haha nou je heb straks zwangerschaps verlof over een paar maanden dan kan je ze zelf maken hahaha .. ze waren erg simpel te maken gelukkig hoe is het met je buikje al lekker aan het groeien?
Willen jullie straks ook het geslacht weten of niet? lekker weer man de afgelopen 2 dagen lekker wezen wandelen.... en morgen naar oma
Wij willen het ook weten en wil er zelf ook niet al te geheimzinnig over doen. Krijg je tenminste leuke kadootjes hahah. gezellig wandelen hihi hier verheug ik me al op wat warmer weer, want mijn winterjas gaat steeds krapper zitten haha
zo onze kleine meid is weer verwend hoor door oma.. zo veel speelgoed!! niet normaal meer... en kleding natuurlijk haha... mn man zn broer (tweeling) is naar engeland naar een chatvriendin ... voor het eerst... mn mannetje heeft gister heel de dag in de zenuwen gezeten .. maar gelukkig is alles goed gegaan .. en klikt het.. ik wist ook het geslacht van mn meisje na heel veel moeite... ze wou haar benen niet uit elkaar doen ... een echte dame dus haha van iedereen krijg je toch wel de vrag en weet je al wat het word? en zelfs de vraag weet je de naam al? geslacht mochten ze wel weten naam niet , die wouden we toch wel voor ons zelf houden... en het blijft toch altijd een verassing hoe het er uit gaat zien bij de evt. volgende wil ik het niet weten dat lijkt me ook wel weer erg leuk
hoi hoi, de naam willen we idd wel geheim houden. Loop sinds dinsdag bij de fysio ivm bekkenppijn en kom even de echofoto's showen! Ze staan in mijn album!!!
gefeliciteerd! de 12 weken voorbij en wat een mooie echo! en dat handje op de laatste foto zo schattig!! jammer hoor dat je nu al bij de fysio loopt ik mag 2 april weer gaan werken!! jeej zo blij alleen hopen dat mn meisje mee gaat werken... ze word een beetje eenkennig helaas..
Heej! Hier ook een mama uit Rijwijk.. Ik woon hier met mijn man en zoontje(okt 2008) nu zo'n 2.5 jaar. Ik ben zelf geboren in Wateringen dus niet ver weg.. Wij wonen in de directe omgeving van de brandweerkazerne.. Wel leuk dat er een rijswijkmamatopic is.. Mag ik ook meekletsen? Liefs
tuurlijk mag je gezellig mee kletsen! bij de brandweer moet ik straks dagelijk weer langs fietsen opweg naar mn werk (drievliet) vandaag hebben we een paar leuke foto's gemaakt van rosa-lynn in een grote suikerspin emmer gevuld met handoek en spekjes... nou mevrouw had dat nog nooit gezien haha dus wist niet hoe snel ze er naar moest grijpen en na 3 afgepakt te hebben ... heeft ze snel van de 4e een hapje genomen ... achja .. wat wil je in zo een emmer met snoep verder ook een leuke foto gemaakt op een doek in dr blote billen.. en maar ondschuldig kijken.. en ja hoor.. mevrow was ff lekker aan het plassen! MAAR we hebben er wel leuke foto's aan overgehouden haha ooh nog even en ik mag weer werken Jeeeej Mamak ben jij een thuisblijf mama of werk je ook?
Nee, ik ben een werkmama... Ik werk in de haagse binnenstad als Intercedent op een uitzendbureau. Dat doe ik 4 dagen per week..Man werkt ook 4 dagen per week. Beide dus een thuisblijfdag :d
sorry even een drukke week gehad hoe is het met iedereen? rosa-lynn heeft inmiddels al 3 tandjes en de 4e komt ook al door en mevrouw loopt al lans de randen van de bank tafel enzo... gaat snel zeg! vanaf vrijdag mag ik eindelijk weer werken ... lekker meteen 4 dagen drievliet
Hier alles goed... Hoe lang kennen jullie elkaar hier? Hebben jullie elkaar al wel eens in het echt ontmoet?
Hoihoi, Hier ook niet zo vaak online, Syl, al die tandjes en dan nog steeds bv geven? Knap hoor! Geen tandafdrukken erin? hahha
wij kennen elkaar niet zo lang .. en ook nog nooit gezien haha ik ben 4 dagen wezen werken en een spierpijn dat ik heb!!! en ik ben van het weeken in de regen en kou gewoon verbrand mja dan stond ik ook wel bij de wildwaterbaan als atractie ... jaja nogsteeds bv ... en wel al een paar tandjes afdrukken er in hoor mja vrijdag voor het eerst wezen kolven op het werk... wat een ramp.. dus kijken hoe ik straks borst en fles kan combineren... ben jij er al uit of je borst of fles wil geven?