Het leek me wel gezellig om met de meiden uit Noord-Brabant een kletshoekje te beginnen! De andere topics wordt weinig meer gereageerd om daar staat al zoveel in dat ik me daar niet zo snel tussen wil wurmen! Dus lijkt het je gezellig, laat je dan hier horen Ik woon zelf in Den Bosch, ben zwanger van onze eerste en werk in het onderwijs. Misschien ook wel leuk om te melden dat ik 25 ben
hallo! ik woon in tilburg, ben 31 jaar oud en op dit moment niet meer echt aan het proberen om zwanger te worden (volgend jaar krijg ik een gastric bypass en dan mag ik een tijd niet zwanger worden).... zou graag mee willen schrijven!
Hoi hoi, Ik woon tussen Den Bosch en Eindhoven in. Heb dochtertje van 2 en half en een baby van 9 weekjes. O, ja en ik ben 26 jaar. Groetjes Vlinder 85
Hey Meiden! Gezellig dat jullie mee komen kletsen! @ Marjolinos Pfoe dat is dan wel heftig! En zeker als je dan een tijd niet zwanger mag worden! @ Vlinder 85 & Sleep84 Wat leuk dat jullie al een dochter hebben en een babytje!! Gaat het goed met de meiden? En natuurlijk met de beeb! Hier vandaag ziek thuis... Zo ontzettend misselijk en beroerd dat ik vanuit thuis werk, omdat ik zo niet durfde te fietsen! Hier is trouwens de mist wel helemaal weg!
Hoi Hoi Ik zie zojuist dat ik heb geschreven dat ik 28 ben maar ik ben 27 hahaha! 20 mnd geleden zou ik gezegd hebben "zwangerschapsdementie" hihi maar ja zoals je ziet gaat dat dus nooit meer over haha Groetjes, Sleepy
@ Lautje22: Oh wat vervelend dat je zo misselijk bent, ze zeggen meestal dat het na de 12 weken een heel eind over is dus duimen.. Het is idd gelukkig niet meer mistig, maar lekker zonnetje. @ Marjolinos: Jeetje, heftig zeg. @ Sleepy84: Jaja, je ouder voor doen dan je bent he Je was zeker nog een beetje Sleepy... Haha Mijn zwangerschapsverlof loopt binnenkort af en dan mag ik weer aan het werk als ambtenaar Maar heb vanmorgen 2e sollicitatie gesprek gehad bij een ander bedrijf ook totaal ander werk en hoop dat ik wordt aangenomen, lijkt me echt leuke baan. Vrijdag krijg ik meer te horen...
@ Mompelientje Officieel woon ik in Rosmalen, maar dat valt onder Den Bosch. IK heb ook een hele tijd op de kruiskamp gewoont @ Sleepy84 Haha ach laten we het erop houden dat het nog vroeg was @ Vlinder 85 Nou ik hoop echt dat het dan wat beter gaat! Mag dan nog niet klagen, want mijn moeder is van ons alledrie de complete zwangerschap ziek geweest. Spannend zeg!! Ik hoop dat je vrijdag dan heel goed nieuws te horen krijgt!!
@Allemaal...ach ja ik heb wel vaker dat ik vergeetachtig ben haha @Vlinder. Spannend zeg! Wat voor soort baan heb je gesolliciteerd?
Hai! Vinden jullie het goed als ik ook meeklets?? Uit Tilburg 25 jaar jong.. Nog geen kids maar de wens is wel heel groot
Uhm... Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker Heb gesolliciteerd als Commercieel medewerkster, dus echt totaal iets anders.
@Vlinder: belastingdienst? lijkt me best leuk hoor. Commercieel medewerker is ook leuk! Ik werk op de binnendienst bij een bank, leuk werk!
Haai meiden, ik kom ook meekletsen. Ik ben 28 jaar en woon in Nuland. (Klein dorpje tussen Oss en Den Bosch in).
Oh leuk, een topic met allemaal meiden uit Noord-Brabant. Lijkt me gezellig om mee te schrijven. Ik ben 30 en woon in Tilburg. Ik zeg liever niet waar ik werk om niet "herkend" te worden (maar weinig vrienden en bekenden weten dat we bezig zijn met zwanger worden en je weet nooit wie er mee leest, vandaar).