De rollatorgirls

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hallo allemaal,

Hier nog geen plannen voor deze donderdag, maar vanaf morgen gaan we los hahahaha. Het begint met de nacht , daarna is er een hardloop evenement en dan zondag is er ook nog van alles te doen hier . Kortom wij hoeven ons het weekend niet te vervelen.

Hier ook een man met motor en voor onze dochter er was , maakte mij het ook niet zoveel uit waar of hij met de motor naar toe ging, maar sinds de komst van onze dame maak ik me sneller zorgen als hij weg gaat met de motor.

Je bent het weekend ook weg geweest Lies dan mag je toch ook wat meer lopen snaaien. Hier tot nu toe 500 gram aangekomen.

Hier gaat het eten ook met ups en downs. Soms eet ze als een dijkwerker en soms is het meerdere dagen drama.

Heerlijk vrij vandaag. Morgen nog een dagje werken en dan weekend !!!!!!!

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

* Zit braaf aan een broodje kaas met rauwkost*

Ja, maar dat snaaien was niet alleen afgelopen weekend Lin ;)
    Enne, een weegschaap is vast een lokaal iets. Hebben jullie daar nog nooit van gehoord?
    *zoekt de l op haar toetsenbord* :D

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ik wel hoor..... je gaat er op zitten...trekt aan zijn staart.... dan meldt het weegschaap keurig hoeveel je weegt.....;):p... hahah zie het voor me.... arm schaap:D

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Juist Evelien, jij kent het ;)

5. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Moeten we die alleen nu nog africhten dat het schaap het wel positief brengt.

6. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hahahaha heerlijk dit topic..... :D

Ben even niet zo actief sorry meiden maar Xander is best wel ziekies en kan het aboluut niet hebben als mama achter de pc zit.....S nachts houdt die me nogal wakker met als gevolg s`avonds te moe om achter die pc te zitten en s`middags tijdens zijn tukkie MOET ik mee anders slaapt mijnheer niet en erg dat ik dat vindt ;)

Maar ik ben er wel, lees mee en het wordt beter !

Zogelukkig welkom weer, fijn dat je ons hebt gevonden...

7. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Sterkte en beterschap met Xander.

8. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    agoss...knuf voor Xander leutje!!
    zeg euhh..zo'n weegschaap he...is dat voor alle maten vrouwen of zit er een max aan..en moet je dan overstappen naar de weegos???

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik ben bang dat ik een weegezel nodig heb, gheghe.:cool:
    Al ben ik na ruim 2 jaar hetzelfde gewogen te hebben ein-de-lijk 1,5 kilo kwijt. Nu die overige 13,5 nog!;)

10. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    phoe en dan moet ik nog beginnen!! 20 kilo..uitzichtloos!!!!!!!!

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Beterschap voor Xander, Koffie,

Keurig hoor Lies, 5 kilo tot nu toe.
    Ik heb nog steeds die 4 kilo te veel, alle 4 op m'n buik. Kan nog geen broek aan.

Ik maak me geen zorgen over Danique's eten hoor, maar tis echt ff wennen als je een grietje hebt die normaliter eet als een dijkwerker. Ze gaat vast vanzelf weer eten voordat ze omvalt :D
    Morgen gaat ze weer naar het KDV, grote kans dat daar dit circeltje wat is ontstaan na het overgeven doorbroken wordt.

Hier geen wilde plannen vandaag. Mijn moeder is altijd bij mij van woensdagavond t/m donderdagavond. Ze is beginnend dementerend, kost veel tijd en energie dus geen gelegenheid om veel te doen.
    Met de kinders bezig, beetje huishouden, veel met m'n moeder bezig. Net wel even met z'n allen naar de kapper geweest om Danique's pieken een beetje in toom te knippen.

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ach, beetje schaap kan best 150 kilo aan hoor...

Uhm dames, misschien hier een ervaringsdeskundige?
    Ik heb sinds dag of twee pijn onderaan het schaambeen. Zeg maar daar waar je schaamlippen ophouden en het schaambeen begint? Het straalt ook wat uit naar de schaamlippen.
    Nu vermoed ik zelf bekkenpijn, maar ik hoop op bandenpijn ;)
    Ik heb vanmiddag geprobeerd de vk te bellen, maar die namen niet op. En het spoednummer ging me wat ver :)
    Wel irritant, want ze hebben tussen 1300 en 1400 uur telefonisch spreekuur. Maar blijkbaar was de dd verloskundige opgeroepen, en dan is er dus niemand.
    *zucht*

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Klinkt als bekkenklachten Liesben.
    Als je op je schaambeen druk voelt het alsof het gekneusd is?
    Een bekkefysio zoeken is mijn advies. Sterkte.

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Op zich voelt het niet beurs aan als ik erop druk Lin...
    Maar ik denk zelf ook bekkenklachten hoor. Helaas. Ach, hoort erbij op deze leeftijd toch? ;)

15. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    STOP DRUKKEN..liesben...dan voel je ook "niks"
    maarre,,,ben bang voor je dat het idd de bekjes zijn...

16. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

bandenpijn heb je toch echt meer onderin de buik hoor, dus ik denk ook bekkenklachten? misschien ben je te hard op je WEEGSCHAAP gaan zitten proest hahaha sorry:):)

zo ga nu lekker aan de zelfgemaakte lasange met stokbrood :cool: lekker gezond bezig ;);)

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Misschien ben ik wel van dat schaap afgelazerd, en heb ik een spiertje verrekt ;)

Eetsmakelijk :D

18. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    *bah kvind maar niets dat roesman weg is, op de bank liggen is toch anders nu mijn hoofd niet in zijn schoot ligt....zucht*

19. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ach troost je meid,hier is ruzie in de tent pfffffff:x

20. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    Gelderland
    ook nie fijn cindy...maarre..als het straks weer goed is lig jij vanacht wel lekker warm naast je (nu kl*te) vent.

Deel Deze Pagina