Niet in de winkel maar wel online. Is trouwens een leuk magazine. Valt veel te lezen. Vaak is het meer reclame dan wat anders.. Vrouw&Passie Magazine
Ik zie dat het om nr 1 gaat voor een los nummer. Als je ze mailt kan je vast nr 2 wel krijgen los. Zeker als je het ff uit legt.
Ik WEIGER om een leesbril aan een koordje om m'n nek te hangen! Ik wil NIET op mijn moeder lijken die dat altijd deed, hier GEEN leesbril bungelend op mijn boezem!!!! In plaats daarvan heb ik overal goedkope leesbrilletjes liggen...... op m'n bureau, op tafel, op 't aanrecht, boven, in de luiertas, in m'n handtas, op kantoor, in de auto. Zucht.
Zo, hier heeft vriendlief vanmorgen ons ongeboren kindje erkend, met mijn toestemming De achternaam ligt nu dus vast. Nu nog een voornaam verzinnen.....
**proest** ik kan het wel lezen hoor zonder brilletje dus je hoeft het niet vet gedrukt te schrijven hahaha
Pfffffffffffffff...niet echt. Lief en ik verschillen nogal van mening. Nu heeft lief wel niets in te brengen, gezag vragen we pas na de geboorte aan ( ) maar toch, hij moet het kindje aangeven, en als hij zijn zin wil..
Oh ja, net de vk gebeld en gesproken (oh wonder). Klachten klinken haar indd wel als horende bij bekkenklachten. Nu heb ik vanmorgen zelf al de bekkenfysio gebeld, dus daar wordt ik nog door teruggebeld. Vond ze helemaal goed. Maar ze zei ook dat het wel iets te maken kon hebben met het feit dat ik een paar dagen weg geweest was. Veel gelopen (lees geslenterd, wat de pest is voor je bekken) en veel in-en-uit de auto (ook de pest voor je bekken). Nu moet ik ook zeggen dat het vandaag iets minder lijkt, dus wie weet....
Liesben, doe rustig aan meid, bekkenklachten zijn niet fijn (ik heb het ook, blehh) hier helpt het om niet te lang in een houding te blijven, dus niet lang zitten, niet lang staan, enz.. Ik heb trouwens een strijkkruk gekocht, want dat ging ook bijna niet (je staat veel op het zelfde been met strijken en ook vaak in de keuken) de strijkkruk gebruik ik ook in de keuken, heel fijn!! Ik had een namenlijst gemaakt, met alle namen die ik wel leuk vond, mijn man heeft aangegeven welke hij er ook leuk van vond, dus de overige vielen af Leesbril, heb ik gelukkig nog niet nodig, pfffff.. Lotuss, ik wil ook de cover zien heb je geen foto die je in je album kunt plaatsen, zodat we even hier kunnen spieken Nessy, ik ben zo benieuwd naar jou
Liesben: dat doe je goed, gelijk de bekkenfysio inschakelen! Ik heb er in elk geval goede ervaringen mee, zonder haar oefeningen, tips & massages was ik toch minder goed uit m'n zwangerschappen gekomen, daar ben ik wel zeker van. Leesbril: heb ik gelukkig ook niet nodig. Ik kan niet lezen zonder bril of lenzen, maar dat is omdat ik met -8 het boek zó dicht bij m'n gezicht moet houden dat ik de hele pagina niet meer kan overzien. Dat leest niet zo relaxed.... Mijn moeder (bijna 79) heeft overigens ook nog steeds geen leesbril nodig. Ik hoop dat ik ook hierin op haar lijk! Namen: ik was begonnen met een voorzetje. Vervolgens nam Briman het helemaal over. Maakte een enorme excel met bij iedere letter een paar jongens- en meisjesnamen. En daarna zijn we gaan schrappen en aanvullen, net zolang tot we... geen jongensnaam meer over hadden Toen dus opnieuw, opnieuw, opnieuw en uiteindelijk zijn we er heel goed uitgekomen. We hebben nu nog een ongebruikte set jongensnamen over (2e is meisje en er komt geen 3e), dus als je interesse hebt in een setje niet super-vaak-voorkomende engelse jongensnamen moet je me dat maar laten weten Ik ben vandaag voor het eerst sinds m'n laatste zwangerschap weer bij de bloedbank geweest. Ben erg trots op mezelf, 't is weer goed gegaan dus ik heb mijn bijdrage weer geleverd. Hing een mooie poster: Amsterdamse donors redden iedere maand 71 levens. Kijk, dat vind ik nou motiverend.
Jeetje Lotus ik herken je bijna niet meid wat mooi..... Als je zou zeggen ze is 29 geloof ik ze ook !
Wauw Lotus wat een uitstraling heb jij !!! @ leesbril hier ook niet nodig, wel ondertussen al 32 jaar "normale" bril. @ namen zo af en toe gooien wij er 1 door de kamer, jongetje en meisje maar we kunnen het (nog) niet eens worden. Dus ideen bij anouk zijn welkom. Alleen niet met een D en niet met een G in verband met initialen. Nu eindelijk weekend , maar helaas manlief mag weer overwerken . Hoest met de weegschaap vandaag????
Wauwwwwwwwwwwww Lotus, wat zie je er goed uit Een hele mooie jonge uitstraling heb je (op die foto lijk je idd een 20+ er)
hoe zou het toch met nessy zijn?? hoi meiden..was ik weer even. had een daggie voor mezelf en had plannen gemaakt, van alle plannen is er maar 1 gerealiseerd (uitgebreid(lees lang) douchen) ons knulletje was afgelopen dagen druk aan het oefenen met los lopen..korte stukjes heel leuk. Haal ik hem net op bij gastouder en wat denk je......? komt ie me zo tegemoed lopen!! aaahh wat schattig gezicht.. paparoes heeft het ws enorm fijn in Belgie want die laat niets van zich horen (grummmp) leesbril: ik heb alleen een brilletje voor in het verkeer Lotus: ik had um al in andere topic gezien en al de nodige veren bij je gedrukt (en je hebt het verdient hoor!) cin: jammer dat de storm nog niet is gaan liggen bij jou....komt wel goed toch? en voor de rest ben ik het een beetje kwijt (tja kort termijngeheugen is weleens beter geweest...sorry) weegschaap...euhhh....heb um afgemaakt hiero..ritueel geslacht zeg maar (vanmorgen schaal laten kletteren op plavuizen, nu doet ie nog raarder dan dat ie al deed..) en nu..............even mijn tijdschriften lezen, rustig aan aard+asperges opzetten (laat eten vandaag want zoonlief gaf om 17uur aan dat ie dood op was..) ernstig lekker eten allemaal !!