Hoi allemaal, Ik ben sinds 3 maanden gestopt met de pil ongeveer. Maar ik heb sinds die tijd normaal een cycles van 38 dagen deze keer was het 36. Is dat normaal , moet ik me zorgen gaan maken. Ik zie dat mensen 28 dagen hebben. En als je zo een lange cycles hebt heb je dan wel een eirsprong? Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven... groeten
Hoi hoi, Normaal...tja, wat is normaal? Gemiddelds is inderdaad 28 maar die van mij was ook altijd rond de 32. Dat geeft opzich niet alleen valt je eisprong dan w.s. ook anders en zijn jouw vruchtbare dagen waarschijnlijk ook op andere dagen. Dat hij nu wat korter is kan ook heel goed. Misschien wordt hij nog wel korter...omdat je wat langer van de pil af bent. Ze noemen dit ook wel "ontpillen". De eerste periode na het stoppen met de pil (kan wel een half jaar of langer duren volgens mij) kan je cyclus behoorlijk schommelen. Je hoeft je, denk ik, dus echt geen zorgen te maken! Succes met zwanger worden! Elmo
Dag visitor. Uiteraard als je zwanger wilt worden, is elke cyclus te lang Maar ik vind 38 dagen en nu 36 dagen eigenlijk wel netjes. De meeste vrouwen hebben 28 dagen voor zich, omdat de pil dat natuurlijk ook simuleert. Succes in ieder geval!
ik heb ook verschillende cyclussen gehad eerst 32 dagen toen 35 en als laatste 43 dagen dus ben benieuwd wanneer ik nu weer ongi word vind het lastig om nu mijn vruchtbare periode te bereken, dus gewoon lekker om de dag klussen.
Hoi hoi.. Een cyclus van plm. 25 tot maximaal 35 dagen wordt gezien als een normale cyclus... Alles wat korter of langer is, is niet goed... Kan best een keer voorkomen, maar als je merkt dat je het best regelmatig hebt, is het verstandig om toch even een verwijzing bij je huisarts te vragen!