De rollatorgirls

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

pffffffff heftig nessy! veel sterkte en een dikke knuff voor je kleine man;)

vanmorgen heb ik een testje gedaan met de hele nacht opgespaarde urine:cool::cool: tja wat zal ik zeggen/ hij lijkt iets donkerder dan die van eergisteren;) dus tja.... ik weet het ook niet meer hahahahah
    ben wel wat missleijk en heb last van gespannen borsten;);)

2. cindybaby71

dames ff kijken en mening graag ;)

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Uhm...Cin?

Die is echt wel donkerder hoor................

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    hij is ind donkerder hoor cindy..... maar de hele nacht urine opsparen.... mag dat wel? of bedoel je opgespaart in je blaas haha...

nessy wat heftig meis, dus nog niet kunnen genieten van jullie blauwe wolk.... klim er nu maar gauw op en ga lekker genieten!!!!hopelij knapt dean snel op en gaat ook het prikkelbare weg.... knuf...

ik ga gauw even naar de kapper, mijn grijze haren zijn weer zichtbaar......even knippen en verven
    lotus zo wat was jij vroeg! of laat??? haha

5. cindybaby71

eeeeeeeeeeeecccccccccccchhhhhhhhhhhhhhhhhhhht???????????
    sniksnik ik kan wel huilen:p:p
    dat zou wel erg snel zijn? kan dat wel pfffffffffff begint die onzekerheid alweer hahahaha

6. cindybaby71

hahaha natuurlijk opgespaart in mijn blaas hahaha:D

7. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Goeiemorgen ladies!
    Dylano was om half 8 al uitgeslapen dus dat uitslapen van mama zat er helaas ook niet in.

Nessy wat een toestand hebben jullie gehad met de kleine man!
    Ik hoop dat hij snel weer de oude is en geef hem maar een extra knuffel van mij! :)

Cin volgens mij is die inderdaad echt wel donkerder en in mijn ogen positief! Ik ga duimen dat jullie raak geschoten hebben! :D

Ik ga maar eens een poging doen om te strijken bleghhh Moet even kijken hoe dat gaat met het ruggetje maar komt vast wel goed.
    Fijne dag allemaal en tot latersssssssss! :)

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Cin, anders gewoon even met een vk of gyn overleggen? Het is wel snel na je eisprong dat je al zo positief test. Kan het geen restweefsel zijn? (Sorry, ik ben altijd heel nuchter en hou niet van valse hoop). Maar ja, aan de andere kant...de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;)
    Dus ik zou gewoon even overleggen!

9. cindybaby71

ja daar had ik ook al aan gedacht een restweefsel,maar aan de andere kant een restweefsel maakt wel niet meer hcg aan??dus dat de testen weer donkerder worden? en ik heb duidleijk mijn eisprong gevoeld rond de 12e deze maand en daar ook flink van gebruik gemaakt :D:D:D

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Op zeker donkerder! Maar wat het betekent durf ik ook nog niet met zekerheid te zeggen, ik hoooooop dat het betekent dat je zwanger bent maar omdat je nu met ochtendurine hebt getest, dat is toch geconcentreerder. Gewoon blijven testen! Pfff...wat een spanning...

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Restweefsel kan vlgs mij weer hcg aanmaken...maar dat weet ik dus ook niet zeker. Ik zal ff voor je googelen.

12. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    :( dat is heftig zeg. Wat moeten jullie je machteloos voelen dan. Heel erg veel sterkte en heel veel dikke knuffels vanuit hier!

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Kan niet echt nuttige info vinden zo snel. Dus dan toch maar even overleggen met een vk? Je HA? De gyn? Die kunnen je vast wel vertellen hoe of wat.

14. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Cin: GA EENS NAAR DE DOKTER!???? In plaats van ons hier zo in de zenuwen te houden!. Dit is toch gekmakend? :D. Ik zou het onwijs leuk voor jullie vinden!

15. cindybaby71

hahaha ja IK WEET HET MAAR JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN:D:D:D:D:D
    laat het nu net vandaag zaterdag zijn en de dokter,vk,gyn enz GEEN spreekuur hebben:$ dus ik MOET helaas jullie op de zeik gaan hahahahaha

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Er is altijd een dienstdoende vk Cindy ;)

Maar ik geloof dat ik die ook niet zou bellen....even geduld tot maandag. Jammer dat je niet zeker weet dat je ook een negatieve test hebt gehad tussendoor, dat zou een hoop schelen.

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Zouden die ook gewoon nog niet even willen afwachten wat de testen gaan doen en of je ongi gaat worden? Het is nog erg vroeg en dat de test donkerder is kán natuurlijk komen door het verschil in middag en ochtend urine. Dat maakt aan het begin echt nog wel uit, heb ik zelf ook gemerkt. En dat je test licht posi blijft na een miskraam kan óók! óf je bent gewoon zwanger...;)
    Je verliest toch geen bloed meer ofzo? Als er nog wat zit blijf je toch meestal vloeien dacht ik, dan wil je baarmoeder het eruit hebben.
    Nou...jij hebt de komende dagen geen innerlijke rust ben ik bang...;)

18. cindybaby71

het enigste is de test 1,5 week na mijn mk en die is lichter dan de test van vandaag;)

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    En die was ook met ochtend urine? Hmmm.....nou, dat zou dan toch weer hoop geven...of was het middag urine?

20. cindybaby71

het bloedverlies was na 1week gestopt en toen zijn we ook direct aan de klus gegaan omdat ik vaker heb gelezen dat je na een mk vruchtbaarder bent. in ieder geval heb ik erg gespannen borsten en steekjes in de buik.
    tja ik kan idd maar afwachten en maandag zal ik ff met de vk overleggen hoe en wat;)

Deel Deze Pagina