De rollatorgirls

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik ben ook de deur niet uit geweest en had de thermostaat op 21 graden gezet.

Heb de hele dag in de pyama gezeten met zoonlief en lekker met hem gespeeld. En hem geknipt. Ik laat zijn mooie krullen groeien, maar hij had last van de haren in zijn ogen. Dus met een washand zijn pony nat gemaakt en die geknipt. Viel een beetje kort uit!:$ Ik zat te denken om de zij- en achterkant ook te knippen, maar heb me in kunnen houden!:D

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    wij zijn niet wezen shoppen, vond het weer zelfs daar te slecht voor dus we zijn naar een overdekte speeltuingeweest.... konden ze even hun energie kwijt.....morgen zou het ieg nagenoeg droog zijn.... hoop hoop hoop... doet schietgebedje van achter de geraniums.....

3. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    En ik heb gewow'd :D.

4. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    @limmeke regio Echt was THE place to be voor mij :)
    En nu snel mijn luikjes dicht gaan doen wan het is alweer veel te laat!

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Jeaaahh!! Het zonnetje schijnt!

6. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Goedendag dames :). Lekker geslapen?

Ik ga straks naar mijn turkse leerling toe en dan ga ik lesgeven aan hem en mijn Griek. Daarna gaat ie lekker voor me koken. Als ik het goed heb gaat ie kofte maken. Yammie!!!

7. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Hello ladies!
    Zijn alle rollators,pruiken en kunstgebitten blijven zitten na al die heftige buien van gisteren??
    Het is weer flink opgeklaard hier en ik ben dan ook aan het genieten van de zon. Zoonlief is naar het kinderdagverblijf en ik zit duf te zijn van de pijnstillers. We zijn aan het opbouwen dus dat zal nog wel erger gaan worden.Maandag over een week heb ik een MRI scan dus dan weten we eindelijk meer.Het is afzien hoor maar ben blij dat ik jullie zo af en toe even mag lastig vallen met mijn klaagzangen :D]
    Het weekend staat er lekker niks op de planning dus we gaan het wel zien. Misschien zondag even zwemmen met de kleine maar moet ff kijken hoe het gaat.
    Vast een fijn weekend en houd je rollator en kumstgebit vast he! ;)

8. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ik zal wel errug blond zijn maar wat is dat?? :(:(

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik ben grijs, maar ik weet ook niet wat wow'en is :D

Ik zal dit weekend me stevig vasthouden aan m'n rollator en m'n kaken op elkaar klemmen! :p

10. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik ben dan wel ook grijs maar mijn hersens nog niet:D wow is een pc spel en het heet world of warcraft;) vraag me er verder ook niks van,het is dat ik een zoon heb van 18:cool: dus die houd je wel jong met zoiets gnagna af en toe duwt hij mij rollator:D

bah belinda dat is niet zo fijn he als je zo duf bent:( maarja als het helpt1 ben benieuwd wat uit de scan komt.
    het zal je wel veel beter gaan als je naar vaals op vakantie komt met een lekker stuk limburgse vlaai;)

pffffff vandaag is het alweer warm,weet je ook weer niet waar je het zoeken moet;)
    volgens mij heb ik toch gisteren mijn eisprong gevoeld;) had zo een pijn in mijn zij,nouja we zien wel. in ieder geval hebben we flink geklust hahahahaha:)
    vandaag is weer frietjesdag hmmmmmmm lekker(vooral op de heupen:$)

11. w0nder

w0nder Niet meer actief

Hi hi, ik wilde net vragen of je al tekens van een eisprong hebt :D ben je me net voor!
    Fijn dat je je eitje goed hebt benut :p

12. cindybaby71

ja hahaha ben benieuwd hoelang het dit x gaat duren;) ik hoop een beetje snel(wie niet) want anders word ik echt te oud:$

13. zogelukkig

Je bent een sexbeest Cindy!:D

Ach, ben er ook niet vies van, het wordt alleen maar beter door de jaren heen. Het idee dat 40 plussers niet meer of nauwelijks aan sex doen durf ik gerust te ontkrachten!:p

14. cindybaby71

hmmm dat had mijn man gezegd kunnen hebben:D:D:)

15. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    He Cin kom je die vlaai dan ff brengen in het park???? :D:D:D:D
    Het is de week van 5 septermber pas overigens hoor!

16. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    :D inderdaad. WoW'en staat voor 'World of Warcraft' :D.

Vandaag heerlijk bij turkse vrienden van ons turks gegeten. Dat wordt wel een 'scheet'wedstrijd vanavond in bed maar ach, da's ook lollig :D.

Dat klussen moeten wij ook weer oppakken. De rode loper is weer binnengehaald dus :D. Ik duim met je mee dat het raak is Cindy!

17. cindybaby71

welk park ga je?? landal vaals? of landal vijlen?

18. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Hebben jullie dat ook meegemaakt ineens van de een op de andere dag brullen in bed s`avonds als ik hem erop leg...Normaal gaat hij graag en gaat meteen op zijn zij liggen. Nu brullen staan, krijsen tot kokhalzen en spugen toe...Wat deden jullie eraan ?

19. cindybaby71

rondje in de rollator misschien :D:D

haha flauw van mij. pfffffff ik zou het niet weten;) misschien een beetje ziek aan het worden? heb je stress gehad? voelen ze nl ook aan;) verder zou ik hem toch even uit zijn bedje halen en troosten en dan nog eens proberen;)

20. zogelukkig

Mijn zoontje heeft 2 jaar minus 1 maand niet doorgeslapen 's nachts, maar gaat altijd meteen lekker slapen. Totdat we een weekje op vakantie gingen toen hij 17 maanden was. Hij heeft de hele week toestanden gemaakt in zijn eigen vertrouwde campingbedje. Op gegeven moment heb ik dat bedje naast mijn bed gezet en gingen wij maar vroeg naar bed. Ging ik net zolang zachtjes praten en liedjes zingen totdat hij -en manlief ook- sliep.
    Laten huilen dat kan ik niet.

Deel Deze Pagina