De rollatorgirls

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Danique'je is dol op knuffels van tante Lim :)

2. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

dank je natas ;)
    veel beterschap met je kleine meid;) trouwens wat een mooie naam heeft ze, danique :cool: mijn zoon heet dominique :cool:

veel succes donderdag;)

3. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    hey natas.....beterschap met Danique met een aai over haar koortsige bolletje....wel fijn dat ze vandaag nog heeft kunnen spelen. Hopelijk is het morgen voorbij..

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Thnx allebei!

5. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Hoi meiden,

Even snel op de pc.Lees wel mee via mijn mobiel maar kan er niet
    mee antwoorden nu daar mijn vingers zo dik zijn dat ze niet meer
    lijken op worstjes maar op rookworsten.:x En pijn doen ze ook.(carpaal
    tunnel syndroom in beide handen).
    Maar goed.....

Natas....beterschap voor Danique.Arm kind...:(
    Succes met het werkoverleg a.s. donderdag.

Cindy...alsnog gefeliciteerd met de 18e verjaardag van je zoon!:)
    Gaat zo snel he? Die van mij werd gisteren 22.:$

Over een vruchtwaterpuntie.....we hebben wel de combinatietest gedaan
    maar uitslag was zeer goed dus geen vruchtwaterpunctie.Zouden wij toch
    niet hebben gedaan want weghalen was voor ons in het ergste geval geen
    optie.

Vorige week vrijdag controle gehad.Alles was hetzelfde alleen bloeddruk
    weer iets omhoog ondanks de medicatie.Ik word hoe dan ook deze
    vrijdag ingeleid.Vrijdagochtend om 6 uur krijg ik doorgebeld hoe laat ik
    er moet wezen.Ben nog nooit ingeleid dus zie er best tegenop.Mijn
    vorige bevallingen waren allemaal natuurlijke bevallingen en allemaal
    binnen 2-3 uur en ik denk dat het dit keer niet zo zal gaan lopen.
    Maar goed...we zien wel hoe of wat.Ik heb een lieve beavllingscoach/doula
    via het AMC en samen met haar een soort van plan neer gezet.
    Is toch wel weer fijn dan.:)

Ik ga denk nog even weer mijn bedje in.Oudste zoon was gisteren
    22 geworden en het was best druk(lees...ik ben moe) dus nog even
    terug in bed.

Fijne dag allemaal.!!:)

6. w0nder

w0nder Niet meer actief

Natas, beterschap met Danique (mooie naam trouwens) ik vind het steeds zo zielig als een kindje iets heeft..
    ik hoop dat ze snel opknapt ;)

Nessy, gefeliciteerd nog met je zoon, wauwwwwww 22 jaar is hij al :)
    Wat naar dat je zo'n last aan je handen hebt *knuffie*, heb je dat van zwangerschap of ook als je niet zwanger bent?
    Spannend, dat je vrijdag ingeleid wordt.. bij inleiden heb je meestal ook snel je kleintje (wat ben jij steeds snel bevallen zeg, dat zal toch ook heftig zijn geweest, of niet?) ;)
    Doen ze het met infuus of gel? ik ben heel benieuwd naar je ervaring, want waarschijnlijk wordt ik ook ingeleid deze keer (vorige keer keizersnede, nu mag ik waarschijnlijk kiezen)!

7. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nessy, mag ik je een tip geven..... jij bent snel bevallen... dus ik denk dat het bij jou wel werkt.... vraag of ze kijken hoeveel ontsluiting je al hebt.... heb je genoeg ontsluiting, vraag dan of ze je vliezen willen breken en je daarna een kans geven om je lichaam het zelf te laten doen...... ik zag ook erg tegen het inleiden op door een niet zo goede ervaring bij mijn eerste..... bij iris heeft de vk mijn lichaam 2 uur de kans gegeven het zelf te doen, ik kreeg bijna direct weeen na het breken van de vliezen en iris is na 3 uur geboren.... verder snap ik dat je tegen het inleiden op ziet.... maar niet iedereen heeft er negatieve ervaring mee.....

leuk hoor vrijdag heb je je kleintje in je armen...... spannend....

carpaalsyndroom.... auwie.... hjet klinkt heel pijnlijk.... en vervelend dat je ook weinig met je hande kan.... sterkte ermee!

natsj..... beterschap voor je dochter..... hoe gaat het vanmorgen?

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    pff... hier een niet zo'n best nachtje..... zou er nog wel 1 achteraan willen knopen... maar goed, de oudsten zijn weer naar school, iris heeft vandaag geen psz..... en de hond is aan de race..... pfff....

9. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    Goeoeoeoeoeoeoeeeeede morgen dames!!
    je hond aan de race....he jakkie dat wordt veel dweilen vandaag voor je!
    goh Nessy...spannende tijd voor je, nog meer even achterover liggen en rustig aan doen, vanaf vrijdag is alles weer anders..
    jeetje al een zoon van22...soms vergeet ik gewoon dat ik met mn 39e levensjaar gewoon erg laat ben met moeder zijn...
    cts..aiaii ja dat doet pijn, ben dr al aan geholpen kreeg het mee als erfenisje van de zwangerschap hopelijk trekt het bij jou weer voorbij..
    Deze ochtend zit er wat druilerig uit hier, denk dak straks maar even met de kleine jongen in het zwembad ga dobberen..ohw nee ik hoor al dat hij eerst even een napje moet gaan doen...

