Zwanger worden in het Najaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Babbel81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    #1 Babbel81, 7 okt 2010
    Laatst bewerkt: 7 okt 2010
    Dag dames, heb hem maar opnieuw aangemaakt,omdat hij niet opgeslagen is, hopelijk kunnen we elkaar weer snel vinden, vond het wel een gezellig clubje:D:D

edit, heb geprobeerd jullie allemaal een pb te sturen:) hopelijk werkt het..

2. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    hoi hoi,

duurde even voordat ik er ook weer op kon!

Hier even een dipje wil allemaal niet zo als ik het wil dat het moet gaan!

Onze zoon is gelukkig weer lekker thuis, en het gaat goed met hem:)

Hoe is het met de dames die bijna hun NOD hebben??

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hallo allemaal, ook ik ben weer van de partij :)

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    aj babbel, je temp is gedaald zie ik :(

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

Gevonden!

6. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Gevonden!
    Hopelijk kan iedeen ons weer vinden!

Tja...
    Bij mij gaat het op en meer, vandaag weer op
    Kreeg eergisteren bericht Van het ziekenhuis dat ik volgende week terecht kan voor de operatie ipv november.

Ik weet nog niet wat ik doe. Laat het even bezinken en wacht tot volgende week met beslissen

Gisteren werd ik misselijk wakker en dat is de hele dag zo'n beetje aangehouden. Ook begonnen mijn borsten steeds gevoeliger te worden, zodat ik op het einde Van de avond mijn BH niet eens meer aankon.
    S middags werd ik duizelig en moest ik gaan liggen.

Ik denk dat het veel te vroeg is voor zwangerschapskwaaltjes, heb volgende week pas mijn NOD maar blijkbaar is mijn lichaam wel met iets bezig. Maar dat kan net zo goed een naeffect zijn van de gemiste menstruatie.....het lijkt ook niet op wat ik bij de vorige zs had. Bij de eerste had ik helemaal nergens last van, pas na 5 weken begonnen de klachten. Borsten had ik helemaal geen last van. Vorige keer had ik steken in mijn buik, heel erge constipatie en een enorm opgezette buik....de borsten begonnen pas na de NOD pijnlijk te worden. Nu dus hele anders klachtjes. Je verwacht toch dat het een beetje hetzelde gaat, en ik voel me echt heel anders. Maar toch....???? Ik wil me echt niets in mijn hoofd halen, nog een teleurstelling kan ik niet gebruiken, maar als ik eerlijk ben heb ik wel een klein beetje hoop dat ik zwanger ben en dat heb ik nog niet gehad sinds de curretage.;) en ondanks dat de kans heel klein is, gezien mijn situatie, hebben we al eerder ontdekt dat de wonderen de wereld nog niet uitzijn en dat ons lichaam toch soms op mysterieuze wijze reageert. En dat heeft voor mij steeds slecht uitgepakt, dus waarom nu niet eens heel goed!!!

7. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Gelukkig, ik heb het ook weer gevonden! (Dank je Babbel!)

Mama van 2: Balen dat het allemaal anders loopt en je in een dipje zit. Is dat een terugslag van de spanningen van afgelopen dagen die er nu uitkomt?

Siri: Het zou wel heel mooi zijn als dingen nu eens in jouw voordeel zouden gaan werken. Maar kan me voorstellen dat je voorzichtig probeert te zijn.

8. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    @ twijfel: ja ik denk het wel. Is allemaal even te veel geweest. Gister lange dag naar school geweest dus al me al misschien iets te veel stress,spanningen enz. gehad. Nu ligt er nog een heel huishouden op me te wachten, maar denk dat ik etappes gaat. Eerst even rustig opstaan.

En tja ook onzeker hoor, je bent zwanger, maar je hebt geen buik, je voelt geen schopjes enz. Dus de vraag in mijn hoofd blijft, zal alles wel goed zijn daarbinnen. Denk zo even de verloskundige bellen voor intake en misschien eerste echo. Ook met de achtergrond van onze zoon maak ik mij toch meer zorgen en merk dat nu al! Hoe moet dat straks gaan...... Ach leg het gewoon even voor bij de verloskundige hoe we dit kunnen oplossen...

Fijn dat jullie allemaal weer komen babbelen, want vind het echt super gezellig hier!! Heb nog niet echt mijn klik gevonden bij de mei mama:(

9. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    hehe gevonden :)

siri: ik hoop dat het geluk aan jouw komt te staan, voor hetzelfde geld ben je nu wel zwanger.

Mama van 2: rustig aan hoor, naar je lichaam blijven luisteren.

Ikzelf heb niet bruin/rood (kleurenblind) gespot, het is dus weer over voor deze ronde. Gelukkig wel weer een cyclus van 28 dagen. Op naar volgende ronde.

10. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    @ Denise: wat balen meid!!!! sterkte!!

11. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Balen, Denise:(

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ja idd, maar op de een of andere vage manier ben ik niet zo teleurgesteld als vorige maand. Ik had nu eigelijk helemaal geen kwaaltje dus ik had het nu ook niet verwacht. In ieder geval bedankt voor jullie steun, ben blij dat ik hier weer terecht kan.

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    pffff.... gelukkig ik heb jullie weer:D

hallo allemaal!!! aangenaam, bezig bijtje:p

14. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Hoi bb!

Hoe is het bij jou? nog maar 5 dagen en je mag weer klussen, schiet alweer op:)

Hoop dat snel iemand mij volgt! En natuurlijk iedereeen!!!! Dan maken we een nieuw topic bevallen in het voorjaar:)

15. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    of bevallen in de hete zomer, want de meesten van ons zijn uitgerekend na 21 juni....;)
    maar als lentemamma en leader of the pack praat je natuurlijk lekker mee.....

Nu lekker weekend. En mooi weer hier in het Noorden.
    ben wel beniewd hoe mijn weekend er volgende week uitziet.... zit ik op de bank bij te komen van de operatie of met een alcoholvrij wijntje op de roze wolk?

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    #16 Mama van 3, 8 okt 2010
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
    hihi oke dan wordt het bevallen in de hete zomer;) mag ik ook gewoon mee kletsen vind ik!!

Hier is het niet heel mooi, eigenlijk best koud!! Tenminste ik heb het koud! En heb nu even rust. Vanmorgen hele huis gezogen, 3 wassen opgevouwen, bedden verschoont, hond gewassen, afgewassen en straks nog even de voorraadkast opruimen is hard nodig. En tja deze week niet veel van gekomen aangezien 2 dagen ziekenhuis...

Spannend Siri! Ik hoop natuurlijk dat alcolvrije biertje en de Grote roze wolk!!!!!!

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Zullen we anders weer een lijstje maken, want die zijn we ook helaas kwijt:(

Mama van 2 - 22 jaar - Gelderland - 2de kindje - Zwanger!

18. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland

bezigbijtje - 23 jaar - Gelderland - 1ste kindje - nod 26 oktober

nou hier verder alles oke hoor....
    mamavan2 hoe gaat het nu met je kleintje?
    Siri, wat hoop ik dat je op een roze wolk zal zitten, gun het je zo!!

19. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    #19 Siri, 8 okt 2010
    Laatst bewerkt: 8 okt 2010
    Nu al nesteldrang mamma van 2:D??

20. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Siri - 38 jaar - Noorwegen - 2e kindje - NOD 15 october
    bezigbijtje - 23 jaar - Gelderland - 1ste kindje - NOD 26 oktober

Ja BB, ik begrijp dat je graag op roze wil, maar heb je toch nog maar even op de rouwkleur gezet!;););)

Deel Deze Pagina