De rollatorgirls

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lin, om mij heen hebben mensen niet zo gereageerd. Ik denk omdat iedereen wist hoe graag ik kinderen wilde en dat de situatie met mijn stiefkinderen erg moeizaam was. Bij Chris hebben een paar collega's wel zo gereageerd, zo van waar begin je aan met een 2de leg op je 53ste. Op zich kan ik me dat ook wel voorstellen, zo lang er maar niet veroordeeld wordt.

Heb net dat topic met de papa foto's bekeken...... zal er nog es een ouwe knar bijzetten :D

2. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    ~Ik breek even in~

Hi hi leuk zo'n bejaarden groep! Ik moet binnenkort nog 36 worden maar wou even laten weten RESPECT te hebben dames. You go girls!

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Lief maar waarom respect voor leeftijd? Of was het meer bedoeld voor de verschillende verhalen?

@Natas.... die kerel van jou ziet er goed uit en helemaal geen ouwe bok om te zien!

Had gehoopt wat bij te slapen maar ik heb geen lekkere nacht gehad... Dochterlief af en toe in haar slaap een beetje huilen. Zij wordt er niet wakker van maar mama wel! En vanochtend was het 7:40.. niet beroerd natuurlijk maar had graag nog wat langer gelegen. Nu zijn we met z'n drieën beneden en wachten we tot 8:30 en dan gaan we papa wakker maken: Happy DADDY DAY!

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen allemaal,

Ook hier om ons heen wisten mensen van onze wens. We zijn met ICSI bezig geweest maar er groeide niets bij mij. Dus wij hoorden geen tweede kindje meer voor ons. Tranen gehuild en we zijn heel open geweest.
    En dan juist nu deze verrassing opkomst is , rare reactie's . Maar wij zijn er heel heel heel blij mee en dat is het belangrijkste.

Wat een prut weer, ga straks met dochterlief heerlijk naar het zwembad toe. Vinden we alletwee heerlijk. Papa is weer aan het werk. Dus geen papadag vanmorgen. Maar vanavond gaan we heerlijk wokken dus maken we het helemaal goed :).

Iedereen een gezellige papa dag.

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Pff Natas! Jonkie die man van jou! ;)

Over ouderdom gesproken..:D
    Ik zit nu met m'n haar in de natuurlijke haarverf. Voor de eerste keer natuurlijk, de haarverf dan. Ik ben nog niet erg grijs, maar in m'n uitgroei zitten wel wat grijze haren. Gewone verf zat me niet lekker meer, had daarna een gevoelige hoofdhuid en verloor best wat haar met uitspoelen. Bovendien gebruikte ik het laatste jaar al kleurshampoo want het maakt geen verschil bij mij in de mate waarin het pakte. Moest altijd na 3 weken weer uitgroei bijhouden. Ik doe altijd alleen de uitgroei trouwens.
    Dus nu probeer ik dit. Is tenminste goed voor je haar al is de dekking wel anders. Grijze haren kleuren wat lichter, maar wel bruin. Dus ik ben benieuwd. Misschien zal ik het aan het begin wat vaker moeten doen, het legt een laagje om je haar.

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente

ik heb de laatste keer dus die schuim geprobeerd rood , mijn man verft mn haar altijd (42 jaar) ;)
    maar sinds ik die gebruikt heb is mn kussen rood en mn haren vallen uit met bosjes tegelijk :S :(
    maar nu dus weer grijze haren en nodig toe aan een verfbeurt.
    welke verf is dat dan die jij gebruikt??? ga ik die eens proberen moet toch wat op onze oude dag he ;)

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dat klinkt ook niet lekker nee! Ik gebruik nu Logona. Dat is helemaal natuurlijk, bevat oa Henna (gezuiverd) en meer natuurlijke dingen. Je hebt er verschillende kleuren in ook. Een kant en klare creme of een poeder dat je zelf aan moet maken.
    Ik heb nu de kant en klare creme in de donkerste kleur, teak. Maar voor het geval die te licht is op m'n uitgroei heb ik ook nog een pakje poeder gekocht, die heeft nog een kleur donkerder.
    Het is wel meer gedoe hoor, het beste kan je eerst een voorbehandeling doen om alle resten te verwijderen uit je haar.
    Wacht, ik stuur je de link van waar ik het heb gekocht.Kan je rechtsboven doorklikken naar de webshop.
    https://www.heelnatuurlijk.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=40&Itemid=78
    Het is op zich niet duurder, de verf maar omdat je de eerste keer ook beter die voorbehandeling erbij kan nemen kost het wel meer. Ik heb ook gelijk de shampoo en conditioner genomen. Dan maar gelijk goed! ;) Maar dat hoeft natuurlijk niet elke keer.
    En ik doe wel een keer of drie met die tube schat ik, omdat ik alleen de uitgroei doe. En het moet veel langer intrekken dan gewone chemische verf, maar dat heb ik er wel voor over.

8. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Zo weer ff bijgelezen, leuke dag gehad vrijdag maar moest het gisteren ff bekopen met bijbehorend humeurtje hahahaha

Vandaag begon de dag prima, Xander`s loopfietsje knalde door het ruitje naast de deur, daaaag ruitje...Manlief is lang bezig geweest met scherven eruit tikken, en maken met triplex plaatje...Daarna is hij beloond met een lekker ontbijt natuurlijk....En wat leuke hebbedingetjes, ook wat spullen voor zijn bekkie want man wat wordt ie ijdel op zijn oude dag :D

Vannacht had Xander even zijn nacht om alle belevenissen van vrijdag op een rijtje te zetten want werd om de 10 min huilend wakker om weer in slaap te vallen...

Dus men wat voel ik me oud !!!!!!!!!!

9. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Oh ja ik heb eigenlijk best wel positieve reacties gehad.....

(tja wat er achter mijn rug allemaal gezegd werd weet ik natuurlijk niet ;) )

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik heb mijn ouwe bok ook maar eens gepost bij de 1e papa foto's! (ouwe bokken houden van jonge blaadjes.. dat hou ik mezelf maar voor hihi)

Zo trots... hopelijk mag ik nog een derde keer zo'n foto zien! (vanavond maar weer eens een balletje opgooien)

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Even snel een groet vanuit een winderig Zeeland :)
    Weer valt alles mee hoor, zonnetje doet zelfs af en toe zijn best. Internet is vrij dramatisch, maar daar kom ik ook niet voor ;)
    Alternatief is mobiel, en das heul erg.
    Alles goed!
    *zwaai*

12. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    soms hè, soms...
    dan ben ik er zo klaar mee... Is het nou echt teveel gevraagd om één uurtje/week ongestoord in bad te gaan? Dus geen goedbedoeld geluid van de stofzuiger, geen huilend kindje in de kamer naast de badkamer of een kleuter die elke 5 minuten aan de voordeur staat te bellen?
    En mijn lief die snapt het gewoon echt niet, dat van die stofzuiger doet ie nl elke keer weer... :(:x:(

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

ZOOOOOOOOOOOOOOO herkenbaar!

14. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

tja mannen..je kan niet met en je kan niet zonder ze ;)

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
  16. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

beter de rollatordans hehehe lol

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Heb jullie complimentjes doorgegeven aan Chris....... nu loopt ie naast z'n ouwe-lullen-sloffen :D

Ik verf al jaren m'n haar, begon al heel vroeg grijs te worden. Alleen achter valt het nog wel mee, maar aan de voorkant + zijkanten + bovenop m'n hoogd ben ik zo grijs als een duif.
    Sinds een paar jaartjes laat ik het alleen nog bij de kapper doen. Dan dekt het tenminste goed en is niet heel agressief goedkoop spul, daar wordt m'n haar touw van.

Ook een leuke ouwe knar Cygnet! (zo fijm hè, de jonge blom te zijn :p )

Herkenbaar Sjalleke!

Ik krijg net een mailtje binnen van mijn manager (ben nog thuis, nu een maand ouderschapsverlof) : dat de afdeling gaat veranderen (schijnt al een maand bekend te zijn) en ook de indeling op het secreteriaat. Of ik op donderdag 7 juli om 12 uur kan komen voor een overleg met de andere meiden...... verdorie, ze wéten daar dat mijn dementerende moeder altijd op donderdagen bij mij is, ze wéten dat ik geen oppasmogelijkheden heb, ze wéten dat ik dan geen kinderdagverblijf heb, ze wéten dat ik 2 weken later alweer aan het werk ga. Bah!

18. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ohw bah... Ze snappen het ook echt niet die managers, collega's etcetera.. Ik werd ook gebeld of ik in mijn laatste week (vakantiedagen notabene) een dagje kon komen voor een stukje overdracht etc.. Stond mijn hoofd echt nog niet naar dus vriendelijk maar beslist afgewimpeld..

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik ga wel proberen om een dag kinderdagverblijf en de vaste routine van mijn moeder een keer om te draaien. Ik wil erbij zijn, werkzaamheden gaan opnieuw verdeeld worden dus dat lijkt me wel belangrijk.
    Pfff, mijn manager mailt dat ze het "leuk" zou vinden als ik daar misschien bij kan zijn. Hallo!

Deel Deze Pagina