De rollatorgirls

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w0nder

w0nder Niet meer actief

Koffieleutje, ik zou de kleine weer mee naar beneden nemen als hij zo erg tekeer gaat en later nog eens proberen ;)
    Hier heeft zoontje er ook wel eens last van, ik denk dan aan een sprongetje of misschien eerder eng gedroomd??

Hoe is het gegaan, ik ben benieuwd?

2. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Goedenmorgen girlies

Huilende babies...... nog......... geen verstand van helaas. Zou je niet kunnen adviseren. Zelf was ik uiteraard altijd een voortreffelijk snoezig babietje :D. Dit in tegenstelling tot mijn broertje die alleen maar stil werd als je rondjes met hem om de eettafel liep. Salontafel hoefde je niet te proberen. Echte turk he, koppig :D.

Zo, vandaag hebben wij gevulde tomaten op het menu staan. Zo even richting de suup om megatomaten te halen en dan koken maar :).

Hoe'st hier verder?

3. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    We gaan naar Landal Vaals meis...wel handig om te weten he haha!

4. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Oh lekker Belin. Even lekker eruit. Volgens mij erg mooi daar. Veel plezier.

5. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ja shadow we hebben er ook al erg veel zin in!
    Dat plezier hebben gaat dan ook zeker lukken! :D

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hahaa idd is 5 min. van mij vandaan :D:D idd erg mooi hier:cool:

7. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ik weet et...we zijn stiekem al een keer wezen kijken en was er meteen verliefd op! :cool:Ik ben dus best een beetje jaloers op jou!
    Misschien kunnen we op msn of Hyves eens verder kletsen??

8. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik heb hem mee naar beneden genomen op mijn schoot half uurtje later weer geprobeerd, zelfde ellende. Weer mee naar beneden. Toen weer geprobeerd na een beetje melk om 22.15 en toen ging mijnheer op zijn zijtje liggen en slapen.... Tot half 2 toen maar bij me in bed genomen viel meteen in slaap tot 08.00...
    Dus ben benieuwd vanavond...

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    We hebben met Danique ook wel van dit soort rare buien gehad. Alles is een fase! ;)
    Hoe ging het vanavond?

10. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Goeiemorgen ouwetjes!
    Allemaal lekker geslapen?? Op zich heb ik redelijk gslapen maar werd wakker van de rugpijn helaas. Nu wat gegeten en medicijnen ingenomen en zoonlief zit lekker naast me te kleuren.Vandaag staat er niks op de agenda dus lekker niksen vandaag.
    Morgen gaan we een dagje naar mijn ouders in de buurt van Rotterdam. Dat is ook altijd gezellig!
    Fijne dag allemaal!

P.s. hoe is het vannacht gegaan Leutje??

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Koffie, dat soort rare fases ken ik ook wel. Hebben ze bij mij ook gehad. Ik haalde ze er ook even uit, daarna gingen ze meestal weer slapen. Is vanzelf weer overgegaan inderdaad.

Morgen wordt Sophie 2 jaar! Dus vandaag nog wat voorbereiden en morgen feest!

Ze zijn hier nu lekker aan het kleuren geweest met de nieuwe bijenwas krijtjes en nu aan het spelen met de poppen.
    Rosalie had een verkleed tik, ze verkleedde zichzelf tig keer op een dag. Niet zo erg want ze kon lekker oefenen en ze kan het nu ook allemaal heel goed zelf. Alleen de troep die ze van haar kast maakte was minder..:D Alles steeds over de grond..
    Maar..sinds ik meer poppenkleertjes voor haar heb houdt ze haar eigen kleren aan en verkleed ze de poppen. Toch wel fijner...;)

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Vervelend van je rug belinda, hoop dat de medicijnen helpen.

Klinkt lekker die gevulde tomaten Shadow!

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Koffie, dat krijsen tot spugens toe deed Rosalie ook. Aan het begin probeerde ik haar even te halen huilen omdat ik haar geen slechte gewoonte aan wilde leren. Ze werd na een uurtje steeds wakker, om acht uur stipt en begon dan. Maar ik merkte dat het beter werkte om haar er even uit te halen, en haar daarna weer terug te leggen. Soms was twee minuten voldoende en was er daarna niets aan de hand. Ze bleef niet proberen om er steeds uit te mogen.

