broodje kaas met aardbeien jam. broodje uit de oven met boter en suiker. broodje met boter, kaas, plak roggen brood en een beschuitje met boter op zijn kop er boven op. broodje met boter, kaas, komkommer. broodje met boter en plakjes appel. 2 plakjes boterhamworst bakken in een koekenpan, 1 of 2 eieren eroverheen, kaas daar weer bovenop, bieslook, peper, klein beetje zout en dan op brood. patat met maggi eroverheen. roggen brood met boter en appel. en zo kan ik nog wel even doorgaan
Ik kan niets vreemds verzinnen.... Zo'n "eierbal" wordt hier trouwens "frietei" (gefrituurd ei) genoemd.
Broodje pindakaas met salami Broodje pindakaas met banaan en dan in tostiijzer, mjam! Broodje pindakaas met jam/hagelslag/gekleurde hagelslag/muisjes Ontbijtkoek met boter en pindakaas Ik ben gek op pindakaas haha
Mijn man eet altijd chili concarne met rijst en daarbij een banaan door ze rijst..Dat vind ik dus niet lekker!
Witte rijst met bruine basterdsuiker. Maar alleen als we babi pangang van conimex eten! Jam en kaas op wit brood (op bruin brood is niet lekker) Leverworst met ketchup Bloemkool met satesaus Kaassouffle met appelmoes
Iedereen die met mij naar de Mac Donalds gaat vind mij een beetje gek! Ik bestel dan een big tasty, maar dan alleen een broodje met vlees en bacon. Dus zonder sla, kaas, augurken, uien, saus en weet ik veel wat ze er allemaal tussen stoppen... Wordt altijd raar aangekeken
Broodje kaas met hagelslag Broodje smeerworst met hagelslag Krentenbol met smeerworst Croisant met smeerworst Als ik patat eet dan mix ik appelmoes en mayo met elkaar. Patat dippen in milkshake Draadjesvlees dippen in blanke vla
krentenbol met stroopwafel broodje kaas met vegimite Liam vindt lekker: krentenbol met chocopasta Olaf: yoghurt met jam en hagelslag mijn ex at een keer in een rare ADHD vreetbui: kipdrumsticks met chocoladevla...
Heerlijk topic dit haha, prachtige combinaties hebben sommigen Ik eet wel eens: * Boterham met pindakaas en jam, en liefst ook nog suiker erop.. * Ontbijtkoek met boter en nutella * Vroeger thuis: Boerenkool-stamppot opbakken en dan op brood met een beetje maggi.. * Bij aardappels/groente eten (als je het kan prakken zeg maar ) ook altijd maggi erdoorheen.. En door de jus Meer kom ik zo even niet op..
Haha nee, want het vlees van de big tasty is wel lekkerder dan een gewone hamburger. En op een gewone hamburger zit geen bacon.
Haha als ik dit zo lees vraag ik me echt af hoe ze daar in andere landen over denken. In het land waar ik woon snappen ze namelijk niks van hagelslag en appelmoes. Vinden ze bizar en iew hahaha..Nou ze moesten deze combi's eens lezen
Mijn man eet soms ook echt rare combinaties! - vanille vla met cake erdoor - pannekoeken met banaan en dan in de keukenmachine ( op zich niet raar maar waarom het in de keukenmachine moet?) - broodje kaas met chocoladepasta
Ik kan zo geen rare combinaties ofzo verzinnen, ik ben helemaal in de war van jullie gekke verzinsels Wel eet ik rauw vlees, lekker uit de pan! Stukjes gewoon hè, geen lappen ofzo. Nee stukje half rauw/half gebakken gehakt. Of reepje rauwe shoarma, of als ik worst aan het rullen ben, dat ie net een beetje verkleurd is.. Hmmm!