zo ik heb net met iris en onze hond gewandeld, sta ik malou's pope te ruimen, gaat iris in de poep van een andere hond staan... lag gewoon op de stoep, lekker aso....bah vies vind ik dat:x
het wordt hier toch donker..... kan gewoon bijna de letters van het toetsenbord niet zien..... het begint al te regenen....
Ik klets straks wel ff bij en zal me dan netjes voorstellen.... Ik ben druk in het huishouden dus ga er even mee door blaaaaaaaagh
Omdat ik net had geschreven Hellen en jij tegelijkertijd had gepost dat jij er ook last van hebt gehad.
Nee, lijkt mij ook niet handig inderdaad. Ze deed het ook niet vaak geloof ik. Ik had/heb er ook een van draagdoek.nl. Wel een fijne vind ik maar inderdaad warm in de zomer.
hier boven 2 slaapkamers even opgeruimd.. maar heb verder geen zin... het waait als gek en het plenst.. kom net tot ontdekking dat ik paar vlekken babyolie in mijn favoriete truitj heb zitten en gaat er met wassen en vanish dus niet uit..
Limmeke, je zou Dasty kunnen proberen van de Wibra, je is een schoonmaakmiddel tegen vlekken, maar doet wonderen met vlekkerige was (gele spuitfles)
Zo, wassen gedraaid en opgehangen, andere was weggevouwen, nu even stofzuigen en boodschappen doen. Morgen gaan we een paar daagjes weg (met de bingo-club ), dus ik wil alles vandaag klaar hebben.
heb je je krulspelden ingepakt? je gebloemde douchemuts? je incontinentieslips? je pincet zodat je ook op vakantie die extra baardharen eruit kan rukken?
Word helemaal kriegel van familie die me tig keer per dag bellen en vragen...EN ??? Of die zeggen dat het op een bepaalde dag zo ver is . Hier vanochtend vroeg al het huis gedaan.Manlief heeft net de afwasmachine geleegd voor me en een was doorgedraaid. Hij gaat straks koken dus ik hoef niks meer te doen vandaag.