Bij Sophie was het een ander verhaal, die is wat pittiger en hangt best aan me. Die werd dus ook steeds wakker 's nachts toen ze wat kleiner was. Die wilde dus wél steeds vaker eruit 's nachts. Dus dat heb ik terug moeten draaien op een gegeven moment want er was duidelijk n iets aan de hand, ze wilde gewoon bij me, tv kijken, midden in de nacht..;)
    Ik heb haar toen wel laten huilen, maar ging na 5 min. naar haar toe, stelde haar op haar gemak, zonder haar eruit te halen. Dat herhaalde ik na 10 min, na een kwartier. Net zo lang het nodig was.
    Soms werkte het om met m'n rug naar haar toe naast haar bed te blijven staan, en steeds een stapje naar de deur te nemen. Met tussenposes tussen elke stap van een paar minuten. Vaak was ze dan alweer slaperig genoeg om in slaap te vallen. Op deze manier kreeg ze vanzelf weer vertrouwen dat mama er wel was maar ze wist dat steeds eruit er niet meer bij was.Het was vrij snel over toen, het wakker worden en eruit willen.
    Ieder kind is anders, bij Roosje was dit helemaal niet nodig dus.

14. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Goedenmorgen mijn mede-bejaarden :D

@belin: nee ik heb niet lekker geslapen. Viel geloof ik om 4.00 pas in slaap :(. En dat al dik twee weken :S.

Ook hier een dagje niksen. In pyjama nog wel. Heb de energie niet om me aan te kleden vandaag.

@lotuss: verkleedpartijtjes. Vond ik vroegah ook zo leuk altijd :D

De gevulde tomaten waren erg lekker. Naar grieks recept natuurlijk. Vandaag de restjes er van opeten :).

liefs :)

15. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Deze week de eerste stap naar gezinsuitbreiding. We hebben woensdag een afspraak met de verloskundige om te kijken of ik gezond genoeg ben. (rolator maar thuis laten). Maar dan kunnen we nog niets. De week erna heeft mijn lief afspraak met uroloog om te praten over herstel operatie. het gaat allemaal zo traaaaaaaaagggg!!!

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Kan me voorstellen dat het te traag gaat River, als je een kind wil, dan ook liefst gelijk! Succes en ik hoop dat het allemaal goed en snel zal gaan.

Mmm..krijg er honger van Shadow. Vind de Griekse keuken toch erg lekker.

17. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Hier begon de dag om 6 uur.
    Droog, dus stond ik om 8 uur met de honden in het bos.
    Even een uurtje mij-tijd, kop leeg maken.

Net de trapkast leeggeruimd, wat een werk zeg! Dit moet weg, dat naar de kringloop, dat is weer een twijfelgeval om te bewaren. Ik tekende als kind veel en zl wou lekke kleur in mijn schetsboeken van 35 jaar oud. Dat mocht van mij.

Ik heb mijn zoontje nooit laten huilen als die wakker werd 's nachts (23 maanden). Als boesj alleen niet goed was, gingen we naar beneden. Boterhammen eten en Bumba kijken. Heerlijke tijd.

18. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Sterkte ermee River. Mijn duimen draaien. Komt vast allemaal goed!

@lotuss: ja ik vind Grieks eten ook echt het lekkerst. Ik weet wel dat ik bevooroordeeld ben natuurlijk maar het is gewoon lekker eten. En gezond ook nog. Morgen ga ik iets met lam maken. Weet nog niet wat. Waarschijnlijk stoofpot. Maar dat is niet per definitie Grieks. Wel lekker :D

@zogelukkig: ik weet niet hoe jouw trapkast was, maar die van mij durf ik de komende tijd nog niet open te trekken :D

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goh, nooit geweten dat een mens zo blij kon worden van een paar hydrofiele luiers, spuugdoekjes, een aankleedkussen en een shirtje met 'proud to be stout".....
    Oh ja, en van de blije doos niet te vergeten :D

Lief was tijdens het zoeken van een parkeerplaats bij de megastore van Prénatal al aan het schelden, maar dat mocht de pret niet drukken ;)

20. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Wat heerlijk om te horen Liesben! Blij voor je!!

Deel Deze Pagina