Bij kruidvat heb je in een witte verpakking 2 testen in cassette voor 5 euro ze zijn betrouwbaar en lekker goedkoop!! Ook hebben ze maar weinig HCG nodig, waardoor je vaak een duidelijker streepje op je test ziet dan bij vele andere merken Ik kan ze ook aanraden en teste er zelf op dag 9 na mijn eisprong al licht rose mee 20 HCG hebben ze nodig
Nou, goed dat ik het weet. Zal ik die maar in voorraad halen. Al moet ik zeggen dat ik wel zo'n muts ben dat ik mijn ongi als test aanhou normaliter . Maar goed, nog steeds niet ongesteld. Het bruinige lijkt minder te worden :S.
Shadow, heel spannend dat je nog niet ongi bent en dat het bruinverlies bijna weg is, misschien is dit wel een innestelling (kan tussen 4 en 10 dagen na de eisprong ongeveer) weet jij wanneer je eisprong was? Ik duim voor je
Klopt, maar die ongi blijft nu wel al dik 5 dagen uit :S. Op dat beetje bruin na dan. En dat is zoooo niet mij. Ik ben echt regelmatig. Heb ook geen buikpijn, voel me niet opgeblazen, vind mezelf niet lelijk (heb ik altijd als ik ongi ben) en ga zo maar door. Tis raar lol.
Wij pakken even de app op mijn Samsung erbij.... Mijn eisprong was ongeveer op 20 juni. Dat is 14 dagen na de vorige ongesteldheid. Vruchtbare periode ongeveer tot 21/22 juni. Ik ben nog niet zo handig dat ik het zelf door heb. Tja, wij zijn nou eenmaal klussers met twee linkerhanden (of rechter? ). Net op toilet weer ietsje meer bruin. Maar goed, het komt niet tot in mijn slip. Kan het gewoon afvegen zeg maar. Ik snap er allemaal niets meer van dat is een ding wat zeker is. zo'n app is wel handig voor iemand als mij die teveel chaos in het hoofd heeft . Kan er alle notities in maken . edit: ik heb overigens niet met ochtendurine getest. Heb nog een test liggen dus zal het morgen even met de eerste urine ook doen.
Ja, die Kruidvat testen zijn echt heel goed, 2 voor 5 euri! Heb ze ook gebruikt, heel tevreden over inderdaad! Cindy, gaat weer helemaal goed met Sophietje! Ze heeft anderhalve dag koorts gehad. De tweede dag bleef het weg na een paracetamolletje gelukkig. Ik ruik nu een lekkere poepbroek dus ik ga ze lekker verschonen en dan is het bedtijd voor de dames!
Shadow, ik zou niet uitgaan van een programma, je eisprong kan ook later zijn.. vaak merk je het aan je afscheiding (vruchtbare afscheiding kun je ongeveer 3/4 dagen voor de eisprong hebben) het ziet er heel waterig glazig uit of lijkt op rauw eiwit, als je dit hebt is je eitje in aantocht!! Na de eisprong veranderd de afscheiding in wit en vaak is het weer dikker of je hebt minder afscheiding Ikelf heb getemperatuurd en wist zo precies wanneer mijn eispong was geweest, aan de afscheiding zag ik ongeveer wat mijn vruchtbare dagen waren Ik had deze keer een heel vroeg eitje, op dag 11 al!!
@wonder: ik vertrouw ook niet op het programmaatje alsof het 'de waarheid' is. Het is alleen een enorm handig programmaatje om de boel een beetje te onthouden. Zoals ik al zei, kan alles erin zetten. Heel erg ver van de waarheid zat ie de laatste keer niet. Ik weet idd dat ik eisprong kan voelen aankomen door de structuur van het vocht. Dat was een of twee dagen ervoor volgens het programmaatje. Niet slecht. Alleen..... als ik dat hulpje niet had had ik niet eens in de gaten gehouden hoe of wat. Want zo'n muts ben ik dan wel weer. Teveel dingen die in mijn hoofd rondspoken, dus ik vergeet heel veel. Je moest eens weten, ik stuur mezelf midden in de nacht mailtjes om dingen te onthouden, anders slaap ik niet . Maar uiteindelijk is het een hulpmiddel niet meer, niet minder. Wel een heel handige voor chaoten zoals ik .