10. Bri

Bri Niet meer actief

Nessy, ik vind dat een heel goede suggestie van Evelien. Het zou zo maar kunnen dat je lijf het zelf gaat doen, als ze je vliezen kunnen breken. ik zou het in elk geval graag die kans willen geven, inleiden kan 'altijd' nog. Hoe dan ook: zet 'm op, sterkte en ik wens je een supermooie bevalling en supergezond kind toe!

@roes: kan me ook niet voorstellen hoe het zou zijn om al zo'n groot kind te hebben! ik ben ook pas laat begonnen, als mijn zoon 22 wordt zal ik 58 zijn...

11. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    aaiii en ik bijna 61, dat had ik nog even niet aan gedacht.. bedankt Bri;)

12. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    haha ik ben als mijn jongste 22 wordt 61, als mijn oudste 22 wordt ben ik 55...... doink.......:$

13. Bri

Bri Niet meer actief

sorry Roes, dat ik je ook weer even in de realiteit heb neergesmakt ;)

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gefeliciteerd nessy en idd, even vragen of ze je kans geven het zelf te doen

hier wel combinatietest... uitslagen waren goed.. waren deze niet goed geweest hadden we wel gekozen voor vervolgonderzoek want mocht blijken dat het niet goed zit hadden we zwangerschappen niet voortgezet

15. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    het zijt u vergeven...

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Haai..ik leef nog hoor, maar zit met een bronchitits in de lappenmand. Gister nog even een kleine schok toen de huisarts belde met de mededeling "er zijn afwijkingen in je uitstrijkje gevonden". Uiteindelijk bleek het mee te vallen: PAP2, dus over 6 maanden opnieuw een uitstrijkje laten maken. Meestal is het dan weer normaal, stelde hij me nog gerust. Toch was ik wel even geschrokken toen ie opende met die ene zin dat er afwijkingen waren.

@leeftijden: in het jaar dat Roos 22 wordt, hoop ik dan 60 te worden. Pfff...oooouuudddd!

17. Bri

Bri Niet meer actief

Hellen, dat is zeker schrikken, zo'n telefoontje. Hopelijk hoor je bij de grote groep bij wie het over 6 mnd alsnog normaal blijkt te zijn.

hahaha, we zitten hier met allemaal oudere moeders bij elkaar, gaan we ons ineens druk maken over hoe ontzettend we oud wel niet zullen zijn als onze kinderen 22 worden... :)
    Toen ik 22 werd, was mijn vader al 4,5 jaar dood (zou 75 geweest zijn, als hij nog geleefd had) en was mijn moeder 61. Ik vond haar toen niet oud. Toen ik (en zij) jonger was wel, overigens. Trek het je dus niet aan, als je kind later ooit tegen je gaat zeggen dat hij/zij je maar een oude moeder vindt. Dat gaat wel weer over :)

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hoewel ik enorm geniet van mijn kiddos kan ik ook al met veel plezier uitkijken naar de dagen dat we niet meer hoeven te werken en samen met manlief de wereld kan rondreizen. We hebben nog zoveel plannen. Natuurlijk kan nu het e.e.a. ook wel maar ik denk dat mijn kids niet zo zitten te wachten op een 3 uur durende thee ceremonie in Japan...

Hoe is het hier met de vakantieplannen?

PS: ik hoop 60 te worden in het jaar dat mijn dochter 22 wordt...

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    mijn vader heeft een chalet geplaatst op een heel leuke camping in hattem, waar veel te doen is voor de kids.... daar gaan we heen, ook omdat we net een nieuwe auto hebben gekocht ( occassion) en ons spaargeld even op een laag niveau zit.... we hebben vorig jaar een tent met toebehoren aangeschaft, maar dat wordt volgend jaar dat we dan weg gaan met de tent...

onze familie woont daar ook allemaal... dus voor de kids ook wel eens leuk dat we zomaar even bij de oma's en opa's op de koffie kunnen......

20. Bri

Bri Niet meer actief

Wij hopen ergens binnen een jaar voor een aantal weken naar Australiƫ te kunnen. Broer van Briman woont daar met z'n gezin en we willen elkaar eens in de twee jaar zeker toch wel zien.

Ik vind het razendspannend. Zijn voor het laatste geweest toen onze oudste 6 mnd was, dat ging perfect. Maar met twee peuters zo'n lange vliegreis, brrrrr.... zie er nogal tegenop. Misschien proberen we het te combineren dat schoonouders tegelijk meereizen, zijn we ook weer eens met z'n allen bij elkaar.

Deze zomer gaan we ws nog naar een bungalowpark, liefst bij zee. Nog niet geboekt.

Deel Deze Pagina