Kirsten (13) openhartig over moederschap - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]
Als je niet beter zou weten dan zou je zeggen dat dat meisje gezellig met haar zusje op schoot op de foto staat.
Dat wel, maar ze klinkt wel alsof ze serieus voor haar kindje kan en wil zorgen! Bovendien wordt ze goed begeleid door haar ouders. Hopelijk komt dit helemaal goed met deze baby!
knap hoor, als ik het zo lees doet ze het wel goed. maar moet er zelf echt niet aan denken, die 2 kunnen straks samen opstap!
vind dat het hele gezin er goed mee om gaat en denk wel dat het hier goed gaat komen met dochter en kleindochter. natuurlijk met hulp van haar ouders maar zo te horen spingen die in alleen als het echt nodig is.
Ik vond het ook wel een positief stukje om te lezen. Hoewel het vast ook wel érg zwaar zal zijn voor allemaal... het blijft bizar.
pff.. gelukkig heeft dit meisje ouders die voor haar klaar staan ! wil er niet aan denken hoe het anders was afgelopen... ik denk dat het wel goed komt met deze moeder en dochter !! maar wel erg zonde want ze gaat toch een heel stuk van haar jeugd mislopen !...
Er zijn volwassen imbecielen die voor hun kind mogen zorgen.. Dus deze dame verdiend ook absoluut een kans!!
Als ik het zo lees, hebben haar ouders het goed opgepakt en is dit een stabiele situatie geworden. Ben wel benieuwd of deze Kirsten nog zo rustig met haar kindje omgaat als die in de peuterpuberteit komt: ik heb binnen de tienermoederopvang veel tienermoeders gezien die DAN met opvoedproblemen komen te zitten en niet in staat zijn eigen wensen opzij te zetten voor het belang van hun kind, (daarmee niet bedoelend dat je dat altijd zou moeten doen, maar je moet het wel kunnen, en aangezien de gewone puberteit nogal een zelf-gerichte fase is....)
Ja nu je het zegt! Straks is mama 15-16, ongeveer de moeilijkste leeftijd! En heeft ze een dochter van 2 'Ik zeg NEE'.
Ja, volgens mij dus de meest onmogelijke combinatie die je maar kunt hebben.... (En ik wil ook niet weten wat voor effect de puberale ruzies met pa en ma gaan hebben op haar peuterpubertje dan...)
Ik vind het een positief krantenartikel. Volgens mij staan haar ouders haar goed bij ! Ik wens het gezin een goeie toekomst.
Precies! Ze komen over als een normaal gezin.. met een goede verstandhouding.. Zoals ik al zei: er zijn volwassenen met minder hersencellen die hun kind mogen opvoeden.. Laat dit gezin maar aan rommelen.. ze komen er wel..
Ik vind imbeciel nou ook weer zo'n lullig woord. Kun je dan niet verstandelijk gehandicapt zeggen ofzo?
hoi ik snap wel wat je bedoelt, ik was zelf 17 toen ik zwanger raakte ok iets ouder als dat meisje natuurlijk, maar wat ik wilde zeggen is dat ik zelf ook volop aan het puberen was, maar toen ik in verwachting raakte dat dat dus over ging, omdat ik niet meer aanmezelf dacht maar volop aan het kindje die inmiddels alweer 4 is. Ik denk ook dat puberen erbijna niet in zit als je zelf een kindje heb, mijn ouders zeggen nu zelf dat ik helemaal omsloeg toen ik in verwachting raakte.