gaat hard he lotuss.. hier is dreumes sinds vorige week al een peuter... zucht zit net die papafotos te bekijken... ML zegt soms dat die denkt te oud te zijn voor papa.. maar jeetje.. wat zijn die oude papa's oud...dan ziet ML er toch nog veel jonger uit..
Nou! Gaat zeker hard! Haar gedrag is al echt van een peuter, dus volgende maand is het officieel.. Ze is een draakje/engeltje..
zit net die papafotos te bekijken... ML zegt soms dat die denkt te oud te zijn voor papa.. maar jeetje.. wat zijn die oude papa's oud...dan ziet ML er toch nog veel jonger uit..[/QUOTE] Ben ik dan gek ???? of vind ik mijn kerel er gewoon stokoud eruit zien........?? Ik heb denk ik alle fotootjes wel bekeken heb en vind het "broekkies' gehalte best hoog.....(of ligt het aan mijn eigen uiterlijke ouderdom? )
Geen idee Roes, er zitten natuurlijk merendeel jonge papa's tussen. Maar de oudere papa's zien er wel veel ouder uit dan de papa van mijn meiden. Die is 43, dus dat is ook nog piepjong natuurlijk
ik heb net nog ffies teruggekeken en moet eerlijk bekennen dat de foto die ik geplaatst heb manlief er niet echt op zn voordeligst bij staat (hoeft ook niet...had net aantal uren in spanning gezeten of ik en onze knul het wel halen zouden tja...daar word je meteen 10jr ouder door) deze papa is ruim 47..op zulke leeftijden gaat het snel he
Ja, na je 40ste gaat het langzaam steeds sneller, haha! Maar of het nou zo belangrijk is... een paar rimpeltjes meer of minder, maakt hem niet minder lief toch?
niet minder lief maar wel sneller vergeetachtig....want hij vergeet wel erg veel de laatste jaren ik ben trouwens 1 van de weinig dames die dol is op rimpels en grijze haren....ook die van mezelf (als het zover is hihihi)
Voel me vandaag wel erg oud btw... Ging (te) laat slapen en stond vanmorgen met een fikse hoofdpijn op die maar niet over wil gaan Gelukkig nu even 1 meisje in bed en de andere buiten voor de deur aan het spelen.. Manlief is de hele dag weg, feestje van zijn werk
kom ff loeren, waren een heel dagje zwemmen in duitsland, ben kapot,ga film kijken ,kom morgen weer, goodnight
slup ze cindy.. euhh...cygnet..zo'n dag hoort er bij...nog eventjes en dan lekker slapen en is er morgen een nieuwe dag!!!! ik ga verder Brigitte K kijken...............doegie