Graag jullie advies Vanaf mijn eisprong heb ik al buikpijn. Heb een cyclus van 31 dagen. Ben nu 2 dagen overtijd. Heb vandaag een test gedaan en deze is negatief. Voel me anders dan normaal. Zou ik toch zwanger kunnen zijn. Bij mijn eerste zwangerschap deed ik een test na 7 dagen en toen gaf deze heel licht positief. Zou het zo kunnen zijn dat ik nog te weinig hcg aanmaak?
Dat zou inderdaad kunnen. Sommigen testen pas na twee weken of nog later positief. Heb je ook een andere test geprobeerd? Zal voor je duimen! Liefs
Zou nog even afwachten en het dan weer proberen. Dan nog negatief, zou ik even naar de HA gaan. Liefs
Ik zal voor je duimen! Wij zijn vanaf mei aan het proberen. Tussendoor een kijkoperatie gehad en verklevingen weggebrand. Dus eigenlijk opnieuw begonnen daarna. Liefs
Jammer voor jullie Manon ,zo zie je hoe je lichaam je voor de gek kan houden ......... Knuffel marjon
Wat jammer Manon. Bij mij zij de ook gekomen vandaag. 9 dagen te vroeg Op naar de volgende ronde! Liefs
Dank voor je lieve berichtje. Bright; wel grappig dat we dan nu gelijk op gaan voor de volgende ronde. Liefs