De rollatorgirls

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

je bedoelt een abbo?

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Misschien kan je alleen een abbo nemen bij deze. De vorige versie van deze was een mamaclub, daar kon je lid van worden.

3. w0nder

w0nder Niet meer actief

Abonneren: Onderwerp tools -> abonneren op dit onderwerp
    Dan kun je het terugvinden als je op gebruikersinstellingen klikt, ook zie je of er nog een nieuw berichtje geplaatst is :)

4. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    aha..nou ben weer wat wijzer geworden. Mijn dank is groot dames. Bij jullie nog steeds regen of ook nog zon? (kheb klotsende oksels, tis int zunneke nog best warm)

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier nog steeds regen en buiten zon 14 graden al hele dag

heerlijke foto lotuss

zo, de pastasauzen zijn bijna klaar.. met vlees voor iedereen en voor mezelf een heerlijke vegatarische saus.. maar eens op tijd eten.. dus zo gauw de spaghetti aan de muur blijft plakken kan iedereen tegenlijkertijd aan tafel, incl de jongste... dan kunnen ze in bad... en dan is het mama tijd.. verven!

6. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    Zo Limmeke lekker op tijd vandaag!! Is die regen toch ergens goed voor!. Ik ga eens het voorbeeld volgen en beginnen met de hap voorbereiding. Met wat mazzel is paps voor half 6 op de camping en kunnen we ook ns op tijd met zn 3tjes aan tafel...
    voor iedereen alvast een ernstig lekkere maaltijd gewenst!!

7. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    haha een ernstig lekker maaltijd.... grijnss....voor jou ook roes!

het weer hier, het is opgeklaart en de kou is uit de lucht en het voelt nu zelfs wat benauwd aan.....

ik kook vandaag in etappes.... heb alles net voorbereid, ga nu tessa halen die speelt bij een vriendinnetje.... dan kim naar turnen brengen , ondertussen komt erwin thuis die zet het eten op..... en dan het eten afmaken en opeten en dan kim weer halen, dan kan zij ook eten......haha.... soms een hele onderenming zo'n huishouding met kids die van alles moeten volgen en ook nog willen afspreken..... ben net zo'n taxibedrijf af en toe.....

8. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    nou Evelien de maandagen zijn bij jou thuis niet besteed aan hoogstaand culinair genieten lees ik al wel.

9. cindybaby71

nou hier de HELE dag regen pfffff zit je met de kleine de hele tijd te koekeloeren:(
    snel nog wat boodschappen gedaan en getankt heeeeeeeeeeerlijk we hebben sinds kort een auto op gas en dan rij je wel lachend weg bij het tankstation:D voor 28 euro 41liter gas hehehehe:$

eten had ik nog een restje van gisteren voor man en kind en ik heb een lekkere maaltijdsalade met stokbrood gegeten;)

ik heb zojuist nog eens een testje gedaan,was een beetje onzeker omdat ik geen last heb van kwaaltjes alleen ontzettende rugpijn,maar de streep knalde er van af dus het zal wel goed zitten.met 9 weken heb ik een vroege echo en dan met 12 weken nog een,en met 15 weken de vwp;) dus heb nog wel wat tijd nu hehehe

man is vlijtig aan het oefenen voor zijn theorie auto examen morgen:(

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Oeh dat is spannend Cindy, die eerste weken. Inderdaad een onzekere tijd waarin je je druk maakt over kwaaltjes die verdwijnen en dan weer terugkomen, of er gewoon helemaal niet zijn, kan net zo goed! Ik heb ook nooit zoveel kwaaltjes gehad.

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Roes.... ind maar het was toch lekker.... we hadden bloemkool met een pahapje;) met een toscaanse schnitzel een aardappels..... smaakte goed!

Cindy.... herkenbaar, die eerste weken zijn zo onzeker.... je moet maar afgaan op die streepjes.... bleh... gelukkig heb je al gauw je echo....

wij hebben ook gas gereden.... het tanken is heerlijk.... maar onze auto reed erg slecht op gas... en we hadden er ook veel onkosten mee.... dus wij rijden weer benzine.....

12. w0nder

w0nder Niet meer actief

Cindy, wat fijn dat je met 9 weken een echo hebt, SPANNEND!!
    Ik heb de vruchtwaterpunctie niet gedaan, hebben jullie hem wel gedaan meiden?

13. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    nope ik hier ook geen punctie, ik heb nooit geloofd dat het gezond is om een naald in je zwangere buik te krijgen en ook nog binnen dringt in de leefomgeving van de foetus..

14. w0nder

w0nder Niet meer actief

Ik vond het ook een te groot risico en heb het daarom niet gedaan!

15. cindybaby71

ik doe het wel weer en heb het bij de voorlaatste ook gedaan omdat we een kansberekening hadden van 1op5 voor een gehandicapt kindje en dat risico willen wij dan ook niet nemen.maar dat is natuurlijk een geheel persoonlijke keuze die iemand maakt.

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    nee, ik heb het ook niet gedaan..... alleen de 20 weken echo... ook geen nekplooimeting......ik zou er toch geen actie op ondernemen..... dus dan heeft het al helemaal geen zin.... kijk als je voor je zelf al duidelijk hebt dat je een abortus wil, mocht er iets zijn, tja dan heeft het in mijn ogen zin.... maar voor mij persoonlijk had het geen zin....

17. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    ieder z'n meug he..
    foei ons kereltje ligt al ruim een uur zichzelf wakker te houden met zo'n eentonig geluidje (is weer wat nieuws van um) ken je dat?? gaat zeker ook vanzelf weer over of niet??

18. cindybaby71

hahaha lekker aan het zingen zeker :D

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Bri en Roes, het klopt dat wel een uitnodiging voor dat werkoverleg beter is dan geen uitnodiging. Zoiets is in m'n vorige zw.verlof al gebeurd, was niet fijn.
    Ik heb het gelukkig kunnen regelen, op het KDV zijn er wat kindjes dan met vakantie dus was er ook plek op de donderdag en kan ik ruilen. Mijn moeder kon ook ruilen, dus die donderdag kan ik naar kantoor en dan komt m'n moeder een keer vrijdag.

Cindy, nog van harte met je grote zoon!

Hahahhaa Lim, dat flimpje..... OMG :D

Meer volume met je nieuwe haarverf Lotuss? Is dat ook zo denk je als je alleen de shampoo gebruikt?
    Driftbuien in het openbaar, ai da's niet fijn. Maar zo ongeveer iedereen met een peuter zou toch moeten begrijpen hoe de vork in de steel zit.

Vruchtwaterpunctie : nee, beide keren niet gedaan. Wel de combinatietest en daar kwam voor mijn leeftijd allebei de zwangerschappen een zo'n mooie kansberekening uit dat we daar geen behoefte meer aan hadden.

Danique is ziek geworden, arm moppie.
    Vannacht overgegeven, koorts en rillen. Vandaag overdag was ze helemaal normaal, ook geen koorts meer, en heeft ze gewoon gespeeld. Vanavond takelde ze ineens weer af en binnen een uur was ze weer ziek. Wilde niet eten maar naar bedje toe, zonder verhaaltje voorlezen is ze meteen gaan slapen. Ah gosh.

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    aa gosh natas.. dikke beterschapsknuf van tante lim...

Deel Deze Pagina