Aaaaaah, eerste stapjes zijn zo lief! Namen..... breek me de bek niet open. Dat zijn beide keren fikse 'vergaderingen'' geweest. Allebei dikke namenboeken doorgeploegd, favo lijstjes gemaakt om er dan achter te komen dat er geen overeenkomsten waren. Of maar eentje die bij allebei absoluut niet op nr. 1 stond. Afijn, godzijdank vond Chris mijn nr.1 bij de meisjesnamen destijds ook leuk en was hij heel toegeeflijk omdat dit mijn eerste kind was. Dat was dus de naam Danique. Dit keer bij de jongensnamen stond bij mij op nr.1 de naam Brennen, op nr.2 de naam Jaron en op nr.3 Quinten. Chris had alle 3 de namen oorspronkelijk niet op zijn lijst maar hij vond Quinten wel heel mooi en heeft 'm als nr.1 op zijn lijst erbij gezet. En dat is het geworden.
bij de 3e hadden wij nog geen echte naam tot aan de bevalling het zou in ieder geval een turkse naam worden,daar waren we het over eens dus zoals gezegd was ik aan he bevallen en we hadden nog geen naam voor ons meisje,toen bleef ze met het schoudertje steken tijdens de bevalling en toen ze er uiteindelijk uit was ,was ze helemaal blauw/paars en ademde niet en was helemaal slap. als een gek heeft de kinderarts haar gereanimeerd,en gelukkig kwam ze snel bij mijn man was daar natuurlijk bij en heeft haar toen de naam TUANA gegeven, wat dus in het turks STERKE VROUW betekent natuurlijk is dit niet de leukste manier om het kind een naam te geven maar gelukkig is alles goednu
Vind het eigenlijk wel wat hebben Cindy best wel emotioneel dus....Een prachtige naam voor een sterk vrouwtje
Bedankt meiden! M'n moeder vond het ook zo leuk, haar dochter in het blad van haar schoondochter en zoon. Lastig, namen verzinnen die je allebei leuk vindt! Pff..zal blij zijn als het weer wat beter wordt! Het is hier zo wisselvallig, zo schijnt de zon en zo heb je een keiharde plensbui op je hoofd. Ben vanmiddag maar gaan fotograferen, die gekke kleine meid op de foto zetten, altijd leuk! Dat hoofd dat ze trekt
Aaaah..dat is leuk Roes, die eerste stapjes! Dat is echt op het laatste moment Cindy! Gelukkig dat die nare start wel een mooie naam opleverde..
Goedemorgen! Gelukkig wordt het morgen beter weer, ik verlang naar een zonnetje en een ritje op de bakfiets
goedemorgen dames, het plenst hier niet normaal meer zeg pfffffffff waar is die sjon?????? kan nu moeilijk geloven dat het morgen warm wordt,heb nu de verwarming op 20 graden staan
Goedemorgen, Prachtige de eerste stapjes, echt een mijlpaal ! Leuke foto van draakjesdochter gezien. Hier droog en het zonnetje doet zijn best er door te komen joepie ! Hier voel ik de baby fladderen in mijn buik. Wauw zo gaaf en heel heel heel af en toe een klein dof plopje. Dan schieten de tranen in bijna in mijn ogen. Hier vandaag weer een hoop leuke dingen te doen in de stad dus weinig tijd voor ZP. Fijne zaterdag allemaal.
Echt gezellig ziet heter hier ook niet uit. Vanmorgen heel vroeg regende het ook zo hard! Het is nu wel droog maar somber... raar idee inderdaad dat het morgen warm zou worden. Fijne dag in de stad Lin!
een hele goede middag allen! jeempie wat een treurig weertje vandaag zeg, volgens mij is het hier nog niet droog geweest.. grappige foto Lotus. en lin...wat enorm leuk voor je..dat vlindergevoel in je lijf..geniet ervan meid! Cin..wat een bijzonder vehaal over de naam van je meisje. Hier iets een andere versie. Wij hadden 2 namen waar we niet tussen konden kiezen...bram..koen...bram..zucht* we besloten om tussen de namen te kiezen als we onze jongen zouden zien, dan wisten we vast wel welke naam er bij hem zou passen. Mooi bedacht maar...............het loopt altijd anders dan verwacht he. kort samengevat: ik moest met spoed een ks ondergaan..na 5 misgezette ruggeprikken werd er besloten voor narcos. Man nog meer in de stress..hoe gaan we onze jongen dan noemen lief?? euhh Bram...ja bram. En zo werd hij geboren onze Bram. Achteraf had onze jongen naar mijn gevoel Koen moeten heten..nu heb ik alle knufs maar Koen genoemd onze knul is gewoon een echte KOEN en eigenlijk geen bram..tja......tis nie anders...zo langzaam aan begin ik het te aanvaarden en te wennen dat hij Bram heet. mijn advies...nooit wachten totdat je het kindje ziet want het loopt vaak niet zoals je verwacht. nou lang verhaal toch nog..en nu?? Nu maar weer eens in de tijdschriften duiken en de hond van mn zus aandacht geven(hondje is deze middag op visite bij mij..tegen ergenis van Poes hihihi) zoonlief zit zichzelf te vermaken in de box...fijnnnnnnn!
