De rokende buurman deel 2

Discussie in 'De lounge' gestart door Roodkapje1979, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    de moeder van de buurvrouw, dus de ex van de buurman?

huh

2. mamamei

mamamei Actief lid

10 mrt 2010
    115
    0
    0
    omgeving dordrecht
    misschien een hele gekke gedachte maar kan de buurman niet de ramen aan de andere kant van het huis openzetten? dan komt de rook niet bij jullie en kan hij toch gewoon doen wat hij wilt..

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Balen dat je zoveel last heb van je buren die roken. Maar ik denk niet dat je er heel veel aan kan doen. Zo zou me buurman geen varkensmest meer mogen gebruiken enz. Ik denk dat zo'n probleem is zonder einde

4. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Haha ja beetje vaag zo.
    Officieel woont zijn dochter en haar kindje naast ons. Opa is daar dus bijgekomen (rokende buurman) en nu oma nu ook en die zijn gescheiden.... Dus er wonen nu 3 volwassenen en 1 kindje.

5. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    de milieu politie nog nooit aan gedacht. ik heb hier ehtzelfde probleem. hier stinkt het regelamtig naar olie en heel vaak naar iets van open haard. echt een walgelijke geur. we zitten dan met alles pottdicht ( tot de knippen en roosters aantoe en dan komt het nog binnen ) ik kan geen wasjes buiten drogen.ik ben iemand die heel graag de boel opengooid en buiten is maar geen van de 2 kan hier nu nog fatsoenlijk en ow wat baal ik daarvan zeg. ik heb zo'n spijt van ons koophuis avontuur om verschillende redenen maar dit vind ik de ergste. altijd maar die stank stank stank. we hebben al een klacht bij de gemeente ingediend maar we horen daarop dus..............niks...... de milieupolitie dus maar eens proberen.

Deel Deze Pagina