Mijn man eet elke dag als hij uit zijn werk komt een rijstewafel, besmeerd met pindakaas Dat vind ik raar Ikzelf eet graag schaaldieren, dat vind ik niet raar maar die zien er soms wel raar uit hihi
neeee heerlijk met raspatat! hier niet te krijgen dan moet ik echt naar"huis" ik koop erg altijd 20 als ik naar huis ga en dan hoppa de vriezer in
-Spruitjes met Aromat -Borrelnootjes en dan een blokje jonge kaas afsnijden en de boorelnootjes erin duwen
schijfje komkommer met huttenkase en honing. mn man; alleen de macaroni met knakworst,suiker en curry.
Oh echt wat een dingen lees ik hier haha Maar een eierbal vind ik ook heel lekker.. Verder eet ik kaas met mosterd, maar is ook niet super raar denk ik. Heb nu wel zin in een kroket door dit topic
Tja, wat is raar? Mijn lijstje: Krentenbol/-broodje met kaas Boterham met pindakaas, een laagje boter erdoor en dan suiker Boterham met chocopasta en dan een laagje boter erdoor. Maakt het lekker smeuïg Verder volgens mij niets vreemds.
Broodje kaas met suiker Broodje kaas met hagelslag Broodje mayonaise ketchup Kroket uithollen met mayonaise en appelmoes Hamkaas chips met een plat gedrukt blokje kaas erin Stokbrood met mayonaise Chocolade vla met suiker Hm dat was het wel
Volgens mij heb ik verder geen vreemde combo's. Heb wel een enorme zwak voor frikandellen speciaal!! Die zijn op dit moment ZOOO lekker!! Mag je me snachts wel voor wakker maken
Ik eet nooit kroketten, maar dit doe ik wel met aardappelkroketjes.! En bevroren frietjes, maar nooit meer als 2
Hahaha dat doe ik ook altijd!!! En brood met kaas en jam, dan dubbel en dan 30 seconde in de magnetron...heerlijk!!!
Uhm.... Patat met maggi en zaanse mayo hmmmm Gekookt eitje met aromat en zaanse mayo pindakaas met hagelslag speculaasjes op brood vind ik niet vreemd...je hebt toch ook speculoos en schuddebuikkies
Ik gooi over bijna al mijn groenten aromat, lekker!! Komkommer met filet americain vind ik ook heeeerlijk!
brood met smeerworst en hagelslag brood met kaas en honing brood met geprakte banaan verder niet echt rare combinaties. Mijn moeder eet graag pannekoeken met sla...