haaah open haard aan,,,jachtschotel. hmmmm nu nog wachten op de hagelstenen dat op de ramen kletterd..
welkom dreamer en proficiat,leuk nog een zwangere met rollator belinda,jij ook van harte welkom en klets gezellig mee van achter de geraniums verder weet ik niet zoveel meer, zit stijf van de zw.hormonen en manlief kan hier niks goed doen en is dan ook nu ontzetten boos op mij(tja zelf schuld) ik ben al 3 dagen als een gek tekeer aan het gaan en herken mijzelf niet meer,heb keelpijn en hoofdpijn nu ik hoop dat deze hormonsters mij snel met rust laten,anders zie ik het somber in voor mijn huwelijk sorry was ff een egoberichtje
och cinnymeissie toch......tja..zo gaan die dingen nu eenmaal. manlief moet maar even op zn tandjes bijten...over ongeveer 6a7 weken zal het ws wel wat minder worden. Ff doorzetten...komt allemaal weer goed..........knufff
nouuwww medelijden.....is wat veel gezegd hoor hahahha..ma heb het wel met je te doen hoor..ken dat gevoel maar al te goed!!!kan best eenzaam voelen zo alleen met je kwaaie ikke.
zeg ik mis koffieleutje,en limmeke? joehoeeeeeeeeeeee wakker worden! misschien zijn ze van de weegschaap gevallen en komen nu niet meer op de rollator
Welkom nieuwe oudjes Keeniemeerwie, maar ik woon ook redelijk in de buurt van Utrecht. Ergens tussen Utrecht en Leiden in meer... Enneiweejs. Hormonen. Ik heb gisterenmiddag vlgs mij mijn eerste huiluur gehad sinds ik zwanger ben..En waarom? Tja. Goeie vraag Bekken doet nog steeds au, maar het goed nieuws is dat ik as woensdag al bij de bekkenfysio terecht kan. Morgen weer werken, ik ben heul benieuwd!
Goodmorning ouwetjes! Na een redelijk nachtje (manlief was nogal aan het snurken grrrrr) weer beneden met een kop koffie.Met zoonlief gaat het gelukkig wat beter.Hij heeft goed geslapen en benauwdheid lijkt wat minder nu. Ik struikelde me toch vanmorgen bijna over mijn stok zeg Kon me nog met vastgrijpen! Vandaag gaan we naar mijn ouders waar de hele familie gezellig aanwezig is.Gezellig dus! Vast een fijne dag en tot later! P.s.weet even niet meer wie het vroeg:nee we hebben geen kinderwens meer.Ik durf het niet meer aan en het is goed zo. @ Liesben;nog een Utregse gezellie!
Oké, ik ben oud...en ik snap niet alles. Maar gisteren zijn ze aan de deur geweest met een pakketje. Ik was niet thuis. Briefje in de bus dat ik op het weeweewee aan kan geven waar en wanneer ik het pakketje wil laten bezorgen. Niet dus he...je komt in een soort visuele cirkel. Bij de laatste klik hier kom je weer in het startscherm! GRRRRRRRRRRRRRRRRR :x
In slaap gesukkeld hahahaha nee hoor gisteren een inhaalslag gemaakt in het huishouden en vandaag gebruik makend van het weer om die berg was die er lag te wassen...En gestreken natuurlijk..... Dreamer gefeliciteerd met je zwangerschap...Enne succesverhaal ? Ik beviel op 45 jarige leeftijd van een gezonde zoon.... Belinda welkom !! Ik ga ff verder .......Adios
Dat had ik nou ook altijd! Ben normaal echt heel slank maar zodrá ik zwanger ben vliegen de kilo's eraan. 26 tot 32 in totaal.. Zijn er gelijk weer 10 weg als de baby geboren is. En de rest was er met een paar maandjes ook weer af. Niet zo'n ramp dus, maar in je zwangerschap voel je je dan wel ineens lomp. Terwijl, als ik terug kijk op foto's, ik er eigenlijk helemaal niet zo dik uitzag. Nou ja, behalve mijn buik dan want die was héél groot. Veel vruchtwater en baby's van dik 8 tot 81/2 pond. Ben lang dus dan kan je wat meer hebben denk ik.
Al klaar met ploeteren Koffie? Ik doe vandaag rustig, lag gister op bed met migraine en vandaag was het nog niet helemaal weg maar was er niet ziek meer van. Gelukkig is het al maanden geleden dat ik er last van had. Is hormonaal, moet volgende week ongi worden..
Mijn honden -broer en zus- komen van een Spaans eiland. Ze hebben iets Garafiano en iets jachthond. Mooi, superlief, maar ja; ook zwaar verwaarloods aangetroffen en ik heb er een behoorlijke kluif aan gehad ze 'goed' te krijgen. De teef ligt het liefst buiten, da's mijn wolf in schaapskleren, ik heb geen hek nodig op mijn erf. Mijn reu is mijn schaduw en een echte goedlul. Moest wennen aan zoon, maar alles peis en vree hoor. Hij beschermt de kleine ook. Wat verdrietig dat je hond hebt moeten herplaatsen!
Limmeke is gewoon hier.. heb beetje druk weekend.. tante uit denemarken was even over voor paar dagen.. en ben op en neer aan het pendelen tussen bejaardenhuis waar mijn omi ligt en thuis... dus ff weinig tijd..
Gatsie, zit je na het eten nog even lekker in de tuin van het zonnetje te genieten...komt er een nest vliegende mieren uit! Ik word echt gek van die mieren dit jaar, en met name het het randje onder onze openslaande deuren is favoriet. Nog meer mensen die er zo'n last van hebben dit jaar?