De rollatorgirls

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

(kan niet slapen van de warmte bij ons in huis!)

@Nessy! Gefeliciteerd met je mannetje. Ik wens je een fijne kraamtijd en een voorspoedig herstel.

@Evelien: beterschap!

2. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Pfffff meiden tis nou al heet :(

3. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

NESSY van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!

4. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

@ evelien beterschap meid,tja sommige oudjes kunnen niet zo goed tegen de warmte hehehe :cool:;)

@koffie wauwwwwww lekker sexy de ramen lappen :D ik hoop dat je met je rollator achter om bent uitgereden hahaa;)

@wonder, ja hier dagelijks hoofdpijn pffffffffff;)

verder ga ik vandaag lekker de hele dag met mijn luie kont in het zwembad in de tuin met de kleine:cool: ik ga niks doen vandaag:p

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ghegheghe..... welke warmte cindy.... ik zit af en toe te rillen van de kou, en dat bij 30 graden.....:$
    heb me net ziek gemeld, had vanavond een avonddienst maar dat ga ik niet redden......

heb ook geen puf om te reageren op iedereen... sorry....

hijst zich achter de rollator en strompelt weg......pfff:p

6. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Goeiemorgen dames!

Allereerst Evelien beterschap! Lijkt me geen pretje om met deze hitte ziek in je bed te liggen.

Nessy gefeliciteerd met jullie zoon en hopelijk kun je snel thuis met hem knuffelen!

Koffieleut wat een lef zeg haha! Was er wel een lekker ding bij?? :D

Allemaal sterkte met de hitte en ik ga wel werken vanavond in deze warmte.Dat wordt vegen vanavond! :)

7. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Waarom regent het altijd die twee dagen dat m'n dochter naar de PSZ gaat? Het is echt altijd raak, de hele week droog, behalve op dinsdag en donderdag!

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Sexy Koffie! ;)

Vervelend, hoofdpijn in je zwangerschap. Had het ook bij m'n oudste zoon, de eertse drie maanden. Bij de volgende zwangerschappen gelukkig niet.

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

23 graden in de schaduw, 27 in huis en een luchtvochtigheid van 90%, gatverdegatver!
    Kind slaapt gelukkig even, werd vanochtend wakker met kletsnatte haren. Heeft al 3x borst gehad, grote beker water en sap en maar weinig luier, zweet ie dus allemaal uit.
    Ik kan hier zo slecht tegen, ben blij dat ik niet in de tropen woon!

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Sophie was vanmorgen ook helemaal droog, haar luier dan. Haartjes waren vochtig.Vind dit ook niet lekker hoor, vooral die hoge luchtvochtigheid niet. Wat ik er wel lekker aan vind is alle geuren die ruikt buiten. Van het groen, de bloemen...alles ruikt veel sterker. Helaas ook van een hoop dogshit als je daar toevallig langsloopt..;)

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Plak plak plak, ik plak aan alle kanten!
    Blèeeeh, bij Quinten voeden moet ik uitkijken dat ie niet uit m'n armen glijdt, we zijn allebei helemaal klam.

Ik hoop dat het onweer wat ze vanavond verwachten ons een beetje overslaat. Ik wil wel afkoeling, maar Danique is zó bang voor onweer :(

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    ff spammen! :D

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    En nog eentje :p

14. w0nder

w0nder Niet meer actief

Natas, wat een leuke kindjes heb je :):)

Wat een hitte buiten, ik voelde het toen ik de deur opende ;) heb hem snel weer dicht gedaan :D:D
    Hier binnen is het heerlijk :cool:

15. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    @Nessy> gefeliciteerd met jullie zoontje Dean!!

Afgelopen weekend 4 kids onder mijn hoede gehad en ik neem even mijn denkbeeldige pet aF voor de grote gezinnen mama's :D
    En verder gewoon heel erg moe door het weer.. Hoop dat ook binnen een beetje wil afkoelen nu waNT het heeft hier wel al flink geregend en gebliksemt (mis alleen die meters bier):cool::D

16. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Goedemorgen,

Gelukkig is de erge warmte voorbij. Mocht ook nog werken en het was bij ons op de afdeling ruim 36 graden ( plat dak ) echt niet lekker meer. Als je 1 arm optilt heb je een spontane zweetlozing hahahahaha.

Hoe is het met patientje evelien?

17. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Goedemorgen dames!

Hier ook een snikhete avonddienst overleefd. Met heel veel drinken en je tempo iets aanpassen ging het wel.Gelukkig staat er op kantoor een airco waar we regelmatig even afgekoeld hebben.
    Maar dat weer is niks voor oude mensen met hart of longproblemen.
    Helaas heb ik er nog 1 af moeten voeren met een ambulance met hevige hartproblemen........
    Het heeft flink geregend en geonweerd bij ons gisteravond,maar uiteindelijk viel het me alles mee.Ik ben niet zo'n held met onweer dus dat vond ik helemaal niet erg! :D

Vandaag maar kalm aan doen,zoonlief was erg vroeg wakker en ik was nog niet echt uitgeslapen eerlijk gezegd.Misschien vanmiddag ff een tukkie doen hihi.
    Hoe is het met jullie allemaal??

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ik ben nog steeds ziek..... snif snif.... gelukkig is het niet meer zo benauwd... dat helpt wel....

kan me voorstellen dat het heet was gisteravond......vond het echt ontzettend warm en benauwd gisteren.... in die zin was ik bijna blij dat ik ziek was en niet hoefde te werken....

19. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hier vreselijke drama nacht gehad geslapen van 5-7 yeaaaaaah :(
    Xander vond echt dat het vannacht geen nacht was om te slapen, wilde drinken bij ons in bed, door het bed stuiteren enz.......

20. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik ben moehoehoe :(

Deel Deze Pagina