De rollatorgirls

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    het wordt dit weekend mooi weer... en ik ben vrij:D:cool:

2. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    Heleen..van je schrik bekomen??
    Hattem is een leuk stadje!! En op de camping vind ik altijd goed..
    onze plannen...uhmmm..met hemelvaart zijn we erachter gekomen dat onze tent te klein is geworden met een mini roesje erbij. Dus ws wordt het ergens een chalet,huisje,caravan huren ofzo..aan zee heeft onze voorkeur! We mogen ook nog gebruik maken van een caravan of vouwwagen..we zijn er nog niet uit wat we gaan doen..we weten alleen dat we ergens in Nl 2 weken op vakantie zijn.
    Hey evelien hier ook zo'n bofbips die het weekend nog vrij is!! (weet alleen nog niet wat te gaan doen.........)

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    vorig jaar zijn wij naar bourgondie ( la france) weze kamperen... kwamen we daar wilden we de tent opzetten.... was erwin de tentstokken vergeten.... ik had nog gezegd dat ik stokken had zien liggen.... kreeg een grote mond dat dat niet kon en hij had ze zelf opgeborgen.... in frankrijk bleek dat ik gelijk had.... we hebben 3 goedkope wegwerptentjes gekocht, van het grondzeil professorisch een in loop wigwammetje gemaakt voor de keolkast en waterkoker.... de auto was onze kast.... het was echt kramperen, maar we hebben veel lol er om gehad,gelukkig was het goed weer:D:p

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sorry dames ik lees nog wel mee hoor , maar op het moment een beetje te druk nog in het huis hier 2 weken terug een nieuwe vloer gekregen en vanmiddag nieuwe vloerbedekking in de gang
    tel daarbij op dat ik mijn grote teen dik blauw en zwaar gekneusd heb en dat de ha ineens besloot om mn ingegroeide teennagel uit zijn lijden te verlossen...maakt dat ik geen zin heb om op mn oude dag alles terug te lezen..... en ik moet er nog een beetje inkomen hier ;$ schrijf normaal in het doolhof waar ik iedereen wel ken ;)
    maar ik lees mee en ik vind jullie stijl heel erg leuk!!!!!!!

5. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    rustig rustig Sylvia..poeh daar komt een hoop chaos vanaf!! 1...2...3...adem in...adem uit (en ga zo tot je 95ste door)
    Hahahhaha Evelien ik las het al bij een andere topic..."fijn" he als je gelijk krijgt (ggrrroommmmmm) maar wel een super anekdote die nog lang verteld kan/mag worden!!

6. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    KIJK NOU....als ik de natuur niet inga,,,,komt de natuur wel naar mij of zal zoonlief wat koekkruimels gestrooid hebben :p

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Aaaah! Eendjes zijn leuk! m'n meiden roepen altijd " Hallo papa eend, hallo mama eend!'
    Jammer dat ze zo poepen op je vloer en er dan met hun grote eendeflappers doorheen lopen! ;)

8. Bri

Bri Niet meer actief

ach wat schattig!
    (moet idd niet denken aan de viezigheid die ze achterlaten... wij hebben een stijger aan het huis waar altijd eenden op zitten en een aalscholver. af en toe moet echt even de hogedrukspuit erop (op de stijger, niet op de vogels...))

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente

aaah wat gaaaaaaaf!!! dat zien we hier niet vaak (nooit eigenlijk)
    maar toevallig vloog er gisteren spontaan een jong musje mn keuken binnen om te schuilen voor de regen. hij bleef mooi op de keukenmat zitten maar schrok later van een gillende tweeling dus vloog ie weer naar buiten :D

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hee meiden daar ben ik ook weer ff hoor, beetje druk weekend gehad, mannetje wat heel erg slecht slaapt...Om het half uur wakker....Dus steeds naar hem toe...Nu brak vandaag de verkoudheid door dus weten we ook weer hoe het komt....Meiden ik ben zo moe, is dat ouderdom of gewoon 4 nachten slecht geslapen ? ;)

Gisteren en vandaag controle afspraken gehad in het ziekenhuis met dochters dus lekker druk....

Schattig die eendjes :)

Hellen das toch even schrikken meis...

Ik maakte vandaag ook weer wat mee, dochterlief belde op dat haar fiets werd ingevorderd wegens kenmerken van diefstal (ze was haar sleutel een keer kwijt + resevesleutel) dus slot doorgezaagd.. Ik zeg brengt u mijn dochter nu thuis, denk het niet zegt mijnheer agent.. Ik zei oh dus ze mag 10 km lopen ?? Was niet zijn probleem, meiden wat ben ik boos geworden tegen die agent...Gelukkig mocht dochter hem om 13.00 weer ophalen van het politiebureau omdat hij (natuurlijk) niet gestolen is....

Vakantie ?? Nee zit er niet in dit jaar. Gelukkig woon ik 5 min van het strand af :)

11. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Heej meiden, gisteren lekker gaan eten met mijn lief! Had in de zwangerschap via Groupon al een voucher gekocht met de bedoeling om deze na de bevalling te gebruiken.. En voor mijn gevoel is dat pas heel kort geleden maar de bon was toch al bijna niet meer geldig ;)
    Dus vandaar uit op een doordeweekse maandag en 2 glaasjes wijn, moet kunnen voor een keer toch?

