Kwam het lijntje binnen de 5 min? Ik heb vanmiddag nog eens getest. Weer zo'n vage.. Maar wel pas ver na de 5 min. Zit 4 tot 5 dagen voor nod. Laatste twee maanden werd ik het pas dinsdag zeg maar. Denk dat ik jou wel mag feliciteren, voorzichtig dan, ok?
ja het lijntje was heeeeel vaag binnen de tijd maar werd wel altijd duidelijker na verloop van tijd. dus denk je dan kan de test toch positief zijn?? maar aan de andere kant als je geen hcg aanmaakt komt er ook geen streepje ik heb alleen wat pijnlijke gevoelige borsten anders niks
Tuurlijk is hij dan positief! Zelfs als het lijntje na de tijd verschijnt is er HCG denk ik, weet ik wel zeker want ik heb het anders nooit! Alleen nog heel weinig. Gewoon gefeliciteerd!!
bedankt alvast,nu maar hopen dat hij/zij wel blijft plakken want anders hoe ik het voor gezien dan. het hakt er behoorlijk in zo een mk en dan word ik natuurlijk ook iedere keer ouder en leeftijdsverschil met tuana wordt ook groter maarja eerst ff nod afwachten,vooraslnog ziet het er goed uit! moet ik jou dan nu ook feliciteren
Ja, dat blijft altijd moeilijk he....het begin is heel eng, zeker als je eerder een miskraam hebt gehad. Nou..denk het niet hoor, dat je mij kan feliciteren. Vind de streepjes veel te vaag en vanmorgen was hij zelfs negatief. Ik voel me trouwens wel zwanger. Maar ik ben erg hormoongevoelig dus dat beetje HCG kan dat gevoel al veroorzaken denk ik. Want ik weet wel zeker dat er even iets heeft gezeten, vage streepjes en je zwanger voelen...
Ik weet het niet Cindy; moet die streep er niet net zo uitzien als de controlestreep. Schijnt die nu niet gewoon door de test heen omdat het vochtig is geworden? Wat gebeurt er als je er water op gooit? Ik hoop het natuurlijk wel voor je! Hier was de zwangerstreep destijds net zoals de controlestreep.
nee hoor dat hoeft niet streep is streep zeggen ze.er komt geen streepje als je geen hcg aanmaakt. en ik zit wel nog voor mijn nod,dus hij zal wel duidelijker moeten worden. en op de foto heb ik de test al gewassen trouwens als ik nu op de test kijk is hij echt wel duidelijk hoor! maarja even afwachten nog
Hoe meer HCG hoe duidelijker. Dus hoe verder voor nod, hoe lichter de test. Er verschijnt niets als er geen HCG wordt aangemaakt inderdaad. Vind hem heel netjes, 3 dagen voor nod. Zo was hij bij mij ook van Sophie.
Echt waar joh? Ik wist niet dat een beetje hcg voor een beetje streep zorgde. Ik had zo'n streep die me tegen de grond deed knallen (week na nod), na 20 jaar pil, na 1x sex. Ik dacht dat ik aan het ontpillen was, gheghe! Weet het nog goed!
Haha, ja, daar heb je het al, een week na nod! Dan knalt hij er wel af! Daarom is hij bij mij nu zo vaag, maar een héél klein beetje HCG. Net genoeg voor een inimini schaduw streepje.
Ik zie ook wat Cindy echt wel...Gefeliciteerd !! Dus bij jou blijft het nog ff spannend Lotus ? Zogelukkig mijn eerste test met Xander moest ik met bril en tegen het raamlicht bekijken en dan zag ik een licht streepje (4 dagen voor NOD) week na nod knalde hij er idd ook af.. Roes waar ben je, bedankt voor je kaarten lieverd en vooral dat je daarbij ook aan mij hebt gedacht, zo attent....
zou het dan toch?? en dat alweer zo snel na mk? maar we hebben dan ook elke dag geklust als de konijntjes heheheh zaterdag nog maar eens testen dan moet hij duidelijker zijn en dan geloof ik het pas echt!
@lotus nog getest meid @koffie, hoe gaat het met jou?? en met de rest van de fam? @lies,hoe gaat het met pimmetje? @shadow, waar hang jij uit? @river, hoe gaat het met de zwemmertjes? @roes, ook weg? @limmeke kom nu achter die geraniums vandaan meid!!
haha, ja Cindy, voor de zekerheid al ben ik er nu wel gerust op hoor. Net als gisterochtend weer omo wit! De test van gistermiddag ziet er nu zo uit, ingedroogd. Vaagjes hoor, had toch toe moeten nemen en vanmorgen weer wit dus ik zeg gewoon loos alarm! Jij nog getest?
ik ga morgen denk ik pas weer testen,want ik had net een sliertje bloed gespot dus wacht ook maar even af.denk dat het hier ook loos alarm is hoor