De rollatorgirls

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nou, dat is toch een goed teken, geen bloedverlies meer en een duidelijk voelbare eisprong. Dan lijkt het me wel dat je schoon bent? Nou ja..niemand kan er iets zinnigs over zeggen, donkerder worden testjes, flink donkerder! ;)

2. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Leuke quote van Finkers: 'JIJ HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN, IK BEN NIET BLIND!' :D

Maandag dan meteen afspraak maken :D

3. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Ik ben gaan twitteren :D. Nog mensen die ik kan volgen? :D. Eigenlijk vind ik het getwitter maar raar, maar dacht voor het nieuws en zo is het misschien ook wel eens leuk.

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb ooit eens een blauwe maandag getwitterd...BORING! of misschien snapte ik het wel gewoon niet. Dus sorry, mij kan je niet volgen ;)

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, Pimmetje hier gaat nu heul hard zijn best doen om hoog te scoren in de competitie: hard schoppen en mama laten schrikken.
    Net deed meneer een draaipoging, en dat voelt aan als een complete volksverhuizing! Zo leuk om te voelen dat zo'n klein mannetje steeds meer kracht krijgt. Al doet het soms bijna pijn...Papa zat net vol verbazing naar mijn buik te kijken die dus echt alle kanten op bewoog.

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

hahaha ja leuk is dat he,en vooral een heel raar gevoel als ze zich helemaal omdraaien hehehe:p

7. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Dat getwitter en facebook vind ik ook niks hoor! Ik houd het maar bij het jeugdige Hyves :D

Lies heerlijk is dat he dat gerommel in je buik! Oke soms voelt het wat minder prettig aan maar geniet ermaar van meis! Ik miste dat het ergste nadat ik bevallen was! ;)

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, ik denk toch dat ik me maar eens ga douchen....ik moet zo ook nog werken namelijk ;)

9. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    @nessy> wat goed om te horen dat jullie na al die stress nu eindelijk thuis zijn met de kleine man!
    @cin> een streep is een streep dus er is nog hcg maar is dit rest of nieuw? Ik ga voor jullie duimen dat je gewoon meteen weer zwanger bent!

Hier nu echt bejaard want aan de schildkliermedicatie, gelukkig schijnt dit postpartum heel vaak voor te komen en als het binnen hè jaar na de bevalling ontstaat is de prognose heel gunstig.. maandag naar de internist (vind een internist een echte bejaardenarts.. :)) Dus na maandag meer nieuws!

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Twitter snap er de twitters niet van :)

Nessy wat een gedoe lieverd met je kleine man, ik ken het een beetje na Xanders geboorte moesten wij ook linea recta naar het acad. zkh ook naar high care dat is zo erg !!! Maar je hebt je lieve kleine mannetje nu thuis en hoop dat je nu echt kan gaan genieten....

Cin ik wil je hoop ook niet helemaal wegnemen maar ochtend of middagurine maakt echt heel veel uit...

11. w0nder

w0nder Niet meer actief

Cindy, je test is echt wel duidelijker ;) ik duim heel hard voor je :):)
    Ik zou zeker even bellen maandag met huisarts of verloskundige en natuurlijk weer testen om te kijken
    of die weer donkerder is :D

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh Nessy, wat ontzettend naar wat er allemaal met Dean is gebeurd! Ah gosh, je kleine ukkepukwurmpje in het ziekenhuis met pijn, operatie en ook nog es 2 dagen honger.
    Ik kan me voorstellen dat dit jullie niet in de koude kleren is gaan zetten en tijd kost om te verwerken. Sterkte!

Cindy, ik vind 'm ook donkerder spannend! Ik ben na de 2de miskraam ook direct in de eerste cyclus die daarop volgde weer zwanger geworden (alleen duurde die 'cyclús' toen erg lang), je hoort dat wel vaker.
    Of dit weer een nieuwe zwangerschap is weet ik ook niet. Ik heb ook ervaring met nog 4 weken lang positief testen na diezelfde miskraam, dus ja.
    Test je nog een keer vandaag met middagurine?

Haahaha Liesben, ja, je buik leidt nu een eigen leven! ;)

Sjalleke, hopelijk ben je snel weer van de bejaardensoos in het ZH af :p

13. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ja cindy ben ook benieuwd naar wat de test zegt vanmiddag met middagurine :)

14. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Nou, moet zeggen ik kan er de excitement ook nog niet in vinden hoor. Heb nu maar gewoon om het griekse nieuws te volgen. Daar is het wel weer handig voor.

15. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Ha! Een nieuwe profvoetballert in de dop :D. Hij is in ieder geval levendig Lies! :)

16. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    *tikt ongeduldig met vingers op het bureau* 'Tap, tap, tapperdietap'. Nou cindy, het is middag hoor!

17. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

haha nou dames moet jullie toch teleurstellen,heb net ff een dutje gedaan van 2 uur met man en kleine:D en helaas heb ik geen testjes meer in huis:)
    ik denk dat jullie gewoon met me mee moeten wachten tot maandag;)

18. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben weer bijgelezen na een dag werken. Spannend cindy, en hoe kan je nu juist in zo,n spannend weekend zonder testjes zitten? Zou verboden moeten worden.

Het kleine mannentje in het ziekenhus, jee wat zenuwslopend als ze nog zo jong zijn.

En twitter is mij ook voorbij gegaan. Schijnt geweldig te zijn volgens sommige, maar ik snap niet zo goed waarom, hou het maar bij facebook. Hoorde van de week op mijn werk dat dat meer voor ouderen is, dus ik zit goed.

19. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Nou vooruit dan maar Cin. Wij wachten wel :D

Ik heb twitter precies 1 uur volgehouden. Toen heb ik het van mijn telefoon geknikkerd. Ik denk met wat sommige mensen twitteren lijkt mij niet zo handig.

'Vanochtend wakker geworden, gepiest'

'Om vijf uur ovulatietest gedaan. Bummer nog geen eitje gesprongen'.

'tijd om te poepen'

'tijd om te koken'

:D :D :D :D Ik bedoel, daar zit de wereld toch niet op te wachten? :p

20. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hahaha Shadow! Ik kan me voorstellend dat het voor sommige mensen wel boeiend kan zijn maar voor mij werkt het ook niet zo inderdaad.

Zit niets anders op Cindy, dan met je meewachten! :D

Vanmorgen toen ik met natte haren uit de douche kwam zei Rosalie, terwijl ze me liefdevol over m'n wang streek 'Mama, wat is je haar lekker slubber..' :(
    Gekke meid...:)

Deel Deze Pagina