Hoi Dames Mag ik als oud besje met jullie meekletsen Kreeg de uitnodiging van Nessy en dacht even kijken, maar tjeetje jullie beppen op je oude dag nog heel wat af Ik zal me even voorstellen, ik ben Danielle, 40 jaar jong, getrouwd woon in Drenthe en heb een zoontje van 6. Ben zo grijs als een postduif (moet hoognodig weer naar de kapper hihi) en sinds gistermiddag weet ik dat ik weer zwanger ben aaaaaaahhhhhhhhh, dood eng aangezien ik er al 8 verloren heb, dus alle lijm die jullie kwijt willen kan ik hard gebruiken En de positieve verhalen van op je oude dag nog een kleine krijgen natuurlijk
Dank je wel, helaas hebben we er nu nog maar 1 de linkse het vrouwtje hebben we vorige maand moeten laten inslapen, was nog geen 4 jaar
Hoii dreamer...welkom..goh zwanger....leuk joh ook spannend weer. Nou ja voor nu in ieder geval super gefeliciteerd!! ja we kletsen wat bij/af maar dat moet ook, dat houdt de geest jong en allert(euh...dacht ik) nessy...hoe is het daarmee, weet iemand dat al?? mn kereltje slaapt nog steeds....en er moet nog gegeten worden....is nu al bourgondisch ingesteld, lang slapen en laat eten die gaat later vast ergens in het zuiden van Europa wonen hihihi
<<<<<< heeft net haar eerste rollator gekocht en komt met jullie meekleppen als dat mag Ik ben Belinda,40 jaar en woon samen met vriend en zoonlief van 2 in de buurt van Utrecht.Ik geloof niet dat er veel mede buurtgenoten zijn maar dat maakt niet uit! Ik werk in een verzorgingshuis,tob momenteel met rugklachten en zoonlief heeft op dit moment ook nog eens last van Pseudokroep. We zaten vanmorgen om 8 uur bij der huisartsenpost met hem,ik had het nog niet eerder meegemaakt met hem dus het was ff schrikken. Aangenaam dus aan jullie allemaal en hoop nog vaak te komen kletsen!
Och wat erg... zo jong! Ik ben gek op Berners en grote honden, maar dat ze niet oud worden vind ik wel een nadeel. Ik heb ook twee grote honden. Onherleidbaar bastaard zoals ze dat noemen, komen uit het buitenland.
Welkom! Heb jij nog een zwangerschapswens? Mijn zoontje heeft laatst ook pseudokroep gehad, wat verschrikkelijk was dat zeg!
och pseudokroep..!!!!!!!!meid praat me er nie van... (welkom belinda..ff tipje als je op de steun van je rolator wilt leunen moet je wel zorgen dat dat ding goed uitgeklapt is anders lig je op je giecheltje..) als kind heb ik er flink en lang last van gehad kan het me nog zoow goed voor de geest halen..wat een ellende. Die kindjes die er last van hebben...och germ...veel sterkte!
Welkom Dreamer, en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik duim voor je dat dit ukkie de komende 8 maanden veilig bij je blijft. Ook welkom aan Belinda! Pseudokroep, lijkt me vreselijk eng. Gelukkig hier nog niet meegemaakt. Zogelukkig, ik lees dat je 2 honden uit het buitenland hebt. Uit een land als Spanje of Griekenland? Ik heb 2 buitenlandertjes gehad. De 1ste was Queenie, die heb ik zelf meegenomen van Kreta toen ze een maand of 8 was, ze is overleden op de respectabele leeftijd van 17 jaar. De 2de was Raisa, een geestelijk en lichamelijk beschadigd hondje van Tenerife, via een stichting hier gekomen. Helaas heb ik haar na ruim 5 jaar moeten herplaatsen ivm Danique en de komst van Quinten. Ze ging niet goed met kinderen samen, ook niet met vreemden. Cindy, eng is dat hè je baby zo blauw/paars en slap. Quinten was ook helemaal paars en deed niks toen hij geboren werd, hij had flink klem gezeten. Godzijdank begon hij net op tijd met een klein kikje en wat bewegingen, nog een paar seconden erbij en ze hadden hem meegenomen om te behandelen. Wat een fuckeduk weer vandaag zeg! Ik vond het echt weer voor jachtschotel vandaag, dus dat hebben we vanavond lekker gegeten. (nou ja, Chris en ik want Danique zit nog in hongerstaking). En nu hebben we de openhaard aan, oh zo!