Goeiemorgen meisjes! En Shadow......al getest????? Lotus fijn dat het weer beter gaat met je dochtertje! Hier gaat het nu wel.Pijn is ietsje minder dankzij de morfine dat wel..... En ik doe niet zoveel maar die kans krijg ik ook niet van vriendlief haha! Verder de volgende mijlpaal achter de rug! Zoonlief heeft afgelopen nacht voor het eerst in een groot autobed geslapen!! Het voelde erg vreemd maar hij heeft prima geslapen en hij lag er heerlijk bij toen we gingen spieken gisteravond laat! Hij vond het niet eens vreemd en hij is er ook niet uitgeweest.Ik ben trots op mijn mannetje! Het is nu mooi weer dus denk dat we er nog wel even op uit gaan vandaag.Fijne dag allemaal!
Morgen ladies, @Belinda: vanochtend een tweede test gedaan met eerste urine. Negatief. Maar ook nog steeds geen ongesteldheid. Ik ben het kwiet :S. Zal dan nog wel komen neem ik aan. Ik kan er nu toch gewoon vanuit gaan dat ik niet zwanger ben dan neem ik aan? Wel een beetje lastig zo, want nu weet ik niet wanneer we weer moeten gaan klussen. Schiet niet op zo die constructie .
Je hebt een raar lijf shadowstep...Balen van de omotest. Denk indd dat je er van uit kan gaan dat je niet zwanger bent. Laat die menstruatie dan maar komen, toch? Want zolang die er niet is, blijf je toch die twijfel houden....
Zo ik ben er weer, zus is net naar huis......Ik heb bijgelezen en gezien dat shadow net zo`n lekkere chaoot is als ik
@liesben: inderdaad. Bovendien weet ik niet wanneer we weer kunnen gaan klussen @Koffieleutje: Een grotere chaoot vind je denk ik niet . Blij dadt ik niet alleen ben .
owwwwww shadow, jammer van je omotest misschien heb je te vroeg getest?? haaaai koffie is terug hehehe,hoe was het bij je zus? gezellig gehad belin, wat goed van je zoon,eerste x in een groot autobed mama ook blij en lekker geslapen hier scheen vanmorgen de zon,zwembadje opgezet voor tuana,heeft het arme kind(en mama) even kunnen zwemmen en nu regent het alweer de hele dag. tjonge wat een k*t land dit:x bij familie van mijn man gaan ze dood van de hitte,ze waren ff online en daar was het het nu 41graden
@cindy: te vroeg? Gister was de vijfde dag over tijd. Is dat dan nog te vroeg? Jullie horen al, ik val hier vreselijk door de mand, zo onwetend als ik hier overkom, zo knullig klussen wij er dus ook op los . Maar lol hebben we wel haha. En het is lekker natuurlijk LOL
Was erg gezellig met mijn zus Cin maar toch ook diep in mijn hart weer blij dat ik mijn eigen bedoening weer heb, snappen jullie Shadow als je tips nodig hebt voor doelgericht klussen enzovoorts zitten hier genoeg ervaringsdeskundigen En ja Cin het is hier een K** land, vorige week allemaal leuke zomersetjes gekocht voor Xander nu maar hopen dat ik ze niet hoef te gaan gebruiken als shortama`s
kan ik me indenken dat je weer graag je eigen bedoening hebt,hier hetzelfde en ik hoop voor je dat je de kleertjes niet als shortama's hoeft te gebruiken,want dan hoef ik dat ook niet gnagna
nee dat is idd niet tevroeg mischien is je cyclus langer deze maand? wij klussen ook altijd gewoon erop los hoor(al is dat wel zowat elke dag ) hahaha maarja daar kan je ook zwanger van worden gelukkig!
Mogguh! Ik waai ook weer even binnen. Deze week een raar eindigende cyclus die - ook al zijn we er echt niet mee bezig- bij mij weer even de hoop deed oplaaien. Maar goed..opoe verloste me uit mijn dagdromen. Ben ook de halve week ziek geweest met een fijn virus dat mijn evenwichtsorgaan aantastte. Maar wel een gezellig weekend gehad met Lief en kind. Ik zie iemand met een omotest. Ik hooooop dat het nog wat wordt, maar ik lees dat je al 5 dagen overtijd bent. Hoe regelmatig ben je normaalgesproken?