Ik zie ook geen buikfoto's van jou, jammer!! Ik zie ook dat we geen vriendjes meer zijn hoe kan dat? ik heb je niet verwijderd, want je staat wel in mijn lijstje Hoe gaat het met je? ------------------------------------------------------- Ik ben er weer eens meiden, ben wel af en toe op zp geweest, maar ook wel druk bezig met de kindjes en ons huisje... Ik hoef niet meer zo heel lang en wil nog graag dingentjes geregeld hebben [dus vandaar minder op zp] Ik probeer het vanaf nu weer bij te houden Groetjes aan iedereen * wat een vies weer, zoveel regen, blehhhhhhhhhh... ik wil zon!!!!
W0nder...ik heb van de week wel wat mensen "verwijderd" die ik nooit meer sprak hier...misschien iets overenthousiast geweest? Ik stuur een nieuw verzoekje.
goedemorgen dames, @ lies wat heb je toch een prachtige buik,ben jaloers oeff nu komen zo langzamerhand de laatste loodjes doe maar rustig aan en geniet van dit wondertje in je buik aan alle dames dank voor jullie lieve woordjes en knuffels, gelukkig is hier weer alles goed en hebben we het goed bijgemaakt hopelijk werpt het ook zijn vruchten af gnagna het is idd wat veel geweest de afgelopen tijd en zo een mk gaat je toch niet in de koude kleren zitten blijkt dan achteraf maar gelukkig ben ik wel zo sterk en ik ROOK NIET! dus dat vind ik dan wel weer goed van mijzelf ps waar is shadowstep eigelijk?? druk met ramadan??
Hoi meiden,ben ik ook weer eens! Ben lichtelijk een beetje boos omdat ze me op mijn werk voor al die 4 uurtjes die ik nu in de week therapeutisch werk al weer volledig beter willen melden Ik heb er verdorie net 1 week opzitten en in combinatie met therapie en de kleine thuis kost me dat al moeite genoeg. Ze mogen me dan ook weer meer dingen gaan vragen en behalve dat worden de uren die ik nu niet meedraai dan ook niet meer vervangen door een andere hulp. Wie denken ze daarmee te hebben.... Heb gezegd dat ik het er niet mee eens ben en dat ik er dus niet mee accoord ga.Uioteindelijk blijft het nu zoals het nu is dus 4 uur therapeutisch werken. Na mijn vakantie gaan we dan verder kijken. Wist niet dat het zoveel energie kostte om steeds maar weer voor jezelf op te moeten komen terwijl ze verdomd goed weten wat het probleem is...... Zo ik heb ff gespuwd.....nu jullie Cin ,lekker aan de klus geweest?? Fijn dat het weer goed is tussen jullie! Lies,ik blijf je buik toch erg mooi vinden hoor! Hoe is het met de kwaaltjes?? Wonder hoe voel jij je verder??Wel leuk he om lekker in huis te rommelen voor de kleine! Lukt het allemaal?? Roes ik vraag me nog steeds af hoe je die slaapdiensten volhoudt in combi met je gezin hoor! Ik moet er niet aan denken! Natas het valt ook niet mee met al die onderbroken nachten om het vol te houden! Probeer je rust te pakken als er een momentje is he! Gefeliciteerd met je ventje ook al wil hij het niet weten! Zogelukkig heerlijk is dat toch ok wel he stampen in de plassen! Ik heb onze kleine vent gisteren ook 3 keer verschoond geloof ik omdat hij heerlijk door de plassen liep te banjeren!Ach de wasmachine is geduldig hoor! Vandaag lijkt het wat beter weer te zijn en zoonlief is op het kinderdagverblijf vandaag.Ik heb net 2 uur gewerkt en vanmiddag heb ik eerst therapie,daarna een focusgesprek op het kinderdagverblijf hoe het gaat en daarna boodschapjes doen. DFagje is weer gevuld dus! Zo hehe typmiep is weer ff klaar.Fijne dag meiden en groetjes vanuit een droog maar wel winderig Odijk!
Tja ik zal nog niet erg aktief zijn zolang we niet weten of we zwanger kunnen worden. Maar vandaag heb ik een eisprong, best wel nutteloze informatie zonder zwemmers haha. Nog 9dagen en we horen of die zwemmertjes er ooit gaan komen. De komende 8 dagen lekker vol geplant zodat we er niet steeds mee bezig zijn.
ik hoop van harte dat er nog miljoenen zwemmertjes komen voor jullie belin, tja daar vragen werkgevers helaas niet naar die denken alleen maar aan zichzelf doe rustig aan meid
Fijn, dat we weer vriendjes zijn Ik heb hele mooie buikfoto's van je gezien, wauw... je buikje groeit hard Zelf heb ik ook 2 foto's in mijn album staan, 1 van vorige week en een van vandaag! Ik heb er ook een privé-album van gemaakt, dus alleen toegankelijk voor vriendjes
Belinda, goed dat je voor jezelf opkomt meid, jij weet hoe je je voelt... als het niet gaat dan toch weer ziekmelden!! Kost idd veel energie om voor jezelf op te komen, maar denk wel aan jezelf, jij bent het belangrijkste! Ja, leuk voor de kleine bezig zijn, maar hij komt al zo snel.. (mijn banner telt af tot de datum van de geplande keizersnede, misschien zelfs wordt hij iets eerder geboren als de vliezen gebroken kunnen worden) en dan die stomme bekkenklachten en vele harde buiken, soms voel ik me net een oud wijf Ik heb hier al een douchekruk gekocht en een strijkkruk, ach ja, het zei zo.. ik heb het nodig! De rollator is al aan het roesten, want ik kom bijna niet meer buiten
Thanks!! Ik ben blij dat ik niet zoveel aankom als bij mijn zoontjes toen had ik wel veel vocht, maar kwam 20-25 kilo bij tijdens de zwangerschap nu maar 9 kilo tot nu toe en gelukkig geen vocht
Ik ben nu tussen de 6,5 en 7 kilo aangekomen. Best netjes vind ik zelf, zeker omdat ik al vrij fors van mezelf ben...Alles wat er nu niet aankomt hoeft er straks niet af Maar ik eet goed hoor, doe niks om niet te veel aan te komen, behalve niet te veel snoepen...althans, dat probeer ik
Wauw! Mooie buik en mooie vrouw Wonder! En Lies, je buik is prachtig! Netjes het aantal aangekomen kilo's hoor. Lukte bij mij niet, gewoon 26 tot 30 kilo erbij, of ik nou veel of weinig at. Maar ja, was niet zo erg want het verdween weer snel, gelijk mee met de hormonen. Cindy, de klap komt toch meestal pas achteraf. Het is ook gewoon niet niets, een miskraam. Is heftig! Hier is de vakantie bijna voorbij en gaan de meiden weer naar de PSZ. Sophie gaat volgende week voor het eerst..ben benieuwd. En Rosalie nog een maandje en dan gaat ze toch echt naar de basisschool...
Natas gefeliciteerd met Chris !! Roes je bent een schatje, ik was echt ontroerd door jouw kaartje !! Verder wil ik alle meiden die een kaartje hebben gestuurd bedanken ze doen haar ogenschijnlijk goed...Ze heeft ze allemaal opgehangen in haar slaapkamer.... Hier de overgang in aantocht denk ik, vorige keer een cyclus van 3 weken nu 6 dagen overtijd.... Met D.L gaat het met piekjes en diepe dalen.....
Cin knap dat je niet rookt, houvol !!! River spannend ik ga voor je duimen !! Wonder fijn dat je er weer bent, nog heel even meid.... Belin laat niet met je sollen hoor op het werk denk aan jezelf.... Ik ga het ook weer proberen bij te houden hier
Ik wil even iets positiefs delen met jullie! Zoonlief heeft vanavond voor het eerst op het potje geplast Hij kwam uit bad en ging met zijn beentjes wijd staan en keek naar zijn pielemuisje met de mededeling Dylano sassuh.... Dus snel richting potje,erop gezet en even laten zitten met een boekje. Even later kwam hij eraf en voila een plasje!!!!!! Ik heb hem uiteraard flink geprezen en hij is met een smile van oor tot oor gaan slapen!! *******trotse mama*******