Weet niet of het raar is maar mensen kijken me altijd raar aan als ik het vertel Ik eet vaak in de middag gebakken plakjes kipfile met zout en peper. Heerlijk me man doet er altijd pindasaus en champions.
Paprika chips en mayonaise op een boterham. Ik gooi regelmatig door (droge) pasta of rijst een hele dot ketchup en een flinke snuf peper en zout, en dat eet ik dan koud op..
Ik lees echt de raarste dingen hier hahaha manlief heeft ook van die rare eetgewoontjes: Boterham met pindakaas en chocoladepasta. Boterham met chocoladepasta en hagelslag. En zullen vast wel meer dingen zijn kom er alleen niet echt op (mijn hersenen laten we de laatste tijd vaak in de steek hihi )
Op het moment geen gekke dingen geloof ik...maar toen ik zwanger was van de eerste deed ik een moord voor chipito's chips en dan door de vanilleyoghurt halen.
pindakaas met sambal tosti tosti met chocpasta brood met pindakaas en bananaan plakjes kaas met jam kaassouflee altijd met pindasaus gerilde kip altijd met katjansaus... verder niet volgens mij me vent eet bijna alles met bambal
tomatensoep met slagroom , hamkaascrossaintje met rosbief (nu ff niet dan ) boterham met pasta en kaas spa rood met ranja(kijkt vl me echt aan van wat doe je nou ? )
Er staan me toch dingen tussen..echt om te kotsen! Ontbijtkoek met smeerworst??? Pannenkoek met Doritos??? Paprikachips op brood??? Getsie..hahaha! Ook lees ik dingen die helemaal niet vreemd zijn zoals gekookt ei met aromat en mayonaise,dat is heel normaal toch? Pindakaas met suiker ook..
Dat is serieus echt lekker joh! Aten wij vroeger op het schoolplein altijd. Gestampte paprika chips (hoe goedkoper hoe beter, arme scholieren he ) en dat op een zacht wit broodje...hmmmm!
Ik meng altijd appelmoes met mayonaise voor bij de frietjes. Heerlijk... maar andere lijken te denken dat ik gestoord ben.
Leuk topic Geroosterde boterham met kaas en pindakaas. Gewone boterham met kaas, pindakaas en komkommer. Boterham met gesmolten gekleurde hagelslag (in de magnetron). Boterham met jam en chocohagels. Kroketten prak ik altijd met mayo.
brood met boter en dan maggi erop en dan in de soep. frikandel met ketjap en mayo. patat met ketjap en mayo. pannekoek met stroop, peodersuiker en slagroom, jammie. meer kan ik zo even niet opkomen.
buiten het brood met boter,...vind ik de andere dingen heel normaal ik doe ook altijd maggi op mn rijst, of oxo, dit heb ik hier ook gelezen, ik wist niet dat dat raar was, mn vriend doet dat ook, heerlijk wel altijd veel dorst na het eten dan edit: ik heb net eens op het potje oxo gekeken en er staat op "pasta en rijstschotels" dus het kan wel, maggi is ongeveer hetzelfde vind ik ik gooi dat ook altijd op mn pasta's vooral bij mn kaassaus njammienjamie