Goede stijltang die niet slecht is voor haar

Discussie in 'De lounge' gestart door nana33, 3 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi meiden,

Geïnspireerd door meerder topics over haar bedacht ik me dat jullie me misschien wel met mn 'probleem' kunnen helpen. Ik stijlde vroeger (als in10+ jr geleden) mn haar altijd, maar daar werd het heel dood van en daarom ben ik ermee gestopt. Echter, tegenwoordig schijn je ook allemaal van die stijlingsapparaten te hebben die geen kwaad kunnen voor je haar. Nu wil ik dus graag weer een stijltang kopen. Het liefst één die zo zacht mogelijk is voor mn haar, maar die ook fijn is in gebruikt (en niet belachelijk duur is). Heeft iemand tips?

2. DNJ

DNJ Actief lid

21 okt 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de Satin Brush van Braun die goed zou zijn voor je haar, daar is ook een stijltang van.. Misschien is dat wat?

Volgens mij gaat het vooral om de hitte.. Daar gebruik ik biosilk tegen, maar er zijn zoooo ontzettend veel sprays, cremetjes en weet ik veel wat allemaal om gestijld haar ook gezond te houden ;)

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik heb een CHI tang. Gebruiken ze bij mijn kapster ook. Maar gebruik het inderdaad altijd in combinatie met een olie. niet zonder olie ja haal stijlen want aar gaat het inderaad kapot van. de CHI tang is niet goedkoop maar echt super in gebruik. waar ik met mn oude tang meerdere keren over een pluk haar heen moest, maakt de CHI tang hem gelijk glad.

4. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Ik moet er dus duidelijk olie erbij gebruiken! Dat deed ik vroeger nooit, misschien dat mn haar er daarom zo dor van werd.

Deel Deze Pagina