Ow wat echt heerlijk is en een tijdje geleden dat ik het gegeten heb (door dit topic heb ik er ineens weer zin in.) Eierkoek met boterhammenworst (Uit blik),jammie!
Heb niet alles gelezen dus misschien is het al gezegd. Mijn vriend heb vooral rare eet gewoontes : Broodje leverworst met ketjap. Spruiten met ketjap. Of broodje banaan , appel.
Haha sommige combinatie, geweldig. Heb trouwens nog nooit een eierbal? gegeten of zelfs gezien. Volgens mij heb je dat hier (arnhem) niet De rare dingen (voor zover ik denk dat het raar is) Pindakaas met hagelslag Broodje kaassoufle met mayonaise Broodje bapao met mayonaise Manlief eet hier altijd rauwe champignons, dat vind ik nu toch ook zo vies haha
Ehm potje hakworteltjes koud met mayo. Mjummie..... Brood met komkommer en aromat Tosti,s met aardbeienjam
Dat is hier heel normaal (platteland) Ik kom wel van het platteland maar doe het met een karnemelk maizena papje maken, Bij man thuis met azijn eroverheen
Boterham met pindakaas, komkommer én aromat Roggebrood met smeerworst en augurk Boterham met filet american en een zachtgekookt ei eroverheen Broodje kipfilet met chilisaus en sambal Broodje Nutella en wat pinda's als ik ze in huis heb Ik eet bij alle stamppotten mayonaise... Koude pasta met alleen wat ketchup Witte rijst met wat ragout, uit blik... Heerlijk! Doperwten, koud zo uit de pot. Blikje maïs koop ik wel eens als traktatie voor mezelf Maar als ik zo terug lees, heb ik niet zulke vreemde combinaties
Geitenkaas met knoflooksaus, smeerworst met pure hagelslag, ontbijtkoek met hagelslag, pindakaas met jam, zijn wel dingen die lekker zijn eten doe ik het eigenlijk nooit nu helemaal niet meer. Mijn man heeft wel een mega vreemde die eet de bakboter van de croma rauw. Vindt die heerlijk (ik haal het ook nooit daarom die vreet een heel stuk weg )
nee heb je hier niet dat hebben ze eigenlijk alleen in het noorden jammer genoeg. daarom neem ik ze altijd maar mee als ik "thuis" ben geweest
Hehe, eindelijk iemand die t snapt! Lekker!!!! Vooral met een beetje mayo. Stamppot rauwe andijvie, hier altijd met azijn!!! Koude knakworstjes, zo uit t blik. Broodje kaassoufle met satesaus.
Stokbrood met maggi (soms met sla erbij) Ontbijtkoek met smeerworst Komkommer met aromat of pindasaus
Boterham met kaas,pindakaas,smeerworst/smeerkaas en gekookte worst... Jummie (al t beleg op elkaar tussen2 boterhammen) Boterham met kaas en pindakaas boterham pindakaas en hagelslag het braadsel van t vlees in de jus.. Dus als je vlees bakt komt er in je boter wat braadsel..dat vind ik heerlijk....
Stampot boerenkool met currysaus broodje bamischijf met frikandellensaus. (frikandellensaus kennen de meesten niet...maar is erg lekker )
Dat doe ik ook altijd, geleerd van mijn moeder, is dat zo apart dan? In ieder geval wel heerlijk! :-D Ook lekker: brood met pindakaas en suiker Ontbijtkoek met pindakaas Een uitgeholde banaan met hagelslag Komkommersalade met suiker