bloedverlies

Discussion in 'De bevalling' started by bouchra19991, Jun 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bouchra19991

bouchra19991 Nieuw lid

Jun 22, 2011
    3
    0
    0
    hoi allemaal,
    vandaag ben ik 40 weken en 4 dagen zwanger en ben vanmiddag om 4 uur gestript door de vk en heb hierbij 4 uur later rood/bruinachtig bloed/slijmverlies verloren(halve maandverband vol). Heb de vk ook gebeld en die vertelde me dat het door het strippen zelf komt, alleen twijfel ik daar een beetje over omdat ik sinds de ochtend lichte krampen had en nu is voel ik dat constant en het is ook iets erger.

Ik wilde graag weten of er mensen zijn die ook zoiets meegemaakt hebben tijdens de zwangerschap.

alvast bedankt

xx

2. mupet

mupet Fanatiek lid

Jan 12, 2011
    2,182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zou natuurlijk goed begonnen kunnen zijn nu aangezien je termijn en het strippen! Lekker ff gaan douchen en kijken of het dan afzwakt, of sterker wordt succes!

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Is meestal normaal idd door het strippen, dat zegt ze mij ook steeds na inwendig onderzoek, maaaar als je krampen erger worden en niet weg gaan kan het idd ook goed al begonnen zijn en heeft het strippen dus zijn werk gedaan hihi, mijn tip is dan idd ook even een lekker warm bad of douche nemen en kijken wat het doet. Heel veel succes alvast!!! xxx

4. bouchra19991

bouchra19991 Nieuw lid

Jun 22, 2011
    3
    0
    0
    bedankt voor jullie reactie

ik heb net een half uur onder de douche gestaan en er kwam een moment dat ik een heftige kramp had maar op het moment wordt het niet minder of meer. Dus het is even afwachten, hoop zo dat het vannacht zal beginnen :D

jullie ook veeeeel succes (adorable, hoop dat het ook snel mag beginnen bij jou)
    xxx

Share This Page