De raarste babynamen 2014

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Catheny, 13 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Zaten weer hele bijzondere namen tussen. Ik kwam ook nog een Chuck-Man, Xseption en Xynogene tegen.

2. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hier in de buurt is vorige maand een Fliss geboren. We hebben er smakelijk om moeten lachen. Arm meisje.

3. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Naam van ons zoontje is in 2013 1x gegeven (door ons) en 2014 ook 1x.. Ben dan zo benieuwd door wie en hoe ze erbij komen haha

4. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Fliss is hier een afkorting van Felicity, en is een regelmatig gebruikte naam hier in de UK

5. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Nog niet tegengekomen hier. Wel een Baxter (sorry in België is dat dialect voor een infuus) en een Zak in mijn zoon zijn groep. Zack ken ik wel maar Zak had ik nog niet gezien.

Ook een Alfie, is helemaal niks mis mee maar onze buren hun hond noemt dus ook Alfie. Vind het dan altijd een beetje gek wanneer ik Alfie hoor in mijn zoontje zijn groep.

Verder gewoon een annekdote. Mijn zoontje is helemaal weg van Thomas the tankengine. Hij kent alle treinen en vraag me niet waarom maar Henry vind hij helemaal top.
    Er zit ook een Henry in mijn zoontje zijn groep. Nu bleef hij maar naar Henry vragen en de juffen zeiden dan altijd van daar is Henry, hij is met de autootjes aan het spelen of is buiten... Nu ja mijn zoontje bleef maar naar Henry vragen. Toen kreeg 1 van de juffen dus door dat ze met de treintjes hadden gespeeld (daar zat een Henry tussen) en in het Thomas boek hadden gekeken en hij dus die Henry bedoelde. Zoon helemaal gelukkig toen ze hem het treintje gaven om mee te spelen.

6. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik ken meedere Fliss-en, maar wel allemaal een afkorting van Felicity. Ook een Flick trouwens, ook een afkorting van Felicity.
    Zak is Hebreeuws.

Haha, arme juf, herkenbaar dat wel ja. In een van onze groepen zit een Justin, en mijn dochter begon toen Mr Tumble te roepen.

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Vreselijke namen zitten ertussen.. :(

8. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.510
    13.798
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hihi dat is grappig zeg! Ik werk zelf in de zorg, en daar is 'baxter' een medicijnuitdeelsysteem (oa. ook voor infusen, maar m.n. ook gewone pillen)! :) LOL! :D

O en over die hond.. Alfie.. ja dat vind ik wel logisch ja! :D
    Zo heb ik een oud klasgenootje waar ik ooit voor het eerst bij thuis kwam. Ik wist dat ze een hond hadden, dus zij roept naar boven: Aaaaaaaashaaaaaa (As-ja spreek je het uit).. dus ik wachten op die hond, komt d'r zusje naar beneden! :D
    Haha je kon me echt opvegen hoor! ;) :)

9. j87

j87 Actief lid

14 jan 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    hahaha herkenbaar. zit ook in de zorg en moest er gelijk aan denken;)

10. Koon

Koon Niet meer actief

Wij zijn allemaal zeer onorigineel ;)
    De naam van onze zoon staat in de top 3.
    Mijn naam is vorig jaar 470x gegeven en de naam van mijn vriend 295x.
    Ik ben blij met onze namen en trots op die van onze zoon. Ik vind namen heel snel lelijk. Ik houd van kort en Nederlands.

11. Starlet

Starlet Lid

7 okt 2013
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Arme kindjes..

Deel Deze Pagina