De rollatorgirls

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w0nder

w0nder Niet meer actief

Leuk dat hier meer gezellige meiden mee komen kletsen.. ik kom morgen weer eens kijken :)

Groetjes aan iedereen :D

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier ook veel mieren Lies

volgens mij nichtje moest je er het water strooien wat overblijft na het koken van aardappelen

3. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Gadver Lies :(
    Nee gelukkig nog geen (vliegende) mier gezien...

Ben kapot heb last van mijn bekken en nu moet ik morgen nog aan de poets bij dochterlief in haar nieuwe huisje ze wil van het weekend over....Wordt het een keertje mooi weer..... Goed uitgekiend Leutje :(

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Van wie 'moet' dat dan?:cool:

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Zogelukkig, ja dat herplaatsen was niet makkelijk :(
    Maar Raisa heeft het nu veel beter, bij een alleenstaande vrouw die al 2 buitenlandertjes had en alle tijd voor ze heeft, geen drukke kids en ze werkt ook niet. Een hemel voor hondjes daar, Raisie is weer uit haar schulpje gekropen (binnen haar mogelijkheden dan).
    En het is ook beter voor ons. Ik moest zo ontzettend opletten, nu met een 2de erbij was dat nog moeilijker geworden. Of straks, als er andere kindjes komen spelen, dan had ik Raisa altijd op moeten sluiten.
    Jouw honden reageren dus ieder heel anders op wat ze hebben meegemaakt.

Tssss, die vliegende mieren hebben met elkaar afgesproken om uit te vliegen vandaag. Hier ook, jakkes!!

6. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Huh van mezelf ;)

Mogge allemaal.......

7. zogelukkig

Tsja.... Da's dan je eigen vrije wil he?

Als ik bekkenpijn zou hebben, zou ik dat dus niet doen.

8. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nee maar belofte maakt schuld....Het gaat ook wel weer hoor gisteren vroeg naar bed gegaan dus het is weer te doen ;)

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Succes vandaag Koffie! Met die hitte..

10. zogelukkig

Doe rustig aan en lekker veel drinken en pauzes nemen enzo!;)

11. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Goeiemorgen ouwe bokjes! :D

Hier gaat het ook niet echt super vanmorgen. Net als koffieleutje last van mijn rug en ga werk bellen vandaag om een afspraak te krijgen bij de bedrijfsarts.Dit is een advies van mijn fysio omdat mijn herstel blijft hangen en mijn werk me nu teveel in de weg staat.
    Ik heb al een aantal weken op 50 en 75 % gewerkt maar dat is intussen alweer gewoon de volle 100 %.Ik werk 24 uur per week in de zorg en dat is erg pittig dus.
    We gaan het wel afwachten
    Zoonlief heeft goed geslapen maar is nog steeds niet van zijn zeehondenhoest af. Hij lijkt ook nog steeds niet lekker in zijn vel te zitten. We doen het kalm aan vandaag met deze tropische temperaturen. Sterkte vandaag allemaal en kalm aan he!

12. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

mogge allemaal heb ontzettende knallende koppijn ;)
    ik ga vandaag rustig aan doen,gooi er alleen een wasje in en voor de rest lekker in het zwembad in de tuin met de kleine:D:D
    ben toch niet gekkkkkkkkkkk hahahahaha

dames doe rustig aan met jullie bekken en laat jullie mannen iets meer met rust :p ik weet het met het ouderdom stijgt ook het libido :cool::cool:;)

13. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ff ego,heb net gebeld en heb 20 juli de eerste echo:D brrrrrrr spannend alweer;)

14. zogelukkig

Met rust laten? Nee, in jullie geval moet je ze juist MEER laten doen (niet tussen de lakens dan, maar wel met stofzuiger en poetslap enzo!:D).

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Helpt wél tegen hoofdpijn Cindy! Je man niet met rust laten..;)

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Spannend Cindy, eerste echo...

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hallo ouwe geitjes!

Hoe is het hier? Nog geen bericht van Nessy? Ik ben wel heel benieuwd.

Ik lees fladderende babies in de buik (heerlijk), een eerste echo (leuk en spannend), net prille zwangerschappen (heeeel spannend)... allemaal leuk om te lezen.
    Een goed verhaal over Bram / Koen.. tja, dat lijkt me ook lastig. Wij zijn altijd heel snel uit de namen geweest en dat was dus lekker makkelijk.

Hier geen honden (wel twee katten maar die leven buiten) Manlief kan niet zo goed tegen haren e.d. (niet allergisch gewoon heeeeeel netjes) dus dat zal ook wel zo blijven. Ben zelf dol op honden (en eigenlijk alle dieren wel behalve insecten en reptielen)

Hier alles lekker...wel heel jammer dat ik binnen moet zitten met zulk mooi weer.. BAAL!

18. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    T is ook warm weer he dus ook libidoverhogend.....:p

Wat spannend Cin,alvast veel voorplezier!

Denk dat ik het badje maar vol laat lopen voro zoonlief,die zweet zich ook al he ongeluk.
    En dan moet ik ook nog naar therapie vanmiddag pff moet er nog niet aan denken!

19. zogelukkig

Hier is het nog koel, straks komt de zon op de ramen en in de tuin.
    Ga nu even aan de wandel, je moet wat verzinnen!

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja,dat is hier ook. Als de zon eenmaal op de ramen gaat staan...
    Hou wel alles dicht dan maar toch..Nu is het nog lekker!

Deel Deze Pagina