Verder besloten dat ik mijn 40e verjaardag op de dag zelf vier met soep en broodjes.. Heb gewoon geen puf om het uitgebreider te vieren en besteedt het geld liever aan de vakantie ofzo :D

Heb luxe vakantiehuizen op het oog, maar die zijn ook luxe duur in het hoogseizoen, dus we twijfelen nog.. Maar wil eigenlijk ook niet slechter zitten dan thuis :(

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nessy, zijn ze in het ZH goed op de hoogte dat je een hele snelle bevalster bent? Ik ben dat ook, stortbevallingen, en de VK had me al verteld dat ze er heel erg op zouden letten dat bij een eventuele inleiding (scheelde nog 1 dag, was bijna 42 weken) ik niet te veel van dat hormoon zou krijgen.
    En goede tip van Evelien, laten kijken of het breken v.d. vliezen zou kunnen helpen. Bij mij dus wel. Strippen had 2x niks gedaan maar volgens de VK was ik een zeer goede kandidaat voor het breken v.d. vliezen bij Quinten. Dat heeft ze gedaan op 41wk5dg, binnen 15 minuten begonnen de weeen op volle kracht. De VK brak de vliezen om 17.00 en ik had van haar tot 21.00 gekregen om m'n lijf het zelf te laten doen. Zo niet, dan alsnog inleiden wat anders de volgende ochtend toch gebeurd zou zijn.
    Nog van harte met je zoon!

Hellen, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van die uitslag.

Wat leuk die eenden Roes.

Belachelijk zeg Koffie, zo'n meisje aan d'r lot overlaten.

Leeftijden : als Danique 25 is en Quinten 22 jaar dan ben ik 66 en is Chris 78 :$ ;)
    Ik ben wel gewend aan 'oudere' kinderen, niet van mij maar de dochters van Chris.

Vakantieplannen : de laatste jaren hebben we gezeild in Turkije. Daar een zeilboot gehuurd en allerlei kleine baaitjes met krakkemikkige steigertjes af. Ook met Danique hebben we dat 2x gedaan, maar nu met én een peuter én een kleine baby zien we dat even niet zitten.
    We gaan dit jaar met de auto, ergens in Frankrijk, liefst met zon, absoluut met peutervoorzieningen. We gaan pas in september, als mijn collegaatjes met schoolgaande kids weer terug zijn.

Danique is nog ziek, arm moppie. Ook erg jammer van de papadag die ze vandaag bij het KDV hadden en waar Chris naar toe zou gaan.

13. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

goedemorgen dames,ben d'r ook weer even:cool:

gisteren met man naar theorie examen geweest,helaas gezakt;)hij gaat nu individueel examen doen misschien beter voor hem i.v.m. de taal:p

natas, danique nog ziek pffff arme meid(en mama);) heerlijk he turkije met die krakkemikkige steigertjes :D
    sjalleke was lekker eten hmmmmmm;)

tja koffie volgens mij is het gewoon ouderdom hoor hehehe:D

vakantie???? wat is dat ;) ik wil ook en dan lekker naar turkije daar is het nu 35 graden zagen we vanmorgen op het nieuws :$ maarja man heeft pas een nieuwe baan en krijgt nog geen vakantie ;)

14. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

pfffff hellen dat was schrikken meid :$ gelukkig alles goed;)

15. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    goedemorgen .....
    hier lekker geslapen...

Iris is de laatste dagen heel erg met de dood bezig.... is erg angstig... nee mama ik wil niet vliegen, ik wil niet dood.... vannacht had ze gedroomd dat ik dood was... a gossie.... ik krijg zo van de psz een boekje mee om te lezen.....de juf zei dat soomige kinderen dat echt al begrijpen wat dood is en verbanden gaan leggen.... wrs naar aanleiding van een dood vogeltje wat iris gezien heeft...Kim en tessa hadden dat niet zo..... voor hun was het veel meer een abstract begrip zonder de lading....

tessa was haar al aan het uit leggen dat je als je dood bent naar de hemel gaat en dat het daar heel fijn is, geen pijn en geen ruzies.....dat vond ik zooo lief

16. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    ook een prettige morgen deze morgen!
    hier wat onrustig geslapen ga zo gelijk met zoonlief ff bijslapen hihihi.
    De eendjes hebben hun bezoek netjes achtergelaten, voorbeeldige beessies lees ik al wel!
    goh evelien...sneu he. Tja voor volwassenen is het onverklaarbaar en beangstigend laat staan voor een kind van 3, hopelijk gaat het snel voorbij zodat ze niet meer zo bang hoeft te wezen.'
    hey cindy,,wat balen voor je man zeg!! Hopelijk lukt het met de individuele wel(is talen lastig voor hem?) wanneer krijgt hij die dan?
    Voor alle zieke kindjes....natte knuf van zoonlief!!!(dies vandaag in de knuffase)
    ik ga ff plat...tot de volgende keer en een leuke dag gewenst! snnnnuuurk!

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik wil ook plat! DL slaapt bij mij op kamer en ze heeft tot 2 uur vannacht de slappe lach gehad omdat ze in haar eentje kiekeboe met de deken aan het spelen was..

19. w0nder

w0nder Niet meer actief

Ik vind het heerlijk :D het wordt echt tijd dat het zonniger wordt :)

Wat lief :D
    Hoe oud is je kleine meid?

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik haat de zomer.. altijd al gedaan :)

en kleine meid is nu 8 maanden

Deel Deze Pagina