat ik nog wel 10 uur kon werken. Maar het kan ook zo zijn dat ik helemaal geen ww meer krijg. Ik heb namelijk een werkbriefje nog ingestuurd en hier niets meer op gehoord of geld ontvangen. Iemand hier ervaring mee? Weet je dan misschien ook of de ziektwet uitkering die ik nu krijg voor 32 uur is? (het eigenlijke aantal uur waarvoor ik in de ww zit) Als ik bel dan hoor ik alleen dat de ww is stopgezet op 12 april en verder kunnen ze mij niet echt helpen. Weet je/jullie misschien ook hoe ik er nu achter kan komen hoe mijn ziektewet is opgebouwd? (je krijgt alleen een briefje met daarop je dagloon en op je betalingsstrook staat 5 dagen x dagloon. Er wordt geen aantal uur genoemd ofzo?!) Klinkt allemaal zo warrig eigenlijk maar ik word hier tureluurs van, mijn bloeddruk is te hoog en deze mensen laten me gewoon 1,5 maand zonder inkomen zitten.. Ik moet er de hele tijd achteraan bellen en ze kunnen me gewoon niet helpen. Postbus 51 gebeld, zij weten het ook niet dus hier iemand? help?