De rollatorgirls

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    hier begint het nu net te regenen... vind het ook koud.... brrr

2. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Whahahaha , nee niet mijn Hunk.

Hier een blauwe lucht met mooie witte wolken.

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja, hier ook. Zonnetje en wat bewolking. Of het koud is weet ik niet, ga zo ff naar buiten.

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    De termometer geeft hier 17,5 graden aan buiten.

5. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    hey lotus..mooie kleur van ogen heb je! op de foto kan ik niet echt zien dat je rond 40jr bent hoor ( of word je voor zo'n fotoshoot flink opgevuld met verf..?)
    als ik een fotoshoot zou krijgen kost dat de mensen een hoop geld aan make up, kapper en grootlens hahahhahahahhaahahha!!!

6. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    zit ik ff goed hierin het groene hart van NL ;) ook nog steeds zon(en brullende kikkers)

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lotuss.. u look good woman :)

ik heb grijze haren aan de slapen etc.. naar de kapper verven doe ik niet meer.. de kleur die ik wil heeft een roodtint en die krijgen ze niet pakkend.. dus na week voila, grijze haren.. dus ik mik er om de zoveel tijd een verpakking kruitvat verf overheen

ik heb weinig rimpels, en ook nog geen ouwe kalkoenennek..volgens mij scheelt het enorm of je uren in zon ligt en je hoofd elke dag dicht plamuurt.. fotoshoots doe ik niet aan.. tijdens het rondje fotogeniek was ik denk ik op vakantie.. plus dat dat bolle hoofd elke keer krampachtig in 5 onderkinnen schiet als er een camera op gericht staat :)

heb net de verwarming aangezet..voelde beetje klammig aan..

8. w0nder

w0nder Niet meer actief

Hier regent het ook al, blehhhhhhhhhhhh..
    Ik ga me eens een vest zorken en dikke sokken :D:D

Nog geen grijze haren hier, ik verf het niet, maar laat er af en toe een paar blonde strepen inmaken :)

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Bedankt Lim! Je ziet er prachtig uit, heb foto's van je gezien en daar stond je goed op! Denk ook wel dat het scheelt of je veel in de zon zit ja. Doe ik ook weinig, hou er gewoon niet zo van. make-up gebruik ik wel maar haal het er goed af voor het slapen gaan. Is denk ik ook erfelijk.

Roes, de foto is heel naturel gehouden, dus juist niet veel make-up. Accentueert rimpels trouwens juist, teveel plamuur.
    Ik heb hier m'n eigen make-up gedaan, heb de opleiding tot visagiste gedaan dus dat is handig!

Eigenlijk poseer ik zelf nooit meer, vroeger wel maar nu fotografeer ik veel liever! Dat is zo leuk!
    Laatst heb ik nog wel geposeerd voor een bevriende fotograaf, tenminste, ben door die shoot bevriend geraakt, ik bewonderde zijn werk en omdat ik ook zelfportretten maak en plaats op foto sites, had hij me gevraagd voor hem te poseren. Zijn werk is heel mooi en apart dus daarom heb ik ja gezegd, bij uitzondering, en er ook een aantal leuke vrienden aan over gehouden!
    Maar verder sta ik liever achter de camera.
    Alleen op de cover wilde ik nog wel een keer graag, dat is ook leuk natuurlijk! Helemaal omdat het van familie is, leuk om daar zo betrokken bij te zijn!

10. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

dames dank voor de felicitaties van mijn zoon-tje :D:D

@lotus wat zie je er goed uit meid;)

hier is het ook maar 17 graden brrrr waar is de zomer;)

mijn haar kan ik elke 3 weken verven:) omdat ik donker ben vallen die grijze haren echt op en dan voel ik me echt oud :(

hahaha lim ik moest wel lachen om die kalkoen nek hihih:D

ga me ff fatsoeneren,hmm zit nog in de pyama;)

11. cindybaby71

@ lim, heb ff in je album gespiekt, maar ik neem niet aan dat jij dat bent he...de oudste en de jongste hehehe:cool:

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Bedankt Cindy!

Terwijl ik hier zit te kletsen heeft m'n oudste m'n lipgloss uit m'n tas gepikt en is samen met zusje voor de spiegel gaan staan...het resultaat..mooi hoor dames! (kleine terroristen zijn het! ;))

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Mooie meiden Lotuss

14. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Bedankt Lin! Al zien ze er hier wel wat smoezelig uit, hahaha!

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0

hehe, nee, dat is mijn oma met mijn jongste dochter :) oma word 93 over paar weken.. jongste dochter is 8 maanden

16. cindybaby71

hahaha leuk he meisjes :D:D

17. cindybaby71

dacht ik het niet hihih:cool:

18. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Net terug van een boodschap.. heerlijk weer hier!
    Alleen heeft de jongste de laatste tijd steeds driftbuien...juist in het openbaar! Zou het nou effect hebben en zou ze haar zin krijgen daardoor zou ik het nog begrijpen.... Maar ik blijf kalm, (of doe alsof)zet haar gewoon vast en doe of ik alle blikken niet zie...grrr. Nou heeft ze toevallig ook nog eens een volume van heb ik jou daar dus zo gek is het niet dat mensen kijken. Lekker dan....ze is de eerste van mijn 4 die daar last van heeft. Last best..;)

19. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    ik zwets al een paar dagen hierin de ruimte maar heb geen idee hoe of ik mezelf lid mag maken..of gaat dat op verzoek? ben zo eentje die nie zo goed met haar cybertijd meegaat...:).

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Staat dat niet ergens bovenin de pagina? Lid worden ofzo?

Deel Deze Pagina