goedemorgen allemaal..... heb mijn gebit uit de steradent gehaald en vast gezet met kukident.... en me achter de laptop gehezen...... de meiden waren om 7.15 uur al wakker gaaaaap en ik lag er om 2 uur in, typisch gevaleetje van eigen schuld dikke bult haha gisteren hebben we in valkenswaard gezwommen in het buitenbad, was gezellig.... vanmiddag gaan we naar de bieb....lekker die vakantie
heej meiden! Hier even een kort berichtje van een gevoelsmatig echte bejaarde.. Ben zooooooo moe Liefst 's avonds om 8 uur mijn bed in maar mijn poppetje is het daar niet mee eens want die wil dan zeker nog 1 x eten.. Twijfel nu of ik langs de HA moet of toch even de vakantie afwacht.. Nog 3,5 week doorzetten dan... Vandaar ook geen reacties alleen even laten weten dat ik nog leef
@Natas: ja het is van de zotte. En als het een uitzondering was ok, maar dat is het helaas niet :S. Fijn dat Quinten lekker getukt heeft op het KDV. Moet een rustig gevoel geven! @Koffieleutje: goedenmorgen @evelien, hoe lang heb je vakantie? Lekker!. Ik heb al te lang vakantie helaas. Maar goed, we doen ons best . 7,3 kg :O. OMG!! @Sjalleke: als je zo moe bent zou ik het toch even laten checken. Misschien simpelweg bloedarmoede of zo. Sterkte! Zo, goedenmorgen girlies. Weinig te melden vanuit hier. Zo even naar mijn favo straatje om schapjes te doen en dat was het dan .
ik heb zelf nog geen vakantie hoor, de meiden hebben vakantie en die willen wel vermaakt worden hihi.... 30 juli begint onze vakantie....ik kan er erg naar uitkijken even 3 weken niks moeten
Bedankt allemaal voor het welkom. Ik ben wel erg benieuwd naar leeftijden, hoeveelste kind, hoelang bezig etc.
River, ik ben net een maandje 40 en zwanger van numero Uno! Zie mijn onderschrift. 7,3 kilo...damn, nu wil ik helemaal niet meer bevallen
River ik ben 47 ( ja echt) en op mijn 45e bevallen van no 5... Heb 5 kinderen, 2 zonen van 27 en 20 maanden en 3 dochters van 24, 17 en 16. De oudste zoon woont in zweden en dochter van 24 is net in haar eigen huisje getrokken. Binnen een jaar was ik zwanger van no 5..... Dat was het ff in een notedop
ik ben 42 , mama van 3 meiden... Kim 9 jaar, tessa 6 jaar en iris 3 jaar......hier geen kinderwens meer.... ik werk 50% in de gezondheidszorg alleen avond en nachtdiensten.
Over de 7 kilo........ dat weegt Quinten nu nog bij lange na niet! Sjalleke, ik ben ook nog zo moe en heb wat bloedwaardes laten controleren. Alles was in orde bij mij, maar je weet het nooit. River, ik ben 44, mijn man is bijna 56, onze dochter is bijna 3 jaar en ons zoontje 3 maanden, mijn man heeft nog 2 inmiddels volwassen dochters, wij zijn bijna (a.s. zondag!) 13 jaar getrouwd. Wij hebben heel lang gewacht met onze kinderwens vanwege zijn oudste dochters die hier ook in co-ouderschap woonden. Ondanks onze serieus gevorderde leeftijden ging zwanger raken heel snel. Helaas wel 2 miskramen maar nu dus 2 prachtkinders!
Pff en als je dan al dat gemekker hoort over ouder zwanger worden. Nou ik ben ook al volgens velen over de houdbaarheidsdatum heen Maar ben er trots op dat ik gewacht heb. Nu weet ik zeker dat onze mini-griekjes uit liefde geboren worden. Prachtkinders is een understatement Natas. Tenminste, als dat je kinders op de foto zijn is dat een understatement. Ze zijn meer dan prachtig!. Zo meisjes, de moussaka staat in de oven. Yummy yummy!!!
Ach lieve Shadow je bent nog een jonge blom met jonge benen dus jij mag vanaf nu bij ons in de recreatieruimte koffie schenken
River, 43 hier. Moeder van 4 kinderen, Twee zonen van 18 en 20. Twee meisjes van bijna twee (maandag a.s) en een van 3 (4 in september) Geen kinderwens meer, vind het wel genoeg zo