we kijken n tijdje rond voor n peuterbed. we zijn bij babypark en prenataal geweest. ik wil van die bopita bedden, maar ik zie nergens een winkel met grote showroom met verschillende modellen. ik wil echt zien voordat ik iets koop. ook voor ideen enzo, waar kun je bedden/kamers kijken voor peuters?
Ik weet niet waar je woont maar in Sliedrecht heb je Baby&tienerstore, dat is van burgerhout daar verkopen ze ze en hebben ze een showroom.. Baby & Tiener Superstore - Alles voor je kind; Kinderkamers, autostoelen, kinderwagens, buggy's en meer!
gonnie; maar eentje?hahaha. ik wil juist meerdere bij elkaar zien...verschillende maten en soorten. het is n belangrijke stap van baby kamer naar peuter kamer.
Van Asten in Tilburg, maar weet niet of ze Bopita hebben staan, zou je even moeten bellen. Ze hebben wel heel veel staan.
Dat snap ik, maar sowieso zijn er niet zo heel veel van dat soort bedjes dacht ik. Ikea is die al genoemd? Daar hebben ze meer
BabyPlanet Oud Gastel heeft een hele juniorplanet vol met bedden en kamertjes staan. Ook Bopita. Verder ook nog Flexa, coming kids, Gautier en nog wat merken.