ik heb het volgende : - boerenkool met zilveruitjes - Broodje smeerleverworst met ziveruitjes - Komkommer dippen in pindasaus -en nog vast veel meer dingen maar kom er niet op Manlief : - Wit vers brood met zaanse slasaus brrrrrr dat vind ik wel zo smerig
Kom toch wel veel dingen tegen die ik ook eet. Maar volgens mij is deze nog niet voorbij gekomen. Bruine bonen met stroop erover. Hmm echt heerlijk.
ik werd van de week raar aangekeken omdat ik het heerlijk vind om banaan door mn yoghurt te doen. ook eet ik regelmatig macaroni met smac, gabkken champignons e gebakken ui met een lekkere klodder mayo er door heen. ook vind ik het heerlijk om een plakje kaas op mn broodje filet american te doen. ontbijtkoek met chocopasta en pure hagelslag. ook vinden mensen het raar dat ik geruld gehakt door mn rode kool stampot heen gooi.
Schiet me steeds weer wat te binnen.... Vanille yoghurt,banaan, en een scheut grenadine aanmaaksiroop erdoorheen. Vanille vla met hagelslag ff in de magnetron.....
Kilo's zonnepitjes... Nu bijna niet meer ivm dieet waar ik me aan moet houden schrok me rot hoeveel shit erin die kleine dingetjes zaten Maar mis ze wel mijn lekkere gezouten zonnepitjes
Voedingswaarde Zonnebloempitten per 100 gram. En ik eet gewoon rustig 2 zakken van 400 gram weg per dag Nu niet meer dan
Kom je van Texel ofzo? Dat vindt mijn man ook zo lekker. Ik kijk hem altijd raar aan als hij dat weer eens eet. Iewl! (maar ja, hij snapt mijn banaan-op-brood-combi dan weer niet)
Boterham met kaas en champignons. Pitabroodje met gesmolten kaas en jam. En de jongens zijn allebei gek op olijven. Vooral de knoflook variant. Zelfs in Frankrijk worden ze raar aangekeken. Whaha!
Dat is dan weer normaal in de Surinaamse cultuur Vind het zelf ook lekker! Bruine bonen met rijst en piccalilly!
En het is zoooooooo de moeite waard!!!! Bij ons in de familie lust iedereen het. Mijn man verklaarde mij eerst voor gek, maar heeft na jaren toekijken toch eens een hapje genomen en is sindsdien ook fan van dit recept. En weet je wanneer 't nog lekkerder wordt.... Heel even onder de gril in de oven schuiven.... <kwijl>
Boterham met pindakaas en banaan Boterham met pindakaas en kaas Boterham met pindakaas en hagelslag Boterham met pindakaas en suiker Boterham met appel, suiker en kaneel Boterham met kaas en champignons en dan even in de magnetron Bruine bonen met spek, ui en stroop Sperziebonen met mayonaise