De rollatorgirls

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Werkt inderdaad Cindy, wat water. Met de test van vandaag.
    Deze blijft ook staan, gister verdween hij na een paar uur.

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Zogelukkig. Ik heb 2 zonen van 18 en 20 jaar.
    Nu vind ik het niet erg meer nee, ze gaan nu ook meer hun eigen weg he, op die leeftijd. Maar het is wel moeilijk geweest hoor. Zit een heel naar verhaal aan vast.

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

#1523 zogelukkig, 24 aug 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 aug 2011
    Oh bah meid, dan zal ik er verder niet naar vragen!

Maar wat groot al zeg. Ik besef me dan ineens dat ik ook al zulke grote kinderen had kunnen hebben!

Edit: die laatste foto.... Mmmm, nu weet ik het niet meer!

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Uhm, Lotuss..ik zie toch echt een vaag streepje hoor..

Jeetje, eerst koffie en nu jij ook nog eens.

Koffie, hoe staat het bij jou? Nu we het er toch over hebben?

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Het is de maand van de vage streepjes Lies...;)

6. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja, is best raar hoor ZG, zulke grote zonen!
    Zeker als je ook nog van die kleintjes hebt.

7. River nl

River nl Fanatiek lid

3 jul 2011
    1.482
    0
    0
    Noord Holland
    Vanmorgen heeft ml de ecg gehad en gisteren bloed laten prikken. Uitslag van beide was perfect. Dus nu wachten we tot vrijdag, dan krijgt hij een telefoontje van het ziekenhuis om de afspraak definitief te maken. Dan moeten we nog ff snel een hotelletje in tilburg boeken.

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Dat is mooi River! Spannend!

9. zogelukkig

Heel mooi nieuws River!

10. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

tja lotus ik begrijp je wel hoor! hier ook 2 grote kinderen die niet thuis wonen en 1 kleintje,verschil ik wil wel nog eens graag zwanger zijn! testen wilde ik eigelijk vandaag maar ik had geen auto en zit nu aan een biertje:)$) dus dat wat wordt morgen denk ik!:cool:

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Hmm..ik heb na m'n eisprong ook af en toe een wijntje genomen. Niet veel maar wel een paar keer bij het eten.
    Ja, kan me voorstellen dat je er nog wel een bij wil. Had ik ook hoor, toen alleen Rosalie er nog was. En nu zou ik er gemengde gevoelens bij hebben, maar wat mij betreft zou het wel welkom zijn.

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lotuss, ik zie ook wat. Echt wel, vooral op die laatste. Een streepje.
    OMG........ ;)

Zogelukkig, wat naar van de pijn aan je pols en arm. Weet je hoe lang dit ongeveer kan duren?

Spannend River!

Koffie, alles goed met manlief? En met jou?

Cindy, ik ben absoluut niet van de tweets en getwitter. Ik heb m'n email om bij te houden, hyves, facebook en hier op ZP. Meer dan genoeg voor een ouwe taart :D

13. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik denk toch dat ik geluk heb deze keer, heb net getest en zie voorlopig nog geen streepje. Zal dus wel om een foute innesteling gaan waarschijnlijk. Zou toch wel donkerder moeten worden, zit nu 4 dagen voor nod.:)

14. cindybaby71

poeh ben benieuwd hoe dit gaat aflopen!

ps ik kan eigelijk ook al testen 3/4 dagen voor nod nu;) maar ik heb nergens last van dus denk dat ik mij die 5euro spaar:cool:

jammer natas:(

15. cindybaby71

koffie hoe is het met je wederhelft?;)

16. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Poe Lotus ik zie ook echt een duidelijk streepje hoor....

Tja hoe is het met mij, nog steeds geen ongi, 3 weken te laat nu volgens HA kan het idd overgang zijn...Volgende week zou ik het dus weer moeten worden dus als het dan nog niet komt maar weer een testje....

Met ML gaat het prima nu wel wat pijn, epiduraal is er vandaag uitgehaald....Hij is nu verlost van alle toeters en bellen en mag weer wat mobieler zijn...Gisteren ben ik er geweest met een hele goede vriend van me die zo lief was om me weg te brengen...

En verder lig ik wat met mijn gevoelens in de knoop..........

17. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja, maar vandaag geen streepje meer dus.... lijkt me afgelopen ;)
    Zou toch toe moeten nemen en niet ineens verdwijnen lijkt me.
    Schommelen van HCG...tja...zou kunnen maar ik heb dat nog nooit gehad eigenlijk dus ik ga uit van een foute innesteling.
    Was wel spannend vanmorgen, heb er slecht van geslapen, had een beetje paniek gevoel..
    Is ook wel het beste zo, kan het moeilijk écht 9 maanden
    verzwijgen :D
    Tuurlijk zou hij wel aan het idee wennen maar het is niet de leukste manier om zwanger te worden natuurlijk. Krijg liever een bos bloemen te zien dan een witwegtrekkend gezicht. :p

Wat rot dat je met je gevoelens in de knoop zit Koffie.
    Je hebt ook nogal wat meegemaakt de laatse tijd he.
    Dat je het volhoudt om niet te testen...wauw...ik zou het liefst 4x per dag testen, haha...niet dat dat enig nut heeft natuurlijk....;)

18. zogelukkig

Ach arme Koffie, zo begrijpelijk! Heb je een schouder voor jezelf of geef je alleen maar schouders? Van mij krijg je iig een dikke knuf!;)

Lotuss: hier was deze maand het condoom afgezakt en het was wel een vruchtbaar dagje, kreeg het er ook benauwd van. De wens is er nog, maar we willen hem nog niet verzilveren.
    Ik vroeg me trouwens nog af hoe je dat dan doet met de sex zonder voorbehoedsmiddel. Doe je het normaal gesproken dan niet tijdens de vruchtbare dagen? Ik heb dan juist de meeste zin. Lijkt me niks aan om dan niet te sexen.

Schouder en pols gaan vandaag prima met de Ibu's. Morgen weer naar de man. therapeut.
    Ff klagen: buurman is tuinafval aan het verbranden, ohw, wat een stank!

19. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ja, dat is ook zo ZG. Daarom gebeurt het toch wel eens. Nog niets aan de hand als je echt goed voor het zingen de kerk verlaat maar als dat dan óók nog eens mis gaat...;)
    Ach, ik zou wel moeten wennen aan het idee natuurlijk maar zo'n ramp zou het niet zijn hoor.

20. cindybaby71

dames even jullie oog voor mijn test vandaag 3/4 dagen voor nod.

Deel Deze